Ανοίγω τα μάτια αργά. Δεν αισθάνομαι τόσο ζαλισμένη όσο περίμενα. Βλέπω τον Lucas ντυμένο με την λευκή ρόμπα του να κοιτάει έναν φάκελο και να γράφει κάτι σε εκείνον, ενώ έχει μια νοσοκόμα στο πλευρό του. Εκείνη στέκεται σιωπηλή και τον κοιτάει με γουρλωμένα μάτια σαν να τον θαυμάζει αντί να κάνει την δουλειά της. Λίγο πιο πέρα βλέπω τον Alex που προσπαθεί να μείνει ξύπνιος, αλλά ίσα που καταφέρνει να κρατήσει το κεφάλι του ίσια. Το στηρίζει στην μια γροθιά μετά στην άλλη, όμως δεν μπορεί να βολευτεί γι' αυτό τινάζεται εδώ και 'κει. Μια στιγμή κοντεύει να πέσει κάτω και μόνο τότε τραβάει την προσοχή του γιατρού, πόσο μάλλον της νοσοκόμας που χαμογελά αμήχανα. Ο Lucas ξεφυσάει και τελείως σοβαρός επιστρέφει την προσοχή του στον φάκελο.
Βρίσκομαι στο νοσοκομείο, σε ένα από τα πριβέ δωμάτια, εφόσον βλέπω θέα στο πλάι και το δωμάτιο θυμίζει ξενοδοχείο. Παρατηρώ ότι φοράω μια ρόμπα νοσοκομείου και ότι στο ένα δάχτυλο έχω μια πιάστρα που με συνδέει με τον καρδιογράφο. Ούτε ενέσεις, ούτε τίποτα. Η νοσοκόμα παρατηρεί ότι έχω ξυπνήσει γι' αυτό καθαρίζει τον λαιμό της επίτηδες μήπως και οι άλλοι δυο το καταλάβουν, αλλά τίποτα. Ο Alex κάπως κατάφερε να βολευτεί και μάλλον έχει ήδη αποκοιμηθεί, ενώ ο Lucas γυρνάει σελίδες με σουφρωμένα φρύδια.
«Γιατρέ», μουρμουρίζει η νοσοκόμα και τον σκουντά, μόνο τότε ο Lucas να στρέφει την προσοχή του προς εμένα.
Κοιταζόμαστε αμέσως, το βλέμμα μου μάλλον να προδίδει τι σκέφτομαι γιατί βλέπω την αλλαγή στην σοβαρή διάθεση του. Η καρδιά μου σφίγγεται και δεν νομίζω να έχω αγχωθεί τόσο ποτέ μου. Κλείνει τον φάκελο και τον δίνει στην νοσοκόμα. Της λέει με κρύο τόνο να τον αφήσει στο γραφείο του και εκείνη με γουρλωμένα μάτια και ροδοκόκκινα μάγουλα κουνά το κεφάλι. Μου χαρίζει ένα χαμόγελο και βγαίνει από το δωμάτιο ευχαριστημένη με το ένα δεύτερο που της έριξε τα μάτια ο Lucas. Έχει τεράστια απήχηση κάθε φορά που το παίζει γιατρός, είναι απίστευτο. Εντάξει, μπορεί να είναι φίλος μου, αλλά δεν το κρύβω ότι είναι σέξι με αυτή την ρόμπα. Μπορεί να ζητήσω στον Alex-
«Το προδίδει το πρόσωπο σου ότι σκέφτηκες κάτι πρόστυχο με τον Alex», λέει ο Lucas και βάζει τα χέρια στις τσέπες της ρόμπας του.
«Πρόστυχο; Ορκίζομαι δεν ονειρευόμουν βυζιά», πετάγεται ο Alex απ' τον ύπνο του και με το που τρίβει τα μάτια και βλέπει ότι έχω ξυπνήσει, σηκώνεται όρθιος για να έρθει προς το μέρος μου. «Angel, αγάπη μου, ξύπνησες;»
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mission: Angel [18+] [✔]
Humor«Με προκαλείς;» «Εσύ με προκαλείς;» «Αυτό, Angel O'Connell, θα πει πόλεμος». «Αυτό, Alex Henderson, ας είναι πόλεμος». *η ιστορία περιέχει σκηνές σεξ* MISSION ANGEL:PART ONE : ʟᴏᴠᴇ ᴀʟᴇx ʜᴇɴᴅᴇʀꜱᴏɴ [COMPLETED] MISSION ANGEL:PART TWO : ᴜɴᴅᴇʀꜱᴛᴀɴᴅ ᴀʟ...