•Δεν μου κάνει η καρδιά να σε λυπηθώ απόψε•

442 55 85
                                    

Κοιτάω τον Alex. Περπατά σιωπηλός, το ένα χέρι στην τσέπη του παντελονιού του, με το άλλο να κρατάει τον χυμό του. Δεν φαίνεται τσαντισμένος, ούτε ενοχλημένος, πόσο μάλλον ούτε σκεφτικός. Είναι ήρεμος, απολαμβάνει την βραδιά σαν να μην έγινε κάτι. Σηκώνει το κεφάλι που και που για να κοιτάξει τον ουρανό και τα αστέρια πάνω από τα κεφάλια μας, αλλά ως εκεί.

Εγώ από την άλλη τα έχω χαμένα. Δεν ξέρω τι να κάνω ή τι να πω. Κρατάω τα χείλη μου σφραγισμένα. Του ρίχνω το βλέμμα μου που και που, αλλά δεν φαίνεται να το παρατηρεί. Ή έτσι νομίζω τουλάχιστον. Όπως και να έχει παραμένει πολύ ήρεμος για κάποιον που ζήτησε να ξεθάψουν την δίδυμη αδελφή του και εννοείται πως αυτό με κάνει να ανησυχώ. Δεν μου κόβει τόσο το μυαλό όμως για να ξέρω πως να τον προσεγγίσω.

Για τον Alex Henderson μιλάω, όχι για τον οποιονδήποτε.

Παίρνω μια βαθιά ανάσα και ξεφυσάω. Σταυρώνω τα χέρια στο στήθος μου και φτιάχνω το παλτό μου την ίδια στιγμή για να είμαι ζεστά. Εννοείται πως δεν περπατάω στο πλευρό του Alex. Δεν μπορώ να είμαι σίγουρη ότι δεν θα κάνει κάτι. Είναι απρόβλεπτος. Γι' αυτό έχω μπει ανάμεσα στην Brittany, που πίνει επίσης τον χυμό της, και στον Lucas, που δεν λέει να βγάλει τα μάτια από τον Alex. Πριν που τον ρώτησα αν μπορεί να μου ανοίξει φακό γιατί νόμιζα ότι πάτησα σκατά, μου έδωσε το πορτοφόλι του χαμένος στις σκέψεις του.

Δεν μπορώ να φανταστώ πως νιώθει αυτή την στιγμή. Εγώ εδώ που δεν έχω καμιά σχέση με την Nina, αισθάνομαι έναν κόμπο στο στομάχι. Μπορεί να φταίει και ότι έφαγα πολύ και ήπια άλλο τόσο, αλλά τέλος πάντων. Λεπτομέρειες. Το πραγματικό πρόβλημα είναι ότι ο Alex ξέρει κάτι για εμένα και τον Lucas. Ποιο από όλα είναι; Τι ξέρει; Αυτός ο άντρας δεν λέει να πατήσει φρένο στον σαδισμό του ούτε όταν αναπνέει στον ύπνο του. Ξεκινώ να δαγκώνω το νύχι του αντίχειρα μου αγχωμένη. Ξεχνάω ότι κοιμάμαι στο κρεβάτι του και μπορεί να με βασανίσει με όποιον τρόπο επιθυμεί.

«Αχ, Θεέ μου», ξεφυσάω και ρίχνω τους ώμους μπροστά, το κεφάλι να κρέμεται στο στήθος μου.

«Το ξέρω, αυτός ο χυμός ήταν τέλειος», ενθουσιάζεται η Brit δίπλα μου και με κάνει να την κοιτάξω ερωτηματικά, ελαφρώς τσαντισμένη που είναι στην κοσμάρα της. «Με βοήθησε πολύ με το στομάχι».

Εδώ καιγόμαστε όλοι ζωντανοί και αυτή κάνει ηλιοθεραπεία.

Επιλέγω να την αγνοήσω, πριν τις φάει εκείνη από το άγχος μου. Έχω που έχω χίλια δυο πράγματα στο μυαλό μου, έχω κι αυτό τώρα με τον Alex. Καλά κι αυτός ο τρελός, πως τις παίρνει έτσι τις αποφάσεις; Δεν νομίζω ότι θα κερδίσω κάτι με το να του μιλήσω. Μόνο η μαμά του μπορεί να τον μεταπείσει και να τον συνεφέρει. Ακόμη και εκείνος στο τηλέφωνο του είπε ότι αν το μάθει η κυρία Πρόεδρος-Elizabeth, θα τρελαθεί. Χαϊδεύω το πηγούνι μου σκεφτική και κοιτάω την πλάτη του Alex με σουφρωμένα φρύδια. Αν την πάρω τηλέφωνο και της ζητήσω να τον σταματήσει, θα με βρίσει ή απλά θα είμαι καρφί και θα τσαντίσω τον Alex. Κανένα από τα δύο δεν θέλω, αλλά προτιμώ να ακούσω βρίσιμο, παρά να τα βάλω με εκείνη την πλευρά του Alex.

Mission: Angel [18+] [✔]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora