Gözlerimi gözlerinden asla ayırmıyordum. Yanlış anlayacaksa bile bunu kaldıracak halim yoktu.
Gülümsedi ama..
Sonrada içeriye girip kapıyı sakince kapattı. Yusuf'ta bende sadece Furkan'ın hareketlerini inceliyorduk.
Bana hiç bakmadan Yusuf'a doğru döndü yüzünü.
"Ela'yla yeteri kadar görüştün sanırım."
İkiside birbirine kötü kötü bakıyordu.
"Görüştüm bir sorun mu var?"
Yusuf'un sert sesiyle araya girmek zorunda kalmıştım.
"Tamam Yusuf." dedim hızlıca. "Zaten biz seninle konuşmamız gereken her şeyi konuştuk. Biz biraz Furkan'la konuşalım."
"Tamam." dedi Yusuf gözlerini Furkan'ın üzerinden hiç çekmeden. "Ben daha sonra yeniden geleceğim."
Yusuf gittikten sonra Furkan'ın tepkisini merak ettiğim için sürekli onu izliyordum. Garip bir şekilde ürkütmüştü bakışları. Bana hiçbir şey söylemeden arkasını dönüp pencereye yanaştı. Öylesine sessizce uzağı izliyordu. Aramızdaki bu sessizlik sinir bozucu olduğu için konuşmak istedim.
"Furkan-" dediğimde elini kaldırıp susturdu beni. Sonra hemen yüzünü bana döndü. Yanaklarına sızan göz yaşlarını görüyordum.
"Yusuf'a hala aşık mısın?"
"Hayır."
"Doğruyu söyle Ela."
"Ne zaman yalan söyledim sana?"
Yanıma gelip oturduktan sonra elimi tutup öptü.
"Bana neden daha hiç evlenmeden ona aşık olduğunu söylemedin?"
"Ne değişecekti?"
"Çok şey değişirdi Ela."
"Hiçbir şey değişmezdi." dedim elimi çekerek. "Sen şu an bana aşık aşık bakıyorsun. Sen şu an çok iyisin. Sen şu an herkesin evlenmek isteyeceği şekilde seviyorsun beni. Evlendiğimizde böyle değildin ki."
"Ela ama değiştim."
"Değiştim kelimesine asla inanmam biliyor musun?"
"Yapma. Yusuf'u artık sevmiyorum dedin."
"Doğru Yusuf'u gerçekten sevmiyorum. Arkadaşım olarak üzerimde emeği var. Onu silip atamam belki ama kalbimde bir yeri yok."
"Peki benim?"
"Çok uğraştım Furkan. Yemin ederim seni sevmek için çok uğraştım. Kendimi sana yakın tutmaya çalıştım. Ama olmuyor işte."
Bir şey demedi. Sustu.
"Bak ben seni anlıyorum. Ama canımı yakan insanlardan o kadar yoruldum ki.. Ben senin geçmişini düşününce işin içinden çıkamıyorum. Senin sürekli devam eden bir gece hayatın vardı."
"Seninle evlendikten sonra bir daha hiçbir kadının yanına gitmedim ki."
" Bu hayatına sayısız kadının girdiği gerçeğini değiştiriyor mu?"
Cevap veremediğinde gülümsedim burukça.
"Artık kendimi düşünmek istiyorum. İlk kez kendi kararımı uygulamak istiyorum. Kızma bana ne olur. Belki seni böyle yargılamamalıyım ama yapamıyorum işte. Sen bana kötü davranıyordun Furkan. Sen beni taciz ediyordun. Beni istemediğim durumlara sokuyordun. Bunları unutmamı bekleme. Bana aşık olmasaydın değişmeyecektin. Beni sevdiğin için iyi birisin. Ya bana olan aşkın bir gün biterse?"
Gözlerimi kapayıp derin bir nefes alarak yeniden açtım.
"Ben bana acı çektirecek bir ihtimali hayatımda istemiyorum. Özür dilerim Furkan. Bana yaptığın her şey için teşekkür ederim. Ama bizim bir geleceğimiz yok."
Gözleri doluyordu ama akmıyordu göz yaşları. Başını anladım der gibi aşağı yukarı salladıktan sonra ayağa kalkıp kapıya doğru yöneldi.
"Gidiyor musun? Gelmeyecek misin bir daha yanıma?" böyle olsun istemiyordum. Yanımda olup hep arkadaşım olarak kalamaz mıydı?
"O nasıl söz öyle Ela? Sen hayatımdan git diyene kadar bir yere gidemem. Sadece ilaç saatin geldi. Onu haber verecektim hemşirelere."
Konuşurken zorlanıyordu.
"Zaten sana hep söylediğim gibi her kararında yanında olacağım. Hele bir iyileş istediğin tarihte boşanırız. Şimdi bunları düşünme."
"İlacımı sen gelmeden vermişlerdi. Yanıma gel istersen."
Furkan gözlerini silip yanıma geldi tekrar.
Sonra birden engel olamayıp ağlamaya başladı."Haklısın bir şey diyemiyorum sana. Keşke geçmişimi değiştirebilsem Ela.. Annemde dahil hiçbir kadını önemsemediğim o hayatın bir gün bana aşık olduğum kadını kaybettireceğini düşünemedim."
"Ağlama." dedim elimi yanağına koyup okşayarak. "Seninle geçmişinle yargılamak değil amacım. Sadece hep olduğum gibi yalnız kalmak istiyorum. Ama mutlu bir yalnız.."
"Anlıyorum."
"Tabi tüm bunlar için önce iyileşmem gerekiyor."
"İyileşeceksin tabi. Ben her yere haber gönderdim. Tanıdık herkes donör olmak için geldi hastaneye. İllaki uyan bir tane bulacağız."
"Teşekkür ederim."
"Sana yemin ediyorum Ela.. Bir gün birine aşık olup onunla evlensen bile senin yanında olacağım. Hayatıma giren tek doğru kadını kaybetmek istemiyorum. Senden bir beklentim de olmayacak. Arkadaşın olacağım."
"İyi ki varsın." dedim elini tutarak. "Söz veriyorum Furkan.. Bende her anında senin yanında olacağım."
..🦋❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müptela / Yarı Texting
Fanfic@Kuymakcibasi: Sana çok aşığım be kuymaklı kekim. @Kuymakcibasi: Bu his nasıl biliyor musun? Hani böyle eskiden, biz küçücükken babamız mahalle bakkalına gider, beyaz şeffaf poşetlerde ekmek alır ama o ekmeğin içine de birkaç tane bizim için çikola...