Yeni Kitap 📚

4.2K 137 18
                                    

Selam bebekler!

Yeni bölüm hazırlanana kadar oyalanmak isterseniz eğer yeni kurguya koşabilirsiniz⤵️

🎉🎉🎉

DURMAMI, KÜSÜP BURAYI BIRAKMAMI DÖRT GÖZLE BEKLEYEN'lere inat.

Ben buradayım! Ve inşallah da hep olacağım!

Bu arada Güzelce Mahallesinin akıbetini soranlar, bazı problemlerden dolayı mecburi olarak yayından kaldırdı. Zamanı gelince detayları anlatacağım..

Yeni bir evrene giriş yapacağıızz ⤵️

Ben çok heyecanlıyım çünkü çok güzel şeyler oluyor, yalnız bırakmayın e mi beni? 🙈💃🏻💃🏻

__________________________________

KIZIL  SANRI  -  Kayıp Kan

🌗🌀🔥☄️

Bu hikayede geçen karakter ve olaylar tamamiyle hayal ürünüdür,
gerçeklerle karşılaştırılmamalıdır..

Not: Kitap iki seriden oluşacaktır.

Hazel, arkadaşları ile katıldığı lise mezuniyeti kampında oynadıkları bir oyun yüzünden ceza alır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hazel, arkadaşları ile katıldığı lise mezuniyeti kampında oynadıkları bir oyun yüzünden ceza alır. Ve bu ceza doğrultusunda ormanın kenarında bulunan gölün içerisinde beş dakika beklemek zorundadır. Kız arkadaşı ile girmiş olduğu gölden çıkmak üzereyken ayağının kesilmesiyle açılan yaradan sızan kanlar gölün serin sularına karışır..

Akan kanı ile tepkimeye uğrayan Göl, birbiri ardına meydana gelen doğa olaylarına sebep olur. Gökyüzünün patlayacak derecede gürlemesi ve içinde bulundukları suyun ısınarak bedenlerini yutmaya çalışmasının ardından yeryüzüne düşen beyaz ışık huzmesi var oldukları Dünya ile fantastik bir evren arasında geçit oluşturarak bedenlerini Woglen adlı krallığa gönderir.

Başlangıçta büyük bir krallığa sahip olan Woglen; Yüzyıllar öncesinde yapılmış bir katliama şahitlik etmiştir. Bu katliamdan sonra canı yanan bir büyücünün kızı tüm krallığı lanetleyerek güneşe mahrum bırakmıştır.

Umutsuzluk içinde geçen arayışların devam ettiği bir gece, krallığa gelen gizemli genç kız evrendeki tüm dengeleri alt üst edecektir. Sahip olduğu özel güçleri ve koca bir krallığın peşine düşeceği bu genç kız, Woglen'in son umudu aynı zamanda ise laneti ortadan kaldırabilecek tek kişidir.

🌗🌀🔥☄️

İyiliğin ve kötülüğün büyük bir kaos oluşturduğu bu fantastik evrenin tüm kapılarını aşındırmaya hazır mısınız?

🌗🌀🔥☄️

ÇÖL ÇİÇEĞİ  +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin