Alex's POV
Δεν είμαι παρανοϊκός. Δεν είμαι τρελός. Είμαι σίγουρος. Γνωρίζω τον Lucas τόσα χρόνια και έχω δει πόσο νοιάζεται για την προσοχή μου. Αποκλείεται να με απέφευγε με αυτόν τον τρόπο. Με ενοχλεί που κανείς δεν μπορεί να το καταλάβει και παριστάνουν ότι όλα είναι εντάξει. Δεν είναι. Δεν μπορώ να εμπιστεύομαι τις ευτυχισμένες στιγμές δίχως να φοβάμαι ότι υπάρχει περίπτωση να χάσω κάτι που αγαπώ. Απλά δεν θέλω να είναι ο Lucas αυτός που θα θυσιαστεί για την ευτυχία μου. Μόνο αυτός μου έχει μείνει από τις ημέρες που η ευτυχία μου ήταν πραγματική.
Δαγκώνω το νύχι του αντίχειρα και προσπαθώ να τακτοποιήσω τις σκέψεις μου. Οι ανησυχίες για το τι τρέχει μαζί του ξεκίνησαν από χθες το βράδυ. Αρχικά φερόταν πολύ κρύα και απόμακρα, βάζοντας τσιγάρο στα χείλη του, κάτι που είναι πολύ εκτός χαρακτήρα του. Μετά στο μπαρ είμαι σχεδόν σίγουρος ότι ίσα που ήπιε δυο ποτά. Δεν μπορεί να μέθυσε με τόσο, αλλά εφόσον ήμουν ζαλισμένος για τον εαυτό μου δεν έδωσα τόση σημασία. Δεν αναρωτήθηκα καν γιατί με έσυρε μέχρι μια εκκλησούλα εκεί κοντά και με έβαλε να του ορκιστώ ότι δεν θα τον παρατήσω ποτέ-ή εγώ το έκανα χωρίς να μου το ζητήσει. Μόνο όταν ξύπνησα το πρωί και θυμήθηκα το βλέμμα του, τόσο απελπισμένο και πληγωμένο, συνειδητοποίησα ότι κάτι ήθελε να μου πει, αλλά δεν τόλμησε.
Ήθελα μέσα μου να είναι όλα μια φάρσα, ένα αστείο σαν όλα εκείνα που κάνουμε όταν πραγματικά μεθυσμένοι. Κάλεσα τον Jim και τον ρώτησα αν όντως ο Lucas μέθυσε. Με το που γέλασε και είπε ότι δεν υπήρχε περίπτωση εφόσον ο ίδιος ο Lucas του ζήτησε να μην του δώσει αλκοόλ, το κατάλαβα ότι κάτι περίεργο συμβαίνει. Γιατί παρίστανε τον μεθυσμένο; Γιατί με έκανε να πιστεύω ότι ήθελε να με παντρευτεί χθες και με έβαλε να του ορκιστώ ότι θα προστατεύσω το χαμόγελο του όπου και να είναι; Παίρνω μια βαθιά ανάσα και ξεφυσάω, το φανάρι να μην λέει να ανάψει πράσινο. Συνεχίζει να βρέχει, απαλά βέβαια, αλλά ο ουρανός έχει σκοτεινιάσει τελείως.
Κάπως ηρέμησα όταν άκουσα την Cherry να γκρινιάζει ότι ο Lucas ήταν απασχολημένος με την δουλειά του. Όμως αυτό πάλι δεν εξηγούσε γιατί δεν απαντούσε τα μηνύματα του. Άφηνε το τηλέφωνο του να χτυπάει μέχρι που πήγαινε σε τηλεφωνητή, κάτι που δεν κάνει ποτέ μαζί μου. Εκείνος πάντα το κρατάει επάνω του σε περίπτωση που πάθω κάτι και πρέπει να τρέξει στο πλευρό μου. Γιατί ξαφνικά με παρατάει έτσι; Δεν μπορώ να ηρεμήσω μέχρι που να τον δω ο ίδιος και να σιγουρευτώ ότι όλα είναι καλά. Θέλω να γελάσει και να πει ότι μου έκανε πλάκα ή να με κοροϊδέψει για το πόσο ανησυχώ για χάρη του.
YOU ARE READING
Mission: Angel [18+] [✔]
Humor«Με προκαλείς;» «Εσύ με προκαλείς;» «Αυτό, Angel O'Connell, θα πει πόλεμος». «Αυτό, Alex Henderson, ας είναι πόλεμος». *η ιστορία περιέχει σκηνές σεξ* MISSION ANGEL:PART ONE : ʟᴏᴠᴇ ᴀʟᴇx ʜᴇɴᴅᴇʀꜱᴏɴ [COMPLETED] MISSION ANGEL:PART TWO : ᴜɴᴅᴇʀꜱᴛᴀɴᴅ ᴀʟ...