0.6

20.8K 1K 310
                                    

@yusufyazici: Şimdi sen ciddi ciddi benimle konuşmayacak mısın? (21.30)

@yusufyazici: Nasıl ya? (22.00)

@yusufyazici: Bak bir de cevap vermiyor. Sen değil miydin günlerdir hatta aylardır peşimde koşan?

@yusufyazici: Ne oldu şimdi?

@kuymakcibasi: Ayh! Bir sus artık ya.

@kuymakcibasi: DM kutum senin yüzünden dolup taşıyor.

@yusufyazici: Hakikaten ya?

@yusufyazici: Ben niye sana yazıyorum ki?

@kuymakcibasi: Doğru, sen git o sarı kıza yaz.

@yusufyazici: Yazarım tabi. Sevgilim değil mi?

@kuymakcibasi: Görmemişsin bir sevgilisi olmuş... Neyse devamını getirmeyim.

@yusufyazici: Senin sevgilin yok diye beni kıskanıyorsun?

@kuymakcibasi: Salak mısın aşkım sen? Tabi ki sevgilim olmayacak, hani sana hislerim var ya?

@yusufyazici: :)

@kuymakcibasi: Hoşuna mı gitti?

@yusufyazici: Belki.

@kuymakcibasi: Seni seven tek kız ben değilim, umarım bu durumun farkındasındır.

@yusufyazici: Fark etmediğim sürece hiçbiri yok gibi benim için.

@kuymakcibasi: Beni fark ettin bir şekilde ama bende senin için yok gibiyim..

@kuymakcibasi: Neyse işim gücüm var benim. Gidiyorum. Sende git sevgilinle konuş!

@yusufyazici: Dur ya nereye?

@yusufyazici: Gittin mi?

@yusufyazici: İyi sen bilirsin, konuşmak istemiyorsan.

-Çarşamba Günü-

@yusufyazici: Günaydın. Ne zamandır bana yazmıyorsun. Yoğunsun galiba.

@yusufyazici: Bugün Çarşamba.

@yusufyazici: Bir paket un, makarna (üç paket) bir de mercimek alacaktın bugün.

@yusufyazici: Not defteri olarak kullanıyorsun ya beni. Onu hatırlatayım dedim.

@yusufyazici: Ama makarna için üç paket fazla değil mi?

@yusufyazici: Yani hem kilondan yakınıyorsun hemde böyle şeyler alıyorsun.

@kuymakcibasi: Kilosu olan insanlara akıl vermek ne kadar kolay.

@kuymakcibasi: Bunları yersen kilo yapar.

@kuymakcibasi: Şunu yaparsan böyle olur.

@kuymakcibasi: Zayıflamak istiyorsan bunu başarabilirsin vesaire...

@kuymakcibasi: Elbette isteyen herkes zayıflayabilir ama olmuyor ki.

@kuymakcibasi: Ben beceremiyorum işte.

@yusufyazici: Seni üzmek istemedim. Gerçekten kalbin kırılsın diye de söylemedim.

@yusufyazici: Hatta kırılacağını bile düşünemedim.

@kuymakcibasi: Yağlarla kaplı olabilir ama şişko da olsa benim de bir kalbim var.

@kuymakcibasi: Yusuf.. Bir gün kilosu olan biriyle birlikte olma ihtimalin var mı?

@kuymakcibasi: Dürüst ol ama lütfen.

@yusufyazici: Bilmiyorum.. Yani girdiğim ortamlarda, etrafımda öyle bir kadın hiç olmadı. Yani aşık olurum desemde yalan olmam desemde.

@yusufyazici: Sadece bildiğim tek bir şey var. Tüm kadınlar güzeldir.

@kuymakcibasi: KLİŞE.

@kuymakcibasi: Eğer herkes böyle düşünüyor olsaydı ben her gece aynaya bakıp çirkinliğime ağlamazdım.

@yusufyazici: Güzel olduğuna eminim.

@kuymakcibasi: Hani o çirkinim diye ortalıkta gezen ama taş gibi olan kadınlar varya işte ben onlardan biri değilim..

@yusufyazici: Yine de kendini sevmeyecek ve hatta aynaya bakıp ağlayacak kadar çirkin olduğunu düşünmüyorum.

@yusufyazici: Bak ne diyeceğim kuymakçı başı. Bana artık ismini söylemek ister misin?

@kuymakcibasi: Hayır.

@yusufyazici: Neden?

@kuymakcibasi: Söylemek istemiyorum.

@yusufyazici: Peki, ısrar etmek istemiyorum ama hazır hissettiğinde lütfen adını söyle. Merak ediyorum.

@kuymakcibasi: Söylerim. Senin artık antrenmanın ne bileyim işin falan yok mu?

@yusufyazici: Julia ile buluşacağım birazdan.

@kuymakcibasi: Sevdiğin kadınla yani..

@yusufyazici: Onun hakkında konuşmasak daha iyi.

@kuymakcibasi: Haklısın.. Sevdiğin kişi konusunda konuşmak istememekte yani.

@yusufyazici: Neyse bilinmeyen ben gidiyorum. Sen takıl buralarda.

@kuymakcibasi: Tamamdır. Buralar bende. Sen git.

@yusufyazici: Görüşürüz. (17.20)

@kuymakcibasi:
-Bilgisayardaki düzenlemeleri tamamla.
-Akşam yemeğinde evde kimse olmayacak, arkadaşlarını çağır. (Ne kadar arkadaş sayılıyorsa)

@yusufyazici: Arkadaşların yok mu? Yani yazdığın notta pek sevmediğini anladım da o yüzden sordum. (20.25)

@kuymakcibasi: Arkadaşlarım var tabi. Ama yok gibiler.

@yusufyazici: Nasıl yani?

@kuymakcibasi: Bazen şakayla karışık kilomu yüzüme vuruyorlar :)

@yusufyazici: Çok mu üzülüyorsun?

@kuymakcibasi: Elimde değil. Kalbim kırılıyor.

@yusufyazici: Dün gece.. Neden bilmiyorum ama daha önceki yazdığın mesajları okudum. Trabzon'a ne zaman geleceğimi sormuşsun. Orada yaşadığını tahmin ediyorum. Bende yaklaşık iki ay sonra Trabzon'a geleceğim.

@yusufyazici: Seni görmek istiyorum. Benimle arkadaş olmak ister misin?

..🦋❤️

Ela.. Sende kendimi buluyorum. Dürüst olmak gerekirse Ela birazcık ben. Bır kısım hisler bana ait. Bu yüzden diğer kitaplarımdan birazcık farklı olduğunu düşünüyorum. Çok sevmeniz ve inşallah vote vermeniz dileğiyle.


Müptela / Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin