•Άφησα την Nina να φύγει•

775 102 181
                                    

Alex's POV

Όπως έλεγα, είναι ένα ωραίο πρωί-

«Για να γλυτώσουμε χρόνο, ο οποίος είναι πολύτιμος να σπαταλάμε, τι για τον εαυτό μας, τι για τους άλλους», λέω ήρεμα και σίγουρα πετάω σπόντες για το πόσο πάει κατά διαόλου αυτό το πρωί για μένα εξαιτίας του τσίρκου που έχει μαζευτεί στο σπίτι μου, «η Angel δεν είναι έγκυος».

Σηκώνομαι από την θέση μου, έχοντας αφήσει και τις τρεις άφωνες, σχεδόν προσβεβλημένες με το πόσο αδιάφορος και χαλαρός είμαι, και πλησιάζω την Angel. Της πιάνω τα μπράτσα και την σηκώνω από την θέση της, τα μάγουλα της να έχουν κοκκινίσει τόσο που αρχίζω να νιώθω κι εγώ περίεργα που την αγγίζω. Την αφήνω ελεύθερη αμέσως για να αποφύγω την αμηχανία και απλά την κοιτάω.

«Χαίρομαι που τα είπαμε, έχω δουλειές, χαιρετίσματα στον Nate», μουρμουρίζω λυγισμένος στο πρόσωπο της και εκείνη απλά δεν ξέρει πώς να αντιδράσει, τι εξαιτίας της απόστασης, τι επειδή δεν περίμενε αυτή την κίνηση μου.

Χαρίζω στην Angel ένα ψεύτικο, ζορισμένο χαμόγελο και την προσπερνάω για να πάω να δω μήπως υπάρχει κάτι στο ψυγείο που μπορεί να φάω. Με το πρώτο βήμα, η Brittany φέρνει το μικροκαμωμένο σώμα της μπροστά μου και με εμποδίζει από το να προχωρήσω. Μου επιτίθεται με το βλέμμα της, εγώ να συνεχίζω να μην πιστεύω τις μαλακίες που ήρθαν να μου πουν πρωί-πρωί.

«Alex, καταλαβαίνεις την βαρύτητα της κατάστασης εδώ; Δεν ήρθαμε να παίξουμε μπιλιάρδο και να μοιραστούμε στάσεις του σεξ, αλλά να συζητήσουμε την πιθανότητα της Angel να έχει μείνει έγκυος», με μαλώνει και φέρνει το δάχτυλο της στο στήθος μου για να δείξει το πόσο σοβαρά μιλάει.

Με μια βαθιά ανάσα βγάζω το δάχτυλο της Brittany από πάνω μου και την προσπερνώ κι εκείνη. Προσπαθώ πάρα πολύ να μην ξεσπάσω σε καμιά τους για το πόσο δεν έχω όρεξη να ασχοληθώ με τέτοια θέματα. Είμαι σίγουρος ότι έχει καθυστέρηση δυο-τρεις μέρες και κάποιος της γέμισε το μυαλό με ψέματα ώστε να νομίζει πράγματα που ξέρω πολύ καλά ότι δεν φτάνω να κάνω. Δεν υπάρχει περίπτωση να αφεθώ τόσο στο σεξ που μπορεί να αφήσω κάποια έγκυο.

Η Brittany στριφογυρίζει τα μάτια λίγο πριν απομακρυνθώ και την αφήνω με διπλωμένα χέρια στο στήθος, έχοντας παρατήσει την ιδέα ότι μπορεί να με μεταπείσει. Δεν υπάρχει περίπτωση να το κάνει κανείς στην προκειμένη περίπτωση. Η Sophia μου ανοίγει τα μάτια με νόημα να ζητήσω συγγνώμη, αλλά τα έχω στην λίστα μου όσα έχω κάνει για αυτήν, ξεκινώντας με σήμερα το πρωί που βγήκα από το σπίτι για ένα τεστ εγκυμοσύνης, οπότε ας παρατήσει τις χάρες.

Mission: Angel [18+] [✔]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ