Bölüm 38

917 34 0
                                    

Multi: Emir Can İğrek-Defoluyorum

*Nişan*

Kuzey bu gün poligona gideceğimizi söylemişti spordan sonra

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kuzey bu gün poligona gideceğimizi söylemişti spordan sonra. "Kapalı poligona gideceğiz, sıcak olur. Ona göre giyin." Diye de eklemişti. Üstüme kırmızı bir tişört ve siyah kot pontolon giymiştim. Saçımı üstten sıkıca at kuyruğu yapıp montumu giydim. Aşağı indiğimde beni bekliyordu. "Hazırım." Dedim. Telefonundan başını kaldırıp bana baktı. "Çıkalım o zaman güzelim." Beraber arabaya ilerledik. Arkamızdan gelen ve önümüzde giden korumalar vardı. Poligona geldiğimizde ikimizde montumuzu çıkarmıştık. "Tülay Hanım. Atış eğitmeni." Diye tanıttı Kuzey, karşımızda ki kadını. Kadın elini uzattı bana. "Merhaba Eylül Hanım." Uzattığı elini sıktım. "Yardım etmemi ister misiniz Kuzey Bey?" Diye sordu kadın. "Eylül'e ben öğreteceğim." Kuzey bir atış gözlüğü ve kulaklığı uzattı. "Kulaklığı takmadan önce dinle beni." Bir silah alıp atış kağıdına doğrulttu. "Silahın emniyetini aç ve atış yapacağın yere iyi bak. Hedefini belirle ve kulaklığını tak." Dediğini yapıp kulaklığı taktım. Kağıda ateş ettiğinde tam ortasına isabet etmişti. Birkaç el daha ateş etti. Bir düğmeye bastığında atış kağıdı bize yaklaştı. Kuzey atışları tam ortaya isabet etmişti ve hepsi birbirine çok yakındı. "Sıra sende." Silahı elime aldığında arkama yerleşti ve elleri silahı tuttuğum ellerime gitti. Silahın yönünü sağa doğru kaydırdı hafifçe.

Tetiğin üzerinde duran parmağımın üstüne yerleşti parmağı. Baskı uygulayarak ateş etmemi sağladı. Birkaç el daha ateş ettim Kuzey'in yardımıyla. Düğmeye bastığında atış kağıdı yaklaştı. Atışlarım Kuzey'in ki kadar iyi olmasa da gideri vardı. "Aferin kızıma." Dedi gurur dolu bir ifadeyle.

"Kuzey yönümü sen belirledin. Ben sadece tetiğe bastım." Dedim omuz silkerek.

"Hayır ben sadece kağıdı hedef alman için çevirdim, yönünü sen belirledin." Alnıma güçlü bir öpücük bıraktı.

*

Eve geldiğimizde hızla bir duş aldım. Telefonumu alıp yatağa uzandım. Şarkı listemden Emir Can İğrek- Defoluyorum açtım. Gözlerimi tavana diktim. Şarkıyı söylemeye başladım.

"Bu gün hayatından defoluyorum.
Fark edilmiyor ama kahroluyorum.
İçime attığım gibi,
Kendimi çöpe atıyorum."

Odanın kapısı açıldı yavaşça. Kuzey hızla yanıma gelip uzandı. Parmakları saçlarımın arasında dolaştı.

"Beni sevmediğini iyi biliyorum.
Arkadaşlara henüz söylemiyorum.
Her şeyden vazgeçtim,
Gidiyorum..."

Yanağımı öptü. "Gidemezsin..." Dediğinde boğazımdan bir kıkırtı döküldü.

"Sen bana nefes,
Ben sana herkes.
Bir daha gelmem,
Karşındayım son kez."

Yine Mi Sen? (TAMAMLANDI!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin