Selam Bebekler!
Yeni bölüm şu an itibariyle geldi. 💃🏻💃🏻
Birkaç gündür aldığım bazı mesajlar bölümlerdeki oy ve yorum sayısının azlığı ve bu yüzden sınır koymam gerektiğiyle ilgiliydi.
Ben bu platformda bu hayalimi gerçekleştirmeye başladığımda henüz daha yolun başındayken bu kadar okunma, ilgi ve alaka alacağımı tahmin etmiyordum. Eksikler tabii ki var okunmaya göre oy sayısı evet bariz bir farkla az geliyor çoğu bölümde. Ama yinede karşılaştığım şeyler gerçekten beni çok mutlu etti. ❤️❤️İleriyi bilemem ama şu an böyle bir sınır koyup okurlarımla arama tehditvari bir yaklaşım sokmak istemiyorum. Ama bunun dışında her zaman rica ettiğim gibi lütfen beni yalnız bırakmayın oylarınızın ve yorumlarınızın kattığı mutluluğu size tarif edebilmem mümkün değil!!
Sizi Çok Seviyorum!!
O zaman perde açılsın ve bölüm keyifle okunsun💃🏻💃🏻
Bölüm 23 🍷
...
Francesco'nun yanından ayrıldıktan sonra ilk işim odama gitmek olmuştu. Eleanor yarım saate Restoranda buluşacağımızı söylediği için fazla vaktim yoktu. Çabuk çabuk aldığım duşun ardından bu kez saçlarımı bir farklılık yaparak ince tellere ayırıp kıvırcıklaştırmıştım. Sık dalgalar halinde omuzlarımın biraz yukarısına çıkan saçlarımı dağınık bırakmayı tercih ederek giyinmeye başladım.
Dolabımdan koyu tarçın renginde ince askılı bir elbise çıkardım. Saten kumaşlı elbise bedenimi sardığında hazırlığımı ayağıma geçirdiğim krem stilettolarla tamamlamıştım. Olabildiğine sade tuttuğum makyajımla hazır olduğumda kendime son bir kez aynada baktım. İçime sinen elbiseyle birlikte elime aldığım küçük çantamın içine telefonumuda atarak hızla odadan çıktım.
Asansörlerin olduğu koridora yürümeye başladığım sırada elimde tuttuğum çantanın içerisinde telefonumun titrediğini fark ettim. Çantanın gizli metal klipsini çekip telefonuma ulaştığımda ise ekranda Anna'nın ismini gördüm. Buraya geldiğimden beri doğru düzgün konuşmuyor oluşumuz yüzünden muhtemel azarlama seansına kendimi hazırlayıp çağrıyı cevapladım.
"Anna! Bende seni aramak üzereydim"
Telefonun diğer ucundan duyulan kahkaha küçük yalanımın boşa çıktığının bariz bir göstergesi olmuştu.
"Bunu bari bana yapma Lily"
"Hayır ya gerçekten aklımdaydınız"
"Geç sen şimdi buralarıda aklını bu kadar başından alan şeyin nedenini söyle bana. Tavsiyeme uymuşsundur umarım?"
Anna, Francesco ile aramızı düzeltebilmem için sunduğu seks önerisini uygulayıp uygulamadığımı merak ediyordu. Önerisini direkt uygulamasam da davet gecesinde büyük bir adım atmış tabi devamında ise yaşadığımız şeylerden pek haberi olmadığı için ısrarlı sorusuna cevap bekliyordu.
"Beni duyuyor musun Lily?"
Kulağıma gelen sesle birlikte dikkatimi yeniden telefona verdiğimde asansöre binmeme kararı aldım. Bir yandan Anna ile konuşup diğer yandan merdivenlerden inmeye başladım.
"Duyuyorum. Ve evet büyük tavsiyeni uyguladım" diyerek bezgince cevap verdim.
"İşte benim kızım bu!" diyerek zafer çığlığı atan Anna'nın keyfine ise pek diyecek yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇÖL ÇİÇEĞİ +18
Romance"Küçük bir kız çocuğu gibi bana kafa tutuyorsun.. Ama bedeninin bana verdiği tepkileri görmekten deli gibi kaçıyorsun.. Söylesene Lillian, beni kışkırtmaya çalışıyor olmaktan hiç korkmuyor musun?" "Ben küçük bir kız çocuğu değilim!" dedim dişlerimi...