Bölüm 29 🍷

10.2K 740 476
                                    

An itibariyle geldik⚡

Ama söylemeliyim ki bu bölümü yazmak benim için oldukça zordu. Beynimde dönüp duran kelimeler, buraya her yazdığımda tatmin olmayıp silerek yeniden baştan başlamama sebep oldu.

Kaç kez yazıp sildim.. İnanın sayısını unuttum.

Günün sonunda fazla yorulmuş olmalıyım ki artık daha fazla silip yazacak gücüm kalmadı😬

Öyle, olabildiğine sallıyorum artık topu size💃🏻

Baştan anlaşalım...

Yer yer sinirlerinize hakim olamayabilirsiniz.

Bu yüzden korkmuyor da değilim🙈

Bana da kızabilirsiniz ama unutmayın ki bazı şeyler olmak zorunda. Francesco'nun da dediği gibi 'üzüleceğiz' ama hepsinin bir sebebi var⚡

Vee yazarın dediğine de kulak asın ⤵️

Bazen üzüleceğiz, bazen kızacağız ama hep mutlu olmaya çalışacağız.. Söz! ❤️

______________________________

Oy vermeyi unutup beni yalnız bırakmayın, sevgili dostlarım 🌟🌟🌟

_______________________________

_______________________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm  29  🍷

Francesco'nun bizi artık herkesin öğrenmesini isteyerek tuttuğu elimi aklımdan tamamen Eleanor'un da bu geceye katılacağı detayını unutarak kavramıştım. Oysa şimdi ayaklarımı yerden kesen, tüm benliğimi ele geçiren bu aşkın ilk acı yüzleşmesini yaşamak üzereydik.

Bundan birkaç gün öncesine kadar aynı durumla karşılaşmış olsaydım eğer Francesco'nun avuçlarının içerisinde olan elimi bir hışımla çekerdim. Yakınım olarak gördüğüm aynı zamanda da patronum olan kadına karşı hissettiğim mahcubiyetle kendimi kötü hissederdim. Üzerinden seneler bile geçmiş olsa Eleanor'un hala Francesco'ya karşı hisseleri olduğu için ve ben aramızdaki bu ilişkiyi ondan gizlemiş olduğum için yapardım bunu.

Ama şimdi..

Şimdi artık hissettiğim şeyler bambaşkaydı..

Her şeye rağmen içimde ona karşı sussturamadığım bir öfke vardı. Hayatıma kast etmişti. Her ne sebeple olursa olsun bunu bilerek yapmıştı. Ve ben sırf aşık oldum diye dahası sevdiğim adamın da bana aşık olduğunu hissediyorum diye bunu haketmemiştim.

ÇÖL ÇİÇEĞİ  +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin