Derin bir nefes aldım. Yavaş adımlarla bende Yusuf'un arkasından stüdyoya doğru ilerledim. Julia'nın beni izlediğini görünce durdum hemen.
"Sende gelmek ister misin Julia? Oturursun içeride."
Julia oturduğu yerden kalkıp yanıma geldi. İlk kez bana kötü kötü bakmıyor ve hatta her zamankine göre daha güzel görünüyordu.
"İyi misin?" dediğimde gülümsedi.
"İyiyim Ela.. Hatta biliyor musun hiç bu kadar iyi olmamıştım. "
Anlamıyordum ne dediğini ama bir şey söylemedim. Julia ile birlikte çekim alanına geldiğimizde o Yusuf'un yanına gitti. İlk çekimi Furkan'la yapacağım için Yusuf'ta oturuyordu çünkü.
"Furkan havluyu çıkart istersen?" dediğimde çalışma arkadaşlarımın evli olmamıza gizliden gizliye gülüyor olması Furkan'ı da güldürüyordu.
"Hayatım." dedim hafif gülümseyerek. "Çıkartır mısın lütfen?"
"Ela abla sen çıkarsanaa." ışık şefinin küçük kızı Alya'nın tatlı sesiyle ona baktım. Kesinlikle tatlı bir çocuktu. Ona öpücük atarak tekrar Furkan'a döndüm. Sesimin kısık olmasına dikkat ederek çemkirdim.
"Furkan çıkart şunu."
"Tamaam." dedi havluyu açarak. Çalışma arkadaşlarımın Furkan'ı izliyor olduğunu fark etmemle özellikle kızların yüzüne baktım. Nasıl bakıyorlardı onlar benimle evli olan bir adama? Hiç mi kaslı adam görmediniz kardeşim?
Bu durum Furkan'ın hoşuna gidiyor olmalı ki gülüyordu. Kimseye göstermemeye dikkat ederek kolunu çimdiklediğimde daha çok gülmeye başladı.
"Yat şu yatağa."
Furkan kendini yatağa attığında yardımcım Selim'le birlikte ona pozisyon verdim.
"Sabahın ilk ışıklarını kaçırmayalım arkadaşlar."
Selim'in uyarısıyla Furkan'ın fotoğraflarını çekmeye başladım.
"Hayatım güzel mi?"
Furkan baya sevmişti bu modellik işini.
"Çok güzel. Başını biraz sağa doğru yatır."
Furkan söylediklerimi yapıyor ve bende hızlı hızlı çekiyordum. Furkan'ın çekimleri bittiğinde Aycan bana Furkan'ın havlusunu verdi.
"Buyurun Ela hanım."
Havluyu aldıktan sonra Aycan'a baktım.
"Niye bana verdin Aycan? Furkan'a götürsene."
"Ela hanım sizin eşiniz ya?" dediğinde anladığımı belli eden mırıltılar çıkartıp Aycan'ı gönderdim. Herkes Furkan'ı kıskanabileceğimi düşünüp pek yaklaşmıyorlardı. Ama bu bakmadıkları anlamına gelmiyordu tabi.
Furkan'ın yanına gittiğimde kollarını iki yana açtı havluyu sarmam için. Bende şekilden şekile giren komik suratına gülüp havluyu beline sardım. Şimdi sırada Yusuf'un çekimleri vardı. Asıl şimdi başlıyorduk aslında.
Furkan masalardan birine geçtiğinde bende Yusuf'a baktım.
"Seni alabiliriz Yusuf."
Yusuf sakince ayağa kalkıp yanıma geldi.
"Hazırım ben."
Yusuf'tan
Belimdeki havluyu çıkarıp Julia'ya uzattığımda almadı elimden. Birkaç gündür garip davranıyordu. Kavga da etmemiştik aslında. Niye böyle davranıyor bilmiyordum ama sorgulamıyordum da. Havluyu çalışanlardan birine verip Ela'ya baktım.
Ela beni yönlendirip yatağı gösterdi.
"Yusuf senin çekimlerinde yatakta olacak."
Onu onaylayıp başımla aşağı yukarı salladım.
"Uzan istersen."
Yatağa uzandığımda Ela fotoğraf makinesini alıp tekrar yaklaştı bana.
"Gülümse." dediğinde hiç içimden gelmese de gülümsedim. Yüzüm gülüyordu belki ama Furkan'la olan güzel ilişkisini gördükçe moralim bozuluyordu.
"Çok güzel." dedi pozisyonumu değiştirerek. "Şimdi kolunu başının altına al ve bacaklarını hafif arala."
Her dediğini emir gibi algılayıp yapıyordum.
"Ela hanım aslında sizde yatağın üzerine çıkıp çekseniz daha güzel olacak."
Yardımcısı Selim'in uyarısıyla Ela önce tereddüt etsede yatağın üzerine çıktı. Bana doğru yaklaşıp yakın çekim yaptığında bana bu kadar yakın olması nefesimi kesiyordu.
"Rahat mısın?" dedi kamera açısını ayarlayarak.
"Rahatım."
Ela makinesini ayarlarken benimde gözlerim Julia'ya kaymıştı. Gerçekten üzgün görünüyordu. Neden böyle olduğunu defalarca sormama rağmen benimle konuşmamış ve hatta kendini uzak tutmuştu benden.
Aklımda, kalbimde o kadar Ela için yorgundu ki ben böyle yaparak Julia'ya haksızlık ettiğimi biliyordum. Bu da beni daha aciz kılıyordu.
Ela biraz daha çekim yaptıktan sonra işimiz bitmişti. Ben yarın Julia ile birlikte Fransa'ya gidecek ve bu güzel kadından belki de çok uzun bir süre ayrı kalacaktım. Geri döndüğümde ne olacaktı peki? Furkan'la mutlu bir hayat ve belki de aşklarının simgesi bir bebek?
Gözlerimin dolduğunu hissettiğimde aceleyle uzaklaşmak istedim yanlarından. Hata yapıyordum. Bunu çok iyi bilmeme rağmen elimden hiçbir şey gelmiyordu.
"Yusuf."
Julia'nın sesiyle durdum. "Ben diyorum ki." diye devam etti cümlesine. "Yarın Fransa'ya dönüyoruz ya Ela ve Furkan'ı bize davet edelim. Hem sen arkadaşlarınla vedalaşırsın. Hemde güzel bir film gecesi düzenleriz."
Ela'ya baktığımda tepkisiz olduğunu gördüm.
"Olur. Eğer müsaitlerse ben çok sevinirim sizi ağırlamaktan."
Furkan olabileceğini söylediğinde Ela'da ona uyum sağladı.
Akşam vedalaşmak için geleceklerdi. Üzüyordu bu durum beni. Bende farkında olmadan Julia'yı Üzüyordum. Üstelik kötü olduğunu da tavrından net bir şekilde alıyordum.
Bu gece bir an önce bitmeliydi.
..🦋❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müptela / Yarı Texting
Fanfiction@Kuymakcibasi: Sana çok aşığım be kuymaklı kekim. @Kuymakcibasi: Bu his nasıl biliyor musun? Hani böyle eskiden, biz küçücükken babamız mahalle bakkalına gider, beyaz şeffaf poşetlerde ekmek alır ama o ekmeğin içine de birkaç tane bizim için çikola...