Bölüm 35 🍷

10K 637 421
                                    


Selam, selam, selam..🌼

Biz geldik ❤️

Sizi çok tutmayacağım, hemen bir iki bir şey söyleyip kaçacağım.. Benim için küçükte olsa zor bir dönemden geçiyorum.. Birkaç gündür buraları aksattığım için üzgünüm..

Bu bölüm Francesco'nun kendi iç dünyası ve geçmişte yaşadığı sıkıntıları daha iyi anlayacağımız bir bölüm oldu..

Yarın akşam yayınlamayı düşünüyordum aslında bölümü, biraz daha üzerine düşüneceğim ekleyeceğim şeyler vardı ama düşündükçe de işin içinden çıkamadığımı fark ettim.

Ben de öyle vazgeçmeden olduğu gibi kucağınıza bırakıyorum bölümü. Gözden geçirmeye fırsatım olmadı. Daha sonra inceleyeceğim.. Eksikler, yanlışlar ve hatalar için şimdiden Affola!

İYİ Kİ VARSINIZ ❤️

Desteklerinizi esirgemeyin lütfen.. En büyük motivasyon kaynağım bu. Hatta son zamanlarda tek bile diyebilirim..

Keyifli okumalar çiçeklerim🌼

Keyifli okumalar çiçeklerim🌼

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bölüm  35  🍷

___________________________________

...

"Sen nasıl istersen öyle olsun.."

Francesco'nun boğuk çıkan sesine karşı başımı usulca kaldırıp yüzüne baktım. Dudaklarının arasından dökülen kelimeler büyük bir belirsizliğin habercisiydi. Ona, bana ya her şeyi anlat ya da beni bırak diyerek artık dayanamadığım noktada isyan etmiştim. O ise karşılığında yalnızca 'sen nasıl istersen öyle olsun' demişti. Ve ben söylediği kelimelerin hangi anlama çıktığını içinde bulunduğumuz durumda kavrayamadığım için oldukça gergindim.

"N-ne demek bu?" diyerek gözlerine baktım. Kıstığım göz kapaklarım ile bakışlarım karşımda duran adamın yüzünde geziniyordu. Onu çözmenin ne kadar zor olduğunu ise yeniden fark etmeme sebep oluyordu.

"Ben buna daha fazla dayanamıyorum demek" dediğinde ağırca yutkundu. Elleri, tıpkı biraz önce benim ona yaptığım gibi yanaklarımı kavradı. Eğdiği başı ile yüzümün tam karşısında durduğunda koyu karartılarını gözlerime dikti.

"Benden v-vazgeçiyorsun yani?" dedim titreyen ses tonum ile. Vereceği cevaba ise hazır olmamakla birlikte asıl dayanamayacak olan şeyin kalbim olduğunu ona bir an için söylemek istedim. Ama endişe ile tutulan dilim bana kolaylık sağlamadığı için usulca gözlerine bakıp bir cevap almayı bekledim.

ÇÖL ÇİÇEĞİ  +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin