- Witam Miami! - wrzasnęłam wchodząc na scenę.
Dziś trochę mój pobyt na scenie się przedłuży o całe 4 piosenki. *That's right biches, będę śpiewać aż 10 kawałków. Nie liczę Loser Like Me. 8 coverów.
- Jak się macie?! - krzyknęłam z całych sił. - Gotowi? Na twitterze rzucaliście mi różne propozycje... Szczególne pozdrowienia, dla tych co pisali, żebym rapowała piosenki Justina. Nie obraźcie się jeśli waszej piosenki nie będzie na mojej liście. Mam nadzieję, że spodoba wam się mój wybór. Lecimy z pierwszą piosenką! I przepraszam, jeśli mój rap nie zabrzmi dobrze.
Zespół zaczął grać Fancy - Iggy Azalea'i. Dobrze, że nie musiałam trzymać mikrofonu. Po prostu za bogata i rozbudowana choreografia.
- **Shake that ass! - krzyknął Harry zza kulis do mikrofonu, kiedy śpiewałam następną piosenkę M.A.A.D City - Kendricka Lamara.
- A ty może lepszy? - przerwałam.
- A wiesz że tak? - zaśmiał się.
Wtargnął na sam środek sceny i zaczął twekrować. Śmiałam się w niebogłosy, gdy dołączył do niego Niall i reszta ekipy. Później zaczęłam śpiewać klasyk rapu - No Diggity - Blackstreet ft. Dr. Dre & Queen Pen. Chłopacy oczywiście nie zeszli tylko tańczyli ze mną. Następną piosenką był kawałek Lolly - Maejor Aliego ft. Juicy J & Justina Biebera, później Let's Go - Travisa Barkera, I Don't Fuck With You - Big Seana ft E-40 i w końcu zaczęłam śpiewać piosenki Nicki Minaj. Najpierw Come on a Cone, a później Stupid Hoe.
- Zanim zacznę śpiewać ostatnią piosenkę... Chciałabym przeprosić Justina Biebera. Przepraszam. Justin, kolegujemy się i błagam nie obraź się za to... Zapraszam na scenę wspaniałego Barta Bakera, który pomoże mi z jego parodią piosenki JB. Wooho! Confident Parody, proszę państwa! - zapowiedziałam, a na scenę wszedł Bart Baker przebrany za Justina.
- Hej skarbie. Swag. - powiedział.
- Swag jak sam sukinsyn. - zaśmiałam się. - Bart Baker jako Justin Bieber, proszę państwa...
- Wyzywasz Justina Boskiego Biebera na pojedynek swagu, mała?! - pisnął.
- Nie jestem Austinem Mahonem. - powiedziałam.
Muzyka zaczęła lecieć, a ja jako pierwsza zaczęłam śpiewać.
Don't you deport me,
Don't you deport me,
Oh no no, oh no no,
You can't deport me,
I am invincible.Fuck this, I'm Justin
ain't heading north just like that.
I ain't done nothing to deserve that, uh uh,
your stupid rules don't apply to me, ah ah ah ah ahhh,
this cough syrup's making me dizzy now.That's right I'm above the law,
like Steve Seagal,
but hotter.
My crime spree,
started slow,
got faster.One egging next door,
want some more?Raided by the feds,
they found all my meds (shit)Then I got caught dragging,
high on weed and drinking,
but I had my dad with me,
dipshit helped me block the streets.
CZYTASZ
London Dreams_Z.M.✔
Fanfic- Więc dostałem list polecający z pani uczelni i szczerze mówiąc jestem pod wrażeniem. - powiedział facet. - Jak siebie pani określa? - Jestem ambitna, potrafię zawalczyć o swoje, moja kreatywność nie ma granic i umiem pracować w grupie. Żadne zadan...