"Beni delirtmekten başka bir şey yapmıyor. Yanımda uyusa ölür sanki." dedim yorganımı iyice üstüme çekerek. "Hayır kocaman yatak. İlla kötü mü olmam gerekiyor yanımda yatması için."
Tam iki saattir koca yatakta uyku tutmadığı için dönüp duruyordum. Susadığımı hissettiğimde aşağı inip su almaya karar verdim.
Aşağı indiğimde Ela'ya bakmak isteyen yanımı yok sayamıyordum. Benim karımdı. Formalite de olsa bu gerçek değişmiyordu.
"Ah.."
Kısık kısık inlemelerin olduğunu anladığımda hızla yanına gittim. Alnı boncuk boncuk terlemiş iki eli de sıkı sıkı karnını sarıyordu.
"Ela iyi misin?"
Cevap veremeyecek kadar kötü olduğunu anladığımda kucağıma alıp odamıza çıkardım. Yatağa bıraktıktan sonra havluyla alnını sildim.
"Ela hastaneye gidelim mi?"
"Gerek yok." dedi tersleyerek.
"Beni sinirlendirme! Ne olduysa söyle çözüm bulayım."
"İstemiyorum dedim ya Furkan!" dedi o da ağlamakla karışık yüksek bir sesle. "Git başımdan."
Halsiz görünüyordu. Yan şekilde yattığı yataktan düz hale çevirdim.
"Karnın çok mu ağrıyor? Ağrı kesici alayım mı?"
"Gerek yok. Geçer şimdi."
"Uyumadan önce de miden bulanmıştı. Bir sıkıntı olmasın?"
"Furkan Allah aşkına sus artık." deyip tekrar yana döndüğünde sert bir şekilde tekrar sırt üstü yatırdım.
"Bana neden söylemiyorsun? Sana zarar verecek değilim Ela! Söyle ne olduysa? Söylesene!"
"Bırak! Regl Allah'ı cezası regl. Bırak şimdi beni."
"Regl?"
Ela'yı yatakta bırakıp odadan dışarı çıktım. Bu durumda ne yapılması gerektiği hakkında en ufak bir bilgim bile yoktu. Sanırım rehberden bir kız arkadaşımı arayıp ne yapacağımı öğrenmek en iyisiydi.
"Kimi arasam? Ezgi iyidir ya."
Aramayı yapıp karşı tarafın telefonu açmasını bekliyordum. Ve açılmıştı.
"Furkan.. Bu gece olmaz."
Yine birlikte olmak için aradığımı düşünmüştü sanırım.
"Ezgi bak-"
"Karınla ilk geceden aran mı bozuldu? Onunla işini hallet. Bu gece seni istemiyorum."
"Ezgi sesini kes. Regl olan birine ne iyi gelir onu söyle."
"Nereden çıktı şimdi?"
"Ne iyi gelir onu söyle. Yoksa bir daha beni göremezsin."
"Tamam tamam. Sıcak su torbasıyla karnını sıcak tutup ağrı kesici içir."
"Peki bu dönemlerde mide bulantısı falan oluyor mu?"
"Bazen olabiliyor."
Cevabı alır almaz telefonu kapatıp hemen ceketimi giydikten sonra arabama bindim. Navigasyondan en yakın eczaneyi bulduktan sonra ağrı kesici ve sıcak su torbası aldım. Tekrar eve döndüğümde sıcak su torbasını hazırlayıp yatak odasına çıktım.
"Ela.." dediğimde gözlerini bana çevirdi. "Bak kızma tamam rahatsız etmeyeceğim. Sadece şu ağrı kesiciyi iç."
İtiraz etmemişti ilk kez. Kötü bir durumdaydı belli ki. İlacı içtikten sonra gözlerini kapattı. Belli ki uyuyup ağrıyı unutmak istiyordu. O uyumaya çalışırken bende üzerimdeki tişörtü çıkarttım. Sonra da sıcak su torbasını alıp yatağa yanına girdim. Belinden sarıldığımda kendini çekmek istesede izin vermedim.
"Şşş. Uyu Ela.. Bir şey yapmayacağım sadece ağrın azalsın diye uğraşıyorum."
Yorgundu.. Bu yüzden yine itiraz edemedi. Belinden sıkıca sarılıp sıcak su torbasını karnına koydum.
Ela'nın kollarımın arasında olması.. Kokusu.. Garip hissediyordum.
..🦋❤️
Peşpeşe bölüm atmam voteleri düşürmediği için böyle bir süre daha atabilirim.
Yusuf'a da değinecektim ama biraz Ela ve Furkan'ın ilişkisini görün istedim.
Furkan hakkında ne düşünüyorsunuz?
Hepinizi çooooook seviyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müptela / Yarı Texting
Fanfiction@Kuymakcibasi: Sana çok aşığım be kuymaklı kekim. @Kuymakcibasi: Bu his nasıl biliyor musun? Hani böyle eskiden, biz küçücükken babamız mahalle bakkalına gider, beyaz şeffaf poşetlerde ekmek alır ama o ekmeğin içine de birkaç tane bizim için çikola...