Selam sevgili okuyucu 🖤Heyecanıma ortak olmaya Hoş geldin..
İçerik +🔞 bölümler içermektedir. Buna bağlı yaş sınırı olanların bunu dikkate alması önemle rica olunur 🔞
Ama bu demek değil ki kitabımızda sevişmekten başka kavramlar, duygular yok.. Aksine şu an düzenlenmiş bir bölüm içeriği olarak gelecekten geliyorum. Ve inanın bana neler olacak neler..
Kaçırmayın derim, benden söylemesi ..
O halde perde açılsın! 🍷🍷🍷
_________________________________________
Bölüm 1 🍷
Kurduğumuz okyanus ötesi düşlerin, küçük bir su birikintisinde boğulmasıydı aşk..
Belki de bu bağlamda yüklediğimiz anlamlardı bizi hayal kırıklığına uğratan. Çünkü insan âşık olduğunu düşününce geri kalan tüm şeylerin en az herkes kadar gereksiz olduğunu düşünenlerdendim bende. Beklentiler ve gerçekler günün birinde sert bir şekilde çarpıştığında ortadan ikiye ayrılan tek şey kalbim oldu. Yaşadığımı sandığım aşk ise meğer yalnızca koca bir hayal kırıklığından ibaretmiş.
"Bu gece çok içtin Lily, sağlıklı düşünemiyorsun."
Laura, gecenin başından itibaren günah bekçisi gibi başımda konuşup durmuştu. Eğlenmek amaçlı geldiğimiz mekâna sırf yanlış olduğunu düşündüğü kararımı sorgulamak adına beni yalnız bırakmamıştı.
"Farkında mısın bilmiyorum ama senin arkadaşın benim Laura, benim tarafımda olman gerekiyor. Kararlarıma karşı çıkman değil." devirdiğim gözlerim ile yüzüne bakarken asıl görmek istediğim şey ise yanlış bile olmuş olsa benim yanımda olmasını istememdi. Masanın üzerinde duran bira şişesini elime alıp içinde kalan son yudumu da boğazımdan aşağı yuvarladım. Boğazımı yakan sıvıyla yüzüm ekşirken kulaklarıma güzel bir melodi çalındı. Mekân neredeyse ağzına kadar doluydu. Tavandan sarkan büyük sarkıta bağlı ışıklandırmalar ortamı renklendiriyordu.
"Anlamadığın şey şu Lily, biz zaten senin yanındayız. Ama sen intikam almak uğruna kendini harcamak istiyorsun." diyen Laura, hemen yanında oturan Anna ile kendisini gösterdi. Bana kalsaydı eğer yapmak istediğim şeye bir intikam adı koymazdım. Yalnızca içimde taşıyamadığım bu öfkenin dışa vurum şekli masum değildi, işte o kadardı.
"Canım acıyor bunu neden anlamıyorsunuz? Bir şey yapmam gerekiyor diyorum size. Boğazımı sıkan, nefes almamı engelleyen öfkenin ve ihanetin soğuması gerekiyor. Beni anlamak bu kadar mı zor?" diyerek en yakın arkadaşlarımın yüzüne beni biraz olsun anlamaları için umutla baktım.
"Saçmalama Lily seni tabi ki anlıyoruz." Laura, masanın üzerinden uzandığı elimi okşadığında başını usulca sol omuzuna yatırdı. "Ama bunun çözümü hiç tanımadığın bir adamla yakınlaşıp sözde seni aldatan adama misilleme yapmak mı? Hayır bir de kime neyi ispatlıyorsun? Haberi bile olmayacak belki de. Ve sen gecenin sonunda sadece hissedeceğin pişmanlıkla kalacaksın."
Yüksek bir ihtimalle Laura haklı çıkacaktı. O, Anna ve bana göre her zaman daha gerçekçi bir kişiliğe sahipti. Onun doğruları herkese ve her şeye göre doğru olurdu. Şu an bile doğru söylediğine yemin edebilirdim. Tabi dört şişe bira ve altı bardak tekila içmemiş olsaydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇÖL ÇİÇEĞİ +18
Lãng mạn"Küçük bir kız çocuğu gibi bana kafa tutuyorsun.. Ama bedeninin bana verdiği tepkileri görmekten deli gibi kaçıyorsun.. Söylesene Lillian, beni kışkırtmaya çalışıyor olmaktan hiç korkmuyor musun?" "Ben küçük bir kız çocuğu değilim!" dedim dişlerimi...