•Είμαι γιατρός, δεν το παίζω•

337 52 74
                                    

Είμαι έγκυος. Όχι μία, όχι δύο, αλλά επτά εβδομάδων κιόλας. Δεν χρειάζεται να το αναλύσω και τόσο στο μυαλό μου. Σφίγγω το τεστ στην γροθιά μου έτοιμο να το σπάσω. Μια φορά έκανα σεξ δυο μήνες πίσω και ήταν στην Ιταλία. Δεν το πιστεύω. Αν και ήμουν σίγουρη ότι δεν ήμουν στις γόνιμες ημέρες μου, θυμάμαι τον Alex να είναι προσεχτικός παρόλο που το κάναμε δίχως προφυλάξεις. Τσαντίζομαι τόσο πολύ μαζί του αυτή την στιγμή. Ο βλάκας, αυτάρεσκος, ηλίθιος, ανώριμος, σεξομανής! Πόσο καρπερός είναι αυτός ο άνθρωπος που δεν χρειάστηκε και πολλή προσπάθεια να τα καταφέρει;

Κατεβάζω το βλέμμα στην κοιλιά μου και χαμογελάω ψυχωτικά, τέρμα τρομοκρατημένη. Δεν μπορεί, έτσι; Δεν γίνεται να είμαι έγκυος. Δεν θέλω να είμαι έγκυος. Δεν θέλω παιδί. Δεν θέλω ποτέ να κάνω παιδί. Ξανακοιτάω το τεστ καλύτερα και δεν έχει αλλάξει η απάντηση. Το αίμα μου βράζει, τι με τον μαλάκα που αποκαλώ αγόρι, τι με τον εαυτό μου που επέτρεψα να φτάσω σε αυτό το σημείο. Σπάω το τεστ στα δυο και παίρνω χαρτί τουαλέτας να το καλύψω να μην φαίνεται. Το πετάω στον κάδο και πλένω τα χέρια ξανά μανιωδώς.

Είμαι τόσο ηλίθια. Πως νόμιζα ότι μπορώ να γίνω μαμά; Προφανώς και δεν το θέλω. Δεν πάνε ούτε τέσσερις μήνες στο Beverly Hills. Δεν γίνεται να κάνω παιδί τόσο σύντομα. Είμαι 24 χρονών. Είμαι νέα. Ναι, έχω αρκετά λεφτά να ζήσω καλά για το επόμενο της ζωής μου, αλλά όχι. Δεν θέλω να κάνω τώρα παιδί. Ποιος χέστηκε τι θέλει ο Alex; Αυτός ο ηλίθιος μια ζωή όλα έτοιμα τα έχει, οπότε δεν του είναι κάτι. Βαράω τα χέρια στον πάγκο και ξεφυσάω αργά.

Δεν πρέπει να το μάθει. Αν εκείνος καταλάβει ότι είμαι έγκυος, θα ενθουσιαστεί και δεν θα με αφήσει σε ησυχία. Πρέπει πρώτα να πάω σε γυναικολόγο και να σιγουρευτώ ότι αυτή η εγκυμοσύνη αληθεύει. Θα μπορούσα να πάω στον Lucas, αλλά δεν υπάρχει η μικρότερη περίπτωση να τον πείσω να μην πει κάτι στον Alex. Θα το κάνει με ανοιχτά τα πόδια, τόσο σκλάβα του που είναι. Τσκ. Πρέπει στα κρυφά να βρω έναν έμπιστο γιατρό να με βοηθήσει με αυτό. Δεν γίνεται να κάνω παιδί και αλήθεια, δεν με νοιάζει τι έχει να πει ο άλλος ο σαδιστής που δεν ξέρει να τον κρατάει πεσμένο στιγμή.

Σφίγγω την γροθιά μου, τα μάτια μου βουρκωμένα. Αν δεν έλεγε κάτι η Felicity, θα το καταλάβαινα άραγε; Η περίοδος μού ήρθε κανονικά την τελευταία φορά, οπότε υπέθεσα ότι δεν υπάρχει περίπτωση. Έχω ακούσει όμως ότι σε κάποιες γυναίκες μπορεί να έρχεται μέχρι τον έκτο μήνα και να μην υπάρχει θέμα. Χαϊδεύω το μέτωπο μου και κάθομαι στο κλειστό καπάκι της λεκάνης αγχωμένη. Δεν εμπιστεύομαι κανέναν να το πω αυτό. Σε όποιον και να μιλήσω, θα τρέξουν να πουν τα "ευχάριστα" νέα στον Alex για να τον κάνουν να χαρεί. Βέβαια, από την άλλη ο αδελφός μου... όχι. Θα πεθάνει από καρδιακό.

Mission: Angel [18+] [✔]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant