Yusuf'un bana kanının kaydığını belirttiğini mesajları 928287636829 kere okumam normal mi? Değilse olsun lütfen.
Senin bana kaynayan kanını vampir gibi içeceğim şimdi.
Iyyy.
Neyse.
"Elaa!"
Annemin işten gelişini belirten o tok sesi odama kadar can bulduğunda istemeden de olsa elimdeki telefonu bıraktım.
"Efendim anne."
"Buraya gel!"
Telefonumu yatağın üzerine bırakıp aynada kendimi kontrol ettikten sonra aşağıya indim.
"Efendim."
Annem beni şöyle bir süzdükten sonra iğrenir gibi yüzünü başka tarafa çevirip elindeki market poşetlerini bana verdi.
"Bunlar başlayacağın diyet için gerekli olan her şey. Bir ay sonra basına açık bir davetimiz olacak. O zamana kadar bizi rezil etmeyecek kadar zayıflasan yeter."
"Anne-"
"Sus ve dinle Ela. Her ne kadar dış görünüş olarak cezbetmesende mesleğindeki başarıyı herkes takdir ediyor. Bu yüzden daha fazla ön plana çıkman gerekiyor ki bunun da ilk yolu zayıflamandan geçiyor."
"Bunun için zayıflamama gerek yok. Bunu sende biliyorsun."
"Devir bambaşka artık. Hadi insanların seni beğenmesi için zayıflamam deyişini anlıyorum ama peki sonra?"
"Ne sonra?"
"İlerde aşık olacaksın. Şimdi değilse bile bir gün mutlaka kalbin biri için atacak. O zaman sevdiğim adam seni bu halinle beğenir mi zannediyorsun?"
Kurduğu her bir cümle kalbimi kırıyordu ama devam etti.
"Hadi onu da geçtim, diyelim ki evlendin. Bu kiloyla ileride anne olman ne kadar zorlaşıyor farkında mısın?"
Bir şey diyemedim, sustum öyle. Ama ben.. Defalarca denemiştim, olmuyordu işte. Bu kadar beceriksiz olmayı bende istemezdim ama olmuyordu. Başta annem olmak üzere çevremdeki herkesin beni kilomdan vurması kendimden yavaş yavaş iğrenmeme sebep oluyordu.
"Bu yüzden." dedi annem elini ince beline koyarak. "Artık kendine gelip hiç değilse sağlığın için bir şeyleri değiştirmen gerekiyor. İşini kısıtlamayacak şekilde spora da başlayacaksın."
Annem bedenimi süzerken yanıma gelip fazlalıklarıma dokundu.
"Biraz araştırdım. İnsanlar bir ayda yirmi kilo bile verebiliyor. Sende iradeni koruyup hatrı sayılır bir kilo vermelisin. Sürekli kontrol edeceğim haberin olsun. Bu eve bir daha sağlıksız hiçbir şey girmeyecek! Kızma bana ama ben her şeyi aynı zamanda senin sağlığın için düşünüyorum."
Annem odasına gittiğinde bende koltuklardan birine oturdum izteksizce. Bence annem sağlığımı düşündüğünü söylerek bana yalan söylüyordu. Sağlığımı gerçekten düşünse bir ay gibi kısa bir süre içerisinde bu denli fazla kilo vermemi istemezdi.
Bu durum her ne kadar kalbimi kırsa da o aslında sadece kendi çevresindeki insanlara sözde rezil olmamak için zayıflamamı istiyordu. Yani kızını değil yine kendisini düşünüyordu..
Annemin elime tutuşturduğu şeyleri dolaba yerleştirip odama çıktım. Elim yine telefonuma gittiğinde istemsizce Yusuf'la olan o konuşmalara girdim ve merak ettiğim için yine o soruyu sordum.
@kuymakcibasi: O kızı..
@kuymakcibasi: Sevgilini yani.
@kuymakcibasi: Zayıf olmasaydı yine de sever miydin?
@yusufyazici: Nereden çıktı bu şimdi yine?
@kuymakcibasi: Cevap ver ve dürüst ol lütfen.
@yusufyazici: Dürüst olmamı istediğine emin misin?
@kuymakcibasi: Evet..
@yusufyazici : Sevmezdim.
@kuymakcibasi: Anladım..
Gözlerim dolu dolu olduğunda akmasınlar diye hızlıca silip telefonu kapattım. Peş peşe mesajlar geliyordu ama bakmak istemiyordum. Yine tüm kadınlar güzeldir, zayıf olmak zorunda değilsin, kimseye kendini beğendirmek gibi bir çaban olmamalı deyip duracaktı. Ve tüm bunlar bir işe yaramadığı gibi sadece kalbimi kıracaktı.
@yusufyazici: Özür dilerim kalbini kırdıysam.
@yusufyazici : Gerçekten kötü bir niyetim yoktu.
@yusufyazici: Affet lütfen, kırılma bana.
@yusufyazici : Güzel bir kadın olduğuna eminim.
@yusufyazici: Benim zevklerim böyle diye herkesin de böyle olacak diye bir şey yoktu ki.
Merakıma yenik düşüp girdiğim mesajlarda beni şaşırtan bir kelime bile yoktu. Yusuf'un hiç bir zaman benim olmayacağını biliyordum tabiki ama onu yine de benim gibi kadınlardan hoşlanmadığını bilmek paramparça ediyordu içimi.
Ben milyonuncu kez zayıflama kararı vermiştim. Olmasını istediğim için ama sadece kendim için yapacaktım.
Kararımı anneme de söylemek için odasına doğru adımladım. Beni bir an önce spor hocamla ve diyetisyenimle tanıştırsın istiyordum. Odasının önüne geldiğimde şahit olduğum telefon konuşmasının beni yerle bir edeceğinden haberim yoktu.
"Evet Serap'cım bizim kız biraz kilolu ama biliyorsun ki oğlunla evlenmesi bizden çok sizin şirketinizin işine geliyor."
"..."
"Oğlunun kızımı beğenip beğenmemesi umrumda değil açıkcası. İki aile de eğer şirketlerinin büyümesini istiyorsa bu evlilik olacak. Çocuklarımız ister bu evliliği gerçeğe dönüştürürler isterlerse formalite bir şekilde devam edip reklamımızı yapana kadar evli kalırlar. "
"... "
"Güzel.. Güzel kar elde edeceğimiz aşikar. Ben Ela'yla henüz konuşmadım ama biriyle bir ilişkisi olabileceğini sanmıyorum. Gelinlik giyebilecek kadar zayıflaması için devreye girdim. En kısa zamanda babasıyla birlikte alır karşımıza konuşuruz. Tamam o zaman canım. Hoşça kal."
Annemin konuşmaları bende şok etkisi yaratırken ben henüz idrak ediyordum söylenenleri. Beni sırf kendi yararları uğruna fikrimi dahi sormadan evlendirecekler miydi gerçekten?
Ama ben imkansız da olsa birini seviyordum.. Kavuşamasak bile benim kalbim doluydu..
..🦋❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müptela / Yarı Texting
Фанфик@Kuymakcibasi: Sana çok aşığım be kuymaklı kekim. @Kuymakcibasi: Bu his nasıl biliyor musun? Hani böyle eskiden, biz küçücükken babamız mahalle bakkalına gider, beyaz şeffaf poşetlerde ekmek alır ama o ekmeğin içine de birkaç tane bizim için çikola...