"Mis gibi oldu." dedim ocağın altını kapatarak. Şimdi gidip Julia'yı uyandırabilirdim. Odaya doğru gidip yatağımıza baktığımda arkası dönük bir şekilde uyuduğunu gördüm. Bende yavaşça yatağa uzanıp omzunu öptüm.
"Sevgilim.. Uyan hadi bize kahvaltı hazırladım."
"Aç değilim. Git başımdan!"
Dün geceki olay yüzünden miydi tüm bu tavrı?
"Julia yapma böyle. Bak gereksiz bir şekilde uzatıyorsun."
Julia yataktan kalkıp omzuma hızlıca vurdu.
"Bırak beni Yusuf! Git Ela'yla yap kahvaltını."
"Sevgilim lütfen yapma."
"Neyi yapmayım? Niye benim düşüncelerime hiç saygı duymuyorsun?"
Biz yine her zamanki gibi Julia ile dün gece Ela konusu yüzünden tartışmıştık. O ısrarla çekimleri iptal edip Fransa'ya dönmemizi istiyordu. Bende Ela'yla bu çekimi gerçekleştirmek istiyordum.
"O kızı istemiyorum." dedi Julia yeniden içli içli ağlayarak. "Bak sana yalvarıyorum Ela'nın varlığı bizim ilişkimize zarar verecek. Gidelim lütfen."
"Yine saçmalıyorsun. Bizim ilişkimize kim zarar verebilir?"
"Hissediyorum."
Julia'yı kendime çekip sarıldım. "Ağlama güzelim ve korkma."
"Korkuyorum çünkü seni kaybetmek istemiyorum ben!"
"Tamam.." dedim avuç içlerimi yanaklarına bastırarak. "Tamam şöyle yapalım. Çekimler yapılsın herhangi bir tazminat ödemeyelim. Çekimler biter bitmez de gidelim Fransa'ya. Olur mu?"
"Hemen gideceğiz ama?"
"Tamam." dedim saçlarını öperek. "Hadi kalkta kahvaltımızı edelim."
Julia dudaklarımı öptükten yataktan kalktı. O elini yüzünü yıkamak için banyoya gittiğinde bende öylece oturup kaldım yatakta.
Ela'yla kimse için aramı açmak istemiyordum ama bulunduğum şartlar beni buna mecbur ediyordu. Zaten o da beni umursamıyordu ki? Furkan'la mutlu mesut yaşıyorlardı. Ela beni umursamıyorsa benim de umursamamam gerekiyordu aslında ama dürüst olmak gerekirse zorlanıyordum. Bazen kendimi Ela'yı düşünürken bile buluyordum. Ama böyle olmamalıydı. Benim kendimi Ela'dan uzak tutmam gerekiyordu. Kendi ilişkim için bunu yapmak zorundaydım.
"İnelim mi aşağıya?"
Julia hazır olduğunda elini uzatıp beni de yataktan kaldırdı.
"İnelim."
Birlikte aşağı indiğimizde sevgilim gülerek masaya oturdu.
"Her şey çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık canım. Fransa'ya bir dönelim o zamanda ben sana çok güzel şeyler hazırlayacağım."
"Afiyet olsun güzelim."
Julia neşeyle kahvaltısını ederken benim içimden yemek yemek gelmiyordu. Fransa'ya illaki dönecektim zaten ama Ela'yı yeniden uzun bir süre göremeyecek olmak..
Ne bileyim kötü hissediyordum işte..
..🦋❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müptela / Yarı Texting
Fanfiction@Kuymakcibasi: Sana çok aşığım be kuymaklı kekim. @Kuymakcibasi: Bu his nasıl biliyor musun? Hani böyle eskiden, biz küçücükken babamız mahalle bakkalına gider, beyaz şeffaf poşetlerde ekmek alır ama o ekmeğin içine de birkaç tane bizim için çikola...