5.0

13.3K 643 109
                                    

Uğurcan gideli uzun bir zaman olmuştu. Bende öylece valiz hazırlarken telefonum çalmış ve bu gelen çağrı da beni oldukça şaşırtmıştı.

Ela'nın annesi aramış ve buraya gelip Ela ile ilgili önemli bilgiler vereceğini söylemişti. Ne diyeceğini aşırı merak ediyordum. Tüm işimi bırakmış Ela'nın annesini bekliyordum bu yüzden.

Ben garip bir heyecanla beklerken sonunda kapı çalmıştı. Bende koşar adım gidip kapıyı açtım.

"Müjgan teyze."

"Merhaba Yusuf'cum. Nasılsın canım?"

Garip bir şekilde bana sevecen davranmaya çalışıyor ama asla beceremiyordu. Biliyordum bu kadın kötüydü. Ela'ya da çok çektirmişti.

"İyiyim."

"Bende iyiyim." deyip salona geçtiğinde gözlerimi devirdim. Sormamıştım ki.

"Müjgan teyze buraya sohbet etmeye gelmedin. Bende zaten çok müsait değilim. O yüzden ne diyeceksin hemen söyleyin lütfen."

"Bir kahve bile ikram etmeyecek misin yani? Bende senin annen sayılırım sonuçta. Biraz daha kibar olman çok daha iyi olur."

"Anne derken."

"Sen benim kızıma aşıksın ve eğer ileride bir ilişkiniz olursa bende senin annen olacağım değil mi?"

"Müjgan teyze ne diyorsunuz Allah aşkına? Ela Furkan'la evli. Unutmayın lütfen."

"Bakma sen o evliliğe Yusuf'cum. O formalite bir evlilik. Bitmesine de çok az kaldı."

Duyduğum şey beni oldukça şaşırtmıştı. Cidden formaliteden miydi her şey?

"Anlamadım." dedim şaşkınlıkla.

"Öyle işte. Bizim şirketimize maddi destekte bulunmak şartıyla evlendiler."

"Peki kimsenin bilmediği bu şeyi bana neden haber veriyorsunuz? Yani amacınız ne?"

"Sevenlerin kavuşması."

"Başınıza taş mı düştü Müjgan teyze? Sen beni Ela'ya zarar vermekle tehdit etmedin mi? Şimdi niye bizi birleştirmeye çalışıyorsunuz?"

"Çünkü pişman oldum."

"Hayır." dedim gülerek. "Furkan size para vermeyi bıraktı.. Sizde benden medet umdunuz."

"Yusuf'cum öyle bir şey yok ben sadece-"

"Lütfen evimden gider misiniz? Ela'nın formalite bir evlilik yapması şu an evli olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Evet onu hala çok seviyorum. Duymak istediğiniz şey buysa duyun. Ama eğer Ela boşanmak isteseydi önünde Furkan'da dahil kimse duramazdı. Dediğiniz gibi formalite bir evlilikse boşandıktan sonra kalbini kazanmak için her şeyi yaparım. Ama eğer Furkan'a gerçekten aşıksa her zaman yanında olacak bir arkadaştan ötesine geçmem. Sizinde Ela'yı kullanarak kendi çıkarınız peşinde koşmanıza da göz yummam. Şimdi evimden hemen gidin ve beni bir daha rahatsız etmeyin. Paraya ne için ihtiyacınız var bilmiyorum ama umarım o parayı bulamazsınız."

Müjgan teyze sinirle ayağa kalktığında kapıyı açıp yol gösterdim.

"Çok pişman olacaksın Yusuf!"

"Pişman olacak olan sizsiniz. Keşke kızınızın her zaman yanında olacak  olan bir annesi olsaydınız. Belki bu durumlara düşmezdiniz. Ela'dan uzak durun. Bırakın da artık mutlu olsun."

Kapıyı Müjgan teyzenin yüzüne kapattıktan sonra yeniden salona döndüm. Resmen kızını kullanmaya çalışıyordu.

Evet Ela'nın kalbini kazanmak için her şeyi yapardım ama o izin verdiği müddetçe. Formaliteden evlilik yapmaları onların zamanla birbirlerine aşık olmadıklarını göstermezdi. Zaten farklı şeylerin olduğunun farkındaydım, hep hissediyordum ama Ela akıllı bir kızdı. O bilirdi ne yapacağını. Yine de bu durumu onunla konuşacaktım. Furkan'a karşı bir hissi yoksa beni sevmesi için uğraşırdım ama eğer varsa uzaktan yakın arkadaşları olurdum ikisininde.

Başka da yapabileceğim bir şey yoktu. Bazen yapılan hataların bedellerinin ödenmesi gerekiyordu. Ben başkasıyla birlikte olduğum için hata yapmıştım ve belki bu da bana Ela'yı kaybettirecek bir bedel olacaktı.

..🦋❤️

Müptela / Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin