•Εγώ ξέρω να ρίχνω τους Henderson με μουνιά•

1.1K 122 193
                                    

Παίρνω μια βαθιά ανάσα και κάνω ένα μασάζ στον σβέρκο μου για να σταματήσω τον πόνο. Το κακό με το να βλέπεις σερί στην τηλεόραση είναι ότι ξεχνιέσαι να κουνηθείς και όταν το κάνεις, πονάς από πάνω μέχρι κάτω. Κάνουν κρακ κόκκαλα που δεν ήξερες καν ότι είχες στο σώμα σου ακόμη.

Κάθομαι οκλαδόν στον καναπέ και αλλάζω κανάλι μήπως δείχνει τίποτα πιο ενδιαφέρον, αλλά έχει μόνο σειρές. Το Netflix το έχω τερματίσει από την μια άκρη στην άλλη με τις αγαπημένες μου σειρές και ταινίες, οπότε δεν μου έχει μείνει κάτι καινούριο να δω, παρά πράγματα που δεν είναι του γούστου μου.

Ανοίγω το YouTube και βάζω να δω κανένα καινούριο τραγούδι που έχει βγει, μήπως και έτσι περάσει καθόλου η ώρα που βαριέμαι τόσο. Αγκαλιάζω το μαξιλάρι και κουλουριάζομαι στην γωνιά του καναπέ, η αλήθεια είναι το μυαλό μου να ταξιδεύει αλλού.

Φέρνω στο μυαλό μου τον Alex και αναστενάζω. Δεν προλαβαίνω να τον δω καθόλου στο σχολείο. Την τελευταία φορά που τον είδα ήταν στο μεσημεριανό διάλλειμα και να ευχαριστώ τους Θεούς δηλαδή, που τον έκαναν να κάτσει μαζί μας. Δεν ήρθε ύστερα ούτε στην Θεατρική Αγωγή οπότε-με την Mia αρχηγό-αποφασίσαμε να κάνουμε ένα κομμάτι από την τραγωδία «Αντιγόνη». Δεν με ένοιαζε και τόσο, απλά ψήφισα ό,τι ήθελαν και οι άλλοι.

Σκέφτομαι για λίγο τα χείλη του και όλες τις στιγμές που έχω μοιραστεί κοντά του-βασικά, πάνω του. Δαγκώνω ασυνείδητα το κάτω χείλος μου και με βρίσκω να χαμογελάω, ενώ αγκαλιάζω το μαξιλάρι πιο σφιχτά. Δεν μπορώ να βγάλω από το μυαλό μου εκείνο το χαμόγελο του στις τουαλέτες. Ξέρω πως απλώς ήθελε να με πειράξει που του την έπεφτα, αλλά και πάλι αισθανόμουν υπέροχα στο άγγιγμα του.

Όσο πάει και παραγνωρίζομαι με τον Alex. Για κάποιον λόγο δεν μπορεί ούτε εκείνος να κρύψει την σεξουαλική ένταση που υπάρχει μεταξύ μας. Κάθε φορά και μεγαλώνει, με αποτέλεσμα να φτάσουμε στο σημείο να μην μπορούμε να το κρύψουμε καθόλου. Ξέρω πως το καταπολεμάει, ξέρω πως προσπαθεί να αντισταθεί για να είναι άντρας του λόγου του, όμως εγώ κάνω παρέα με πέντε αγόρια σε καθημερινή βάση και ξέρω για το σεξ πράγματα που ούτε ειδικοί έχουν ιδέα ότι υπάρχουν.

Τα μάτια μου πέφτουν πάνω στον αδελφό μου, ο οποίος περπατά από την κουζίνα στην πισίνα έξω με δυο μπύρες στο χέρι του. Ο Gavin έχει ξαπλώσει στο φουσκωτό απολαμβάνοντας την υπέροχη βραδιά και πλατσουρίζει το ένα πόδι του στο νερό, ενώ ο Nate κάθεται σε μια από τις ξαπλώστρες, έχοντας ήδη δώσει την μια μπύρα στον φίλο του.

Mission: Angel [18+] [✔]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora