Bölüm 36 🍷

9.4K 596 101
                                    


Selam bebekler!

Sizinle birlikte burada, yeni bir yıla başlıyor olmak büyük keyif verici..

Yeni yılın ilk gününü birlikte bitirmek istediğim içinde bi koşu yeni bölümle geldim ❤️

Sağlıkla, huzurla, mutlulukla dolu bir yıl olsun inşallah hepimiz için..

Tabi bir de aşk olsun ❤

O zaman yeni bölüm keyifle okunsun,

Sizi çok seviyorum!!

Sizi çok seviyorum!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm  36  🍷

_________________________________


...

"Bundan sonra ne olacak?"

İki aydır kalbimin üzerinde hissettiğim yük sonunda kalkmıştı. Duyduğum gerçekler sıkışan ruhuma rahatlık getirmişti. Ama öte yandan ise Francesco'nun yıllardır acı çekiyor olduğunu bilmek canımı daha fazla yakmıştı. Ve içinde hala sönmeyen bir yangınla baş etmek zorunda kalması ona karşı duyduğum öfkeyi kelepçelememe sebep oluyordu.

"Bu sorunun cevabı bende net Lillian" dediğinde beynimi meşgul eden düşünceleri usulca bir kenara bırakarak donuk yüzüne çıkardım bakışlarımı.

Boydan boya olan camın hemen önünde tam karşımda dikiliyor, gözlerinde taşıdığı koyu parıltılar ile yüzüme bakıyordu.

"Net olan şey ne peki?" diyerek dikkatle sorumu yönelttim.

Bana doğru attığı adım ile aramızdaki mesafeyi kapattı. Bakışlarını gözlerimden çekmeden başını hafifçe sol omuzuna doğru eğerek dolgun dudaklarını araladı.

"Daha öncede söyledim sana Lillian.. Bundan sonra sen nasıl istersen öyle olacak, anladım ki benim tercihlerim bize acı vermekten başka bir işe yaramadı.. Bu kez senin doğrularınla, senin yolunu takip etmek istiyorum" ellerini iki yana açarak bel hizasında havaya kaldırıp bedenini gösterdi. "Benimle ne yapmak istersen, kabulüm o.. Bundan sonra ne olmasını diliyorsan, O olacak."

Karşımda duruşu ve kendini bana bırakıyor oluşu heyecanlanan kalbime birkaç tekleme getirdi. Onu bu şekilde göreceğimi asla beklemezdim. Güçlü duruşunun altında yatan yumuşak kalbi, dayanamadığı noktada tüm ipleri kendi arzusuyla avuçlarıma bırakıyordu.

"Bu çok.." dediğimde duraksayarak bir müddet bekledim. Doğru kelimeleri seçmekte zorlandım. "Bu çok büyük bir karar.. Ben bunun altından kalkamayabilirim. Yani.. Tek başıma karar veremem"

ÇÖL ÇİÇEĞİ  +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin