-Çekim Günü-
Furkan'dan
Ela ona sardığım kollarımın arasından çıkar çıkmaz uyanmıştım aslında. Ona öyle kuvvetli hislerle bağlıydım ki bir gün benden gidecek diye deli gibi korkuyordum.
Kaybetmek..
Bu kelime gerçekten çok kötü bir anlama sahipti.
Gözlerim güzel karıma kaydığında ne yaptığını izledim uzun uzun. Dolaptan şort ve tişört çıkarıp yatağımızın bir köşesine koydu. Sonra da giyinmek için üzerindeki tişörtü çıkarttı. Üzerini çıkarttığı an gözlerimi sımsıkı kapattım. Bakmaya henüz hakkım yoktu. En azından Ela'da beni sevene kadar.
Bir süre sonra oldukça küçük bir miktar gözlerimi açtığımda giyindiğini gördüm. Şimdi artık rahatça izleyebilirdim. Aynanın karşısına geçip saçlarını ve makyajını bitirdi hızlıca.
Çok güzeldi. Uyandığımı hızlı atan kalbimden bile anlayabilirdi aslında. Tabi kalbimin biraz yüksek seste atması gerekiyordu.
Ayağa kalkıp aynada kendini izlerken elini nedense kalbine götürüp okşamaya başladı. Bunu yaptığını birkaç kez daha görmüştüm. Bunu daha sonra Ela ile konuşmayı aklıma not ettikten sonra hemen gözlerimi kapattım. Çünkü yanıma doğru geliyordu. Yatağın ucuna oturduktan sonra omzuma dokundu.
"Furkan."
Beni uyandırması için biraz uğraşması gerekiyordu güzel karımın.
Ela'dan
"Furkan." dedim artık uyanmasını umarak. "Ya kalksana."
"Hı? Ne oldu?"
"Henüz bir şey olmadı ama biraz daha kalkmazsan bu elimdeki yastıkla boğacağım seni."
Gülümseyip gözlerini açtı.
"Saat daha çok erken niye kalkıyoruz ki?"
"Çekim var çünkü bugün."
"Çekim mi?"
"Evet."
"Ne çekimi ya?" dedi esneyerek. Kollarını iki yana açmış uykusundan uzaklaşmaya çalışırken nasıl böyle kas yaptığını düşünmeden edememiştim. Gerçekten güzel bir vücudu vardı.
"Tensel bir çekim galiba." dedi Furkan beni daldığım yerden çekerek. "Vücudumu bu kadar beğenmen çok normal tabi."
Kafasına bir tane vurduğumda gülmeye başladı.
"Boxer çekimleri vardı değil mi bugün?" dediğinde onu onayladım.
"Evet, hadi kalkta hazırlan birlikte gidelim."
"Ya bak altımda sadece boxer var işte. Ne gerek var stüdyoya gitmeye? Hadi çek kocanı."
"Furkan bak sinirleniyorum." dediğimde güldü. "Tamam tamam kalkıyorum."
Furkan saçlarımı öpüp yataktan kalktığında banyoya girdi. Bende zaten hazır olduğum için aşağıya indim. Karnım gurulduyordu. Kahvaltı yapmak için vakit olmadığı için biraz atıştırmaya karar verdim. Dolaptan aldığım balı minik bir dilim ekmeğe sürüp bir ısırık aldım. Ekmeğimi bitirdiğimde salona geçecektim ki aniden gelen kusma hissi beni çöpün yanına götürmüştü. Biraz önce yediğim ekmekte dahil her şey çıktığında kendimi çok kötü hissetmiştim. Sürekli başım çatlıyor bir de göğüs ağrım beni iyice zor duruma sokuyordu. Furkan haklıydı, bir doktora görünmek en iyisiydi. Ama bunu çekim bittikten sonra konuşacaktım.
Kendimi biraz daha iyi hissettiğimde salona oturup Yusuf'a mesaj atmaya karar verdim. Onunda hazır olması gerekiyordu.
"Yusuf, hazır mısın?"
"Hazırım." diye mesaj geldi aniden. Başka bir şey sormama gerek yoktu. Çünkü şu an arıyordu.
İçimde garip bir his peydah oluyordu o etrafımda olunca.. Aşk desem bence artık aşk değildi.. Heyecan desem.. Belki.. Bilmiyordum. Tüm duygular her yanımdaydı sanki.
"Efendim." dedim telefonu açarak.
"Nasılsın Ela?"
"İyiyim.. Sen?"
"Ben bilmiyorum nasıl olduğumu."
"Bir şey mi oldu?"
"Yeni bir şey yok." dedi kısık bir sesle. "Sadece yeni fark ettiğim bir hissime çok geç kaldım."
"Yusuf ben.."
"Geçen günlerde şirkette yaşadığımız o şey yüzünden özür dilerim. Hafif sarhoştum."
"Sanırım şu an da sarhoşssun."
"Hayır, değilim. Bugün seni göreceğim çünkü.. Aklım başımdayken her halini aklıma, kalbime kazımak istiyorum."
"Ela." Furkan'ın sesini duymama telefonu kulağımdan çektiğim için son söylediği şeyi duyamamıştım. "Kiminle konuşuyorsun sabah sabah?"
"Yusuf."
Yüzü düşmüştü aniden.
"Neden konuşuyorsun ki onunla?"
"Çekimleriniz ortak çünkü. Onu da kontrol etmek istedim."
"Anladım." dedi Furkan mutfağa giderek. Bende telefonu yeniden kulağıma götürdüm.
"Yusuf."
"Buradayım." dedi soluk bir sesle. "Çekim saatinde orada olurum."
Bir şey söylememe izin vermeden telefonu yüzüme kapattığında bende ne yapacağımı bilmeyerek çantamın içine attım.
..🦋❤️
Ben geldiiiim. Son attığım bölüm 70 vote almış. Keşke hep böyle olsa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müptela / Yarı Texting
Fanfiction@Kuymakcibasi: Sana çok aşığım be kuymaklı kekim. @Kuymakcibasi: Bu his nasıl biliyor musun? Hani böyle eskiden, biz küçücükken babamız mahalle bakkalına gider, beyaz şeffaf poşetlerde ekmek alır ama o ekmeğin içine de birkaç tane bizim için çikola...