Bölüm 16 🍷

19K 615 50
                                    

Detaylar 🖤 ✨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Detaylar 🖤 ✨

Görseller karakterlerin fiziki özelliklerinden bağımsız duygu durumlarını göstermektedir.

Keyifli okumalar bebekler! 💃🏻❤️

Bölüm  16  🍷


...

Tenimde gezinen parmaklar özlemini çektiğim adama aitti. Daha az önce bana dair herşeyi seveceğini söylemişti. Ve O sözünü tutan bir adam olarak vakit kaybetmek istemiyordu. İçimde yükselmeye başlayan heyecan damarlarıma karışıyor, haz yumağına dönüşen ateş kasıklarımı yakıyordu.

"Francesco" diyebildim nefes nefese.

Solumaya çalıştığım hava her parmak darbesi yüzünden ciğerlerime ulaşamıyor, nefesimin yarıda kesilmesine sebep oluyordu.

"Francesco" dedim bir kez daha beni duymasını umut ederek.

Yaptığı işe büyük bir özen gösteren Francesco adını duymasıyla birlikte gözlerime baktı.

"Söyle güzelim.." dedi boğuk çıkan sesiyle.

"Burada olmamalıyım, her an biri gelebilir" dedim bulunduğumuz ortamın yanlışlığını dile getirerek.

Francesco'nun parmakları bacaklarımın arasına sürtünürken kasıklarıma tırmanan orgazmı hissedebiliyordum.

"Tek bir dakika Lillian...Tek bir dakikayı bile ziyan edecek kadar gücüm yok."

Sesinde ki şehvet ne kadar sabırsız oluğunu ortaya çıkarıyordu. Parmakları tepe noktamı dairesel hareketler ile gezinirken boşta kalan eli arsızca sol göğsümü avuçladı. Elbisenin soğuk kumaşına rağmen avuç içlerinin yakıcı sıcaklığını hissedebiliyordum. Ellerim boynuna dolanırken bir yandan da özlemini çektiğim dudaklarına tekrar kavuşmamızı sağladım. Artık yumuşak değildik. Olabildiğince hızlı hareket edip en kısa yoldan doruğa ulaşma derdindeydik. Çünkü bedenlerimiz de oluşan ihtiyaç eğer şu saniye giderilmez ise bizim için dünyanın sonu olabirdi.

Göğsümü hiç acımadan sıkıştıran parmaklar tenime bile değmeden işlevini layığıyla gerçekleştiriyordu. Dolgun göğsüm elinin altında kıvranırken bu kez parmak uçları göğüs ucumu sıkıştırmaya başlamıştı. Belirgin bir tomurcuk haline gelen göğüs ucum iki parmağının arasında acımasızca çevriliyordu.

Boğazımdan yukarı doğru çıkan inilti Francesco'nun ağzının içine dolarken kulaklarıma aşinası olduğum tok sesi yayıldı.

"Bizi yarım bıraktığın her saniyenin acısını çıkaracağım senden sarışın." dedi ve içinde ki soluğu dışarıya koyverdi. "Kendini buna hazırlasan çok iyi edersin"

Kulaklarıma bir serenat gibi dolan sesiyle beni tehdit ediyor oluşuna bile aldırış etmedim. Çünkü gerçeği kendime itiraf etmem gerekirse onun beni cezalandırmasını ondan daha fazla istiyordum. Üzerimde kurmaya çalıştığı hakimlik beni arsız düşüncelere itiyor zihnime onunla birlikte yaşayacağımız çok başka görüntüleri dolduruyordu.

ÇÖL ÇİÇEĞİ  +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin