«Αχα», λένε και οι δυο ταυτόχρονα, τα φρύδια τους σηκωμένα με δυσπιστία.
Εντάξει, δεν είναι η δουλειά μου να τους πείθω που ήμουν. Πετούσα στο διάστημα, μεταφέρθηκα στην Νάρνια, με απήγαγαν εξωγήινοι, έκανα παρτούζα στην Κόλαση-δεν τους αφορά. Έχουν βαλθεί όλοι να ζητούν εξηγήσεις από την ζωή μου, λες και την ζούμε όλοι μαζί ομαδικώς. Ξαφνικά οι επιλογές μου επηρεάζουν άμεσα το πώς θα αναπνέουν σωστά το οξυγόνο τους.
«Και τι λέγατε με τον Alex τότε;» ρωτάει η Brittany και κάνει ένα βήμα πιο κοντά μου, φέρνοντας το πρόσωπο της στο δικό μου. «Μήπως του πρόδιδες το σχέδιο μας για να του πέσεις στο μάτι;»
«Μωρή βλαμμένη, τόσο καμένη σου φαίνομαι για πάρτη του;» προσβάλλομαι από τα λόγια της και κολλάω την παλάμη μου στο πρόσωπο της για να την σπρώξω πίσω. «Τελείωνε και μπες στο αυτοκίνητο πριν τον χάσουμε».
«Καλά, με το GPS που έχει πάνω του δεν πρόκειται», σχολιάζει, όμως κάνει όπως της λέω, ευτυχώς χωρίς να δώσω περαιτέρω εξηγήσεις για το πώς βρέθηκα να βγαίνω από τις τουαλέτες με βρεγμένο μπλουζάκι και ύστερα να μιλάω με τον Alex έξω από το αυτοκίνητο του.
Η αλήθεια είναι πως πολύ θέλω να κάνω σεξ μαζί του, τόσο που φοβάμαι ότι πλέον τα συναισθήματα μου είναι καθαρά σεξουαλικά απέναντι του. Με ανάβει κάθε φορά που αναστενάζει ή δαγκώνει το κάτω χείλος του επειδή τον πειράζω. Πόσο καυτό είναι που μου άφησε μόνο ένα μικρό χαριτωμένο σημάδι στον λαιμό, ίσα-ίσα που φαίνεται τόσο καλός που είναι με την γλώσσα του; Πάρα πολύ.
Λοιπόν, αφού μου τύλιξε μια πετσέτα στην μέση και κάτω, κρύβοντας τα ρούχα μου στην τσάντα του, βγήκαμε έξω και κανείς δεν υποψιάστηκε τίποτα. Με άφησε να πάω στην τουαλέτα με την τσάντα του ύστερα και άλλαξα εκεί πίσω στα καλά μου, μόνο που όχι μόνο μου είχε βραχεί η μπλούζα από πίσω, τα πάντα μοσχοβολούσαν Alex.
Γι' αυτό σίγουρα δεν παραπονιέμαι.
Με αποχαιρέτησε αφού σιγουρεύτηκε ότι όλα είναι καλά και οι δικοί του έβγαιναν από το Gownies. Μάλιστα αυτό που με ξέκανε είπε ότι μου τα κρατάει μαζεμένα όλα και κάποια στιγμή θα κάνει την τιμωρία μου χθες να μην είναι τίποτα μπροστά σε αυτά που θα μου κάνει. Τώρα, ξέροντας ότι είναι σαδιστής, με κάνει να φοβάμαι ότι θα με κρεμάσει πουθενά ανάποδα ή θα με δέσει σε κάνα κορμό. Ειλικρινά τα πάντα περιμένω από εκείνο το πλάγιο χαμόγελο του.
Έφυγε με προορισμό την ίδια βιβλιοθήκη με το προηγούμενο Σάββατο που είχε πάει. Κι αυτό μου το εκμυστηρεύτηκε τελείως χαλαρός όταν βγαίναμε έξω και τον ρώτησα που θα πάει. Είναι τόσο πιο ήρεμος γύρω μου, σαν πραγματικά να με εμπιστεύεται, και με κάνει να αισθάνομαι σημαντική γύρω του.
YOU ARE READING
Mission: Angel [18+] [✔]
Humor«Με προκαλείς;» «Εσύ με προκαλείς;» «Αυτό, Angel O'Connell, θα πει πόλεμος». «Αυτό, Alex Henderson, ας είναι πόλεμος». *η ιστορία περιέχει σκηνές σεξ* MISSION ANGEL:PART ONE : ʟᴏᴠᴇ ᴀʟᴇx ʜᴇɴᴅᴇʀꜱᴏɴ [COMPLETED] MISSION ANGEL:PART TWO : ᴜɴᴅᴇʀꜱᴛᴀɴᴅ ᴀʟ...