Detaylar 🖤 ✨
Bölüm 13 🍷
Eleanor gelmişti.
O buradaydı.
Francesco beline sarılı havlusuyla tam karşısındaydı.
Yersiz kıskançlığın zamanı mı sence de Lily?
Kulağıma sızan iç sesim kendime gelmemi sağladığında adımlarım geriye doğru düştü. Bunu öylece dikildiğim yerde beni görebilme ihtimaline karşı yapmıştım. Burda olmamalıydı. Bir gün öğrenecekse bile burada öğrenmemeliydi.
"Müsait misin?"
Eleanor'un ince sesini duyduğumda kalbim ağzımda atmaya başlamıştı.
Sahiden bu oluyormuydu?
Gerçekten böyle birşeyin içine düşmüş müydük biz?
"Duş alıyordum. Müsait sayılırım"
Francesco durumu normalleştirmeye çalışırken sinirden kudurmak üzereydim. Ne demek müsait sayılırdı. Yarı çıplak kapıyı açtığı yetmiyormuş gibi bir de müsait olduğunu söylemişti. Biraz sonra duyduğum adım sesleri Eleanor'un odaya girdiğini belli ediyordu.
Hızla durduğum yerde hareket ederek yatak odasının kapısından içeriye girdim. Kapı kenarında kalan duvara sırtımı yasladığıma bir kaç metre ötemde ki seslerde durmuştu.
"Geldiğinden haberim yoktu" diyerek konuşmaya başladı Francesco dümdüz çıkan sesiyle.
Geldiğinden nasıl haberi olabilirdi ki?
"Yeni geldim sayılır. Davete katılmam gerekiyordu. Muhtemelen çok kalmam tabi öncesinde kayıp tasarımcılarımı bulmam gerek" diyen Eleanor kesik bir kahkaha attı.
Neyse ki çok kalmayacağını söylüyordu. Bu yüzden köşe bucak ondan kaçmak zorunda kalmayacaktım. Umarım tasarımcılarını bulurda bir an önce giderdi.
Tasarımcıları Lily dedi iç sesim büyük bir uyarıda bulunarak.
Fae'nin tasarımcıları.
Fae?
Eleanor Corbin?
Francesco Galvano?
Kayıp tasarımcı?
İç sesim sayesinde beynimi yeniden kullanmaya başladığımda boğazımdan yukarı çıkmakta olan şaşkınlık iniltisini ellerimle ağzımı sıkıca kapatarak engelledim.
Eleanor beni aramıştı. Ve kahretsin ki Telefonum sessizdeydi! Ve dahası saatlerdir Francesco ile birlikteydim. Ben ne yapacağımı düşünürken kulağıma Francesco'nun sesi yayıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇÖL ÇİÇEĞİ +18
Romance"Küçük bir kız çocuğu gibi bana kafa tutuyorsun.. Ama bedeninin bana verdiği tepkileri görmekten deli gibi kaçıyorsun.. Söylesene Lillian, beni kışkırtmaya çalışıyor olmaktan hiç korkmuyor musun?" "Ben küçük bir kız çocuğu değilim!" dedim dişlerimi...