Keyifli okumalar 💙
Bölüm 56 🍷
__________________________________...
Bayan Lola ve Madelyn ile olan olaylı karşılaşma sonrası Francesco'nun gözü dönmüşçesine başlattığı sevişmeyi çalan toplantı kapısı bozmuştu. Tabir yerindeyse Francesco bu duruma burnundan soluyarak öfkesini göstermişti fakat Roza önemli olduğunu ve akşam gerçekleşmesi gereken davetle ilgili bazı problemlerin oluşu yüzünden Francesco'nun dikkatini tamamen benim üzerimden çekmişti.Ani gerçekleşen davet organizasyonuyla ilgili çok bilgi sahibi değildim. Yalnızca LoRetta için önemli olduğunu bildiğim iş ortaklığını kutlamak adına gerçekleştirilecek olan davetin aynı zamanda Francesco için de önem ifade ettiğiydi.
Fabien Valera, ayakkabı tasarımlarıyla ünlü önemli bir tasarımcıydı. Francesco ile yaşadığımız ayrılık döneminde ortak bir kreasyon hazırlığına girilmiş ve bu doğrultuda bitmesi yakın olan kreasyonun ön kutlaması yapılacaktı. Ayrılık sonrasında yaşadığımız barışma ve hemen ardından gelen sıkıntılı günler şirketten bizi uzaklaştırmış, kendi sorunlarımız yüzünden gerektiği kadar işlerle ilgilenememiştik. Marco'nun biz yokken yürüttüğü kreasyon son olarak Francesco'dan onay alınca şirkete döner dönmez işler hızlanmıştı.
Geçen süre zarfında gördüğüm bazı taslaklar güzel bir şeylerin ortaya çıkacağını vurgular türdendi. Piyasada oluşan ekonomik dalgalanmanın yanı sıra ise yapılan ortaklık iyi bir kar elde ettirecek gibiydi. Merakla bekleyen müşteriler için hazırlanan organizasyona bu sebeple Francesco'nun ev sahipliği adı altında büyük bir parti veriliyordu.
Bazı değişiklikler yüzünden ön görülen tarihten önceye çekilen parti, Francesco'nun ailesinin otelinde yapılacaktı. Francesco bu duruma her ne kadar olumsuz bakıyor olsa da son dakika gerçekleşen aksilikler elini kolunu bağlamış ve onu kabul etmek zorunda bırakmıştı.
Aynanın karşısında sürdürdüğüm hazırlık kulağıma taktığım taşlı küpeler ile son buldu. Bakışlarım aynaya yansıyan aksime takıldığında artık tam anlamıyla sarışınlığına geri dönen saçlarıma baktım. Dağınık sayılabilecek iri dalgaları özenli bir şekilde toplayarak hoş bir topuz haline getirmiştim. Yanaklarıma düşen birkaç tutam saç teli rahatsız etmeyecek şekilde yüzümün iki yanında salınıyordu. Sade ama yeterli olabilecek düzeyde yaptığım makyajım ise bir parti için oldukça idealdi.
Üzerime giydiğim elbisenin ince askıları omuzlarımda varla yok arası bir hissiyat barındırıyordu. Gece mavisi olan rengi üzerindeki küçük taş işlemeler ile parıltılar içerisindeydi. Uçuş uçuş olan eteklerinde herhangi bir yırtmaç yoktu. Topuklu ayakkabıya rağmen hafifçe yerleri süpürüyor, ama asla yürümemi zorlaştırmıyordu.
Bakışlarım elbisenin eteklerinden göğüs dekolteme doğru yol almaya başladığında küçük bir ikilem yaşadım. Göğüs kafesimi ortaya çıkaran çıplaklık rahatsız edici olmasa da derin v şeklinde olan dekolte oldukça cüretkar bir görüntü sergiliyordu. Ve bu görüntünün Francesco tarafından nasıl karşılanacağını henüz kestiremiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇÖL ÇİÇEĞİ +18
Romance"Küçük bir kız çocuğu gibi bana kafa tutuyorsun.. Ama bedeninin bana verdiği tepkileri görmekten deli gibi kaçıyorsun.. Söylesene Lillian, beni kışkırtmaya çalışıyor olmaktan hiç korkmuyor musun?" "Ben küçük bir kız çocuğu değilim!" dedim dişlerimi...