3.3

13.9K 663 94
                                    

-Aynı Gece-

"Julia gidelim mi artık? Bak sende çok içtin."

"Sen hiç içmedin ama?" dedi bana sıkıca sarılıp dans etmeye çalışarak. Belime sardığı kollarını çözüp geri çekildim.

"İçmek istemiyorum."

"Ne oluyor yine?!"

"Bağırma Julia. İnsanların dikkatini çekiyoruz."

"Çekersek çekelim! Niye eskisi gibi değilsin?"

Kavgayı uzatacağını anlayınca kolundan tutup kulübün dışına çıkardım. Hızlıca arabaya bindirdikten sonra bende yerime geçip doğruca eve sürdüm. Julia hala bağırıp çağırmaya devam ediyordu.

"Beni sevmiyorsun artık!"

Cevap vermemek için direniyordum. Eve geldiğimizde önce ben sonra da Julia indi arabadan. O eve girer girmez her yeri dağıtmaya başladı.

"Julia dur. Yapma artık yeter."

"Sana yeter! Ben senin için kendimden ne kadar çok taviz veriyorum. Görmüyor musun sen tüm bunları! Senin için işlerimi erteledim. Arkadaşımın düğünü var benimle gel dedin geldim!"

"İnkar etmiyorum ki bunları."

"Ne değişti Yusuf? Ne değişti de beni sevmiyorsun artık?"

"Julia-"

"Ela yüzünden işte." dedi ağlayarak. "O kadın seni seviyor, sende ona ilgi duymaya başladın!"

"Ela!" dedim hırsla. "Bugün gözümün önünde kocasını öptü! Sen anlıyor musun bu ne demek? Seviyor işte Furkan'ı sen görmüyorsun!"

"Burada biri bir şey görmüyorsa o da sensin!"

"Ela Furkan'a aşık Julia."

Kaçırdığı gözlerini sonunda gözlerime değdirdi.

"O ikisi de umrumda bile değil." dedi dolu gözleriyle. "Ama sen değiştin.."

"Değişmedim."

"Haklısın, sen değil belki de sadece bana olan hislerin değişti."

Bir şey diyemedim. Sevmiyorum diyemezdim çünkü Julia'nın üzerimde çok emeği vardı. Ona hissim yok dersem eğer yalan olurdu zaten bu.

"Değişen bir hissim yok. Ben senin sevdiğin adam değil miyim?"

"Öylesin ama-"

"Aması yok o zaman. Bak ben evli bir kadına his besleyecek biri miyim? Hemde böyle güzel bir sevgilim varken."

"Beni hala güzel buluyor musun sahiden?"

"Evet."

Julia bir anda bana sarıldığında bende ona sardım kollarımı.

Dolan gözlerime bende anlam veremiyordum. O görmesin diye hızlıca sildim. Benim yüzümden üzülsün istemiyordum çünkü.

Ben belki de hiç olmayacak bir rüyanın içinde kaybolup kalmıştım da ısrarla kabul etmek istemiyordum sanki. Boşluk hissi her zerremdeydi.

..🦋❤️

Müptela / Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin