•Είναι να μην μου πέσεις στα χέρια ενώ χωρισμένος, Angel•

584 79 164
                                    

Ανοίγω τα μάτια απότομα. Με το που συνειδητοποιώ τι γίνεται, με ποιον γίνεται και για πόσα δεύτερα γίνεται, πετάγομαι κάμποσα βήματα πίσω. Φέρνω τα δυο χέρια πάνω από τα χείλη μου και τον κοιτάω με ορθάνοιχτα μάτια. Ο Alex φαίνεται τέρμα μπερδεμένος, μην πω σοκαρισμένος κιόλας. Η αμήχανη σιωπή μεταξύ μας για κάμποσα δεύτερα κάνει την κατάσταση χειρότερη απ' ότι είναι ήδη. Το αίμα που έχει ανέβει στο κεφάλι μου από την ντροπή, κοντεύει να μου το σκάσει σαν μπαλόνι.

«Ιου, ιου, ιου», είναι το πρώτο πράγμα που λέω και αρχίζω να καθαρίζω με τα χέρια, τα μανίκια, ό,τι έχω γενικότερα, τα χείλη μου τέρμα αηδιασμένη. «Τι κάνεις εκεί;!»

«Εε;» ξεστομίζει κι άλλο μπερδεμένος, να σουφρώνει τα φρύδια του και να κοιτάει φευγαλέα αλλού αμήχανος. «Τι έκανα;»

Του ρίχνω τα μάτια τσαντισμένη. Προσπαθεί να βολευτεί στην θέση του, αλλά τον βλέπω που δυσκολεύεται, μια ενοχλημένη γκριμάτσα στο πρόσωπο του. Κρατάει μια γραμμή ανάμεσα από τα φρύδια του, πραγματικά ανήμπορος να καταλάβει τι συνέβη μόλις τώρα. Ξέρω καλά τι έκανε. Τον πλησιάζω και με ξανακοιτά, αυτή την φορά να κάνει το σώμα του λίγο πίσω, έτοιμος να με διώξει από πάνω του σε περίπτωση που επιχειρήσω κάτι. Το βλέμμα μου νεκρώνει και εκεί που δεν το περιμένει, του δίνω μια σφαλιάρα, το κεφάλι του να γυρνάει αμέσως στο πλάι.

«Δεν ντρέπεσαι αρραβωνιασμένος άνθρωπος;» γρυλίζω και βάζω τα χέρια στην μέση μου με το βλέμμα μαμάς που έπιασε το παιδί να τρώει μπισκότα πριν το δείπνο.

Ο Alex πεταρίζει τις βλεφαρίδες του σοκαρισμένος. Φέρνει το χέρι στο μάγουλο του να το χαϊδέψει και μου ρίχνει τα μάτια απελπισμένος να καταλάβει τι στο καλό τρέχει. Ξέρω πολύ καλά τι έκανε όμως. Εκμεταλλεύτηκε το γεγονός ότι ήρθα να τον δω στα μάτια για να με πείσω ότι τον σιχαίνομαι, ότι με αηδιάζει μέχρι αηδίας, για να με φιλήσει. Σαν να μην έφτανε αυτό, δεν ανταπέδωσε για να νομίζω ότι το έκανα εγώ κιόλας. Τον κοιτάω τσαντισμένη, αυτός ακόμη να αναρωτιέται τι συμβαίνει.

«Τι λες, Angel; Τι έκανα εγώ; Εσύ-»

«Σκάσε», τρώει δεύτερη σφαλιάρα πριν τελειώσει την πρόταση και του γυρνάω την πλάτη αμέσως. «Δεν έχεις ίχνος ντροπής πάνω σου. Πως τολμάς και φιλάς άλλες κοπέλες ενώ είσαι δοσμένος σε μια άλλη; Ήξερα ότι είσαι τεράστιο αρχίδι, αλλά όχι κι έτσι».

Σταυρώνω τα χέρια στο στήθος μου και κρατάω το κεφάλι ψηλά με το που ξαναστρέφω την προσοχή μου στον Alex. Ξανακαθαρίζω τα χείλη μου αηδιασμένη και τον κοιτάω με ένα τέρμα υποτιμητικό βλέμμα. Αλήθεια, με απογοητεύει. Δεν περίμενα ποτέ να κάνει κίνηση. Ήθελα απλά να τον δω στα μάτια, τίποτα παραπάνω, τίποτα λιγότερο. Μην χάσει όμως. Αμέσως εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία να ενώσει τα χείλη μας για να με κάνει να υποκύψω. Καλά που το κατάλαβα νωρίς και απομακρύνθηκα.

Mission: Angel [18+] [✔]Where stories live. Discover now