•Χμ, δεν θυμάμαι να έκανα σεξ μαζί σου για να είναι δικό μου•

359 51 92
                                    

Τα νεύρα του Alex δεν είναι κάτι που πρέπει κανείς να μπλέκει. Πέρα του ότι γίνεται τρομαχτικός, έχει τον τρόπο του να καταστρέφει ό,τι θεωρεί ανούσιο. Το ξέρω πρώτο χέρι ότι η σαδιστική του φύση δεν του επιτρέπει να λυπηθεί όποιον και να έχει μπροστά του. Θα φροντίσει να το χαρεί να καταστρέφει ό,τι του την δώσει. Μόνο που σκέφτομαι τι συνέβη στην Ιταλία όταν του είπα να πάει να ψοφήσει σε μια άκρη, τα μάγουλα μου κοκκινίζουν. Παραμένει μια από τις πιο έντονες σεξουαλικές εμπειρίες μου, αλλά βλέπω που με έφερε.

Μπορώ να τον αποφύγω δίχως να τον νευριάσω. Αν συνεχίσω να υπάρχω και απλά να μην δέχομαι τα φιλιά του ή πόσο μάλλον να συνεχίζω τις συζητήσεις του, σίγουρα θα καταλάβει ότι χρειάζομαι τον χρόνο μου. Δεν γίνεται να επιστρέψω στις ημέρες που τον είχα να με κοιτάει με μίσος και αηδία. Στο κάτω-κάτω αγαπώ τον Alex και δεν θα ήθελα με τίποτα να τον χάσω. Αν και ξέρω ότι με αυτά που σκοπεύω να κάνω, είναι σίγουρο ότι θα παρατήσει τον τοξικό μου κώλο σε ένα δεύτερο.

Σίγουρα υπάρχουν μαζοχίστριες όσο μεγάλες όσο εγώ που θα τον δεχόντουσαν, εκείνος να-Δεν θέλω να σκέφτομαι με τι άνεση θα τις κανόνιζε.

Κατεβαίνω τα σκαλιά και βρίσκω την Felicity καθισμένη στο πάτωμα μπροστά από τον καναπέ. Οι γονείς του Alex κάθονται μαζί της κάτω και παίζουν με την Emily, τα χαμόγελα τους τεράστια. Έχω παρατηρήσει ότι έχουν μια αδυναμία στα μικρά παιδιά. Κάθε φορά που κάθονται με της Sophia, βλέπω πως γουρλώνουν τα μάτια τους περήφανοι. Είμαι σίγουρη ότι μια εγκυμοσύνη μου με το παιδί του Alex, θα τους έστελνε στα ουράνια από την χαρά. Τον έχουν αδυναμία, όπως άλλωστε τους έχει κι εκείνος. Κάτι κατάλαβα όταν μου την είπε πριν πάνω, αυτό να μην το περίμενα ποτέ.

Μου την σπάει όταν δεν υποκύπτει. Τσκ, τι με έχει πιάσει αυτές τις ημέρες, πραγματικά;

Δεν βρίσκω τα αγόρια πουθενά. Όταν γέρνω το κεφάλι μπροστά παρατηρώ τον Lucas καθισμένο σε μια καρέκλα του πάγκου, λίγο πιο δίπλα ο Alex με την πλάτη γυρισμένη. Ο Nate κόβει στον πάγκο και φαίνεται να συζητάνε. Κάτι πάνω στον Lucas φαίνεται να έχει αλλάξει, να είναι πιο ευδιάθετος, να βγάζει αστεράκια από πάνω του, ενώ πίνει τον χυμό με το καλαμάκι. Είναι στην κοσμάρα του. Απορώ αν ξέρει ότι η Brittany θέλει να τον ξεκάνει και να τον σπάσει, έτσι σαν τον Hulk που είναι.

Τους αφήνω να τα πουν αν και μπορώ από εδώ να καταλάβω ότι κάτι συζητάνε στα σοβαρά. Σίγουρα θα πήγε ο Alex να κλάψει ότι δεν είμαι στα καλύτερα μου και ότι του φέρομαι περίεργα. Ο Nate κλασσικά θα με βρίζει, ενώ ο Lucas θα χαίρεται που τώρα υπάρχει περίπτωση να παρατήσω τον Alex για να τρέξει να του κάτσει ελεύθερα. Βλέπω τον Lucas που πνίγεται στον χυμό του και αμέσως ο Alex πάει στο πλευρό του να ακουμπήσει το χέρι στον ώμο του φίλου του. Γελάω κάπως ευχαριστημένη και στρέφω την προσοχή μου στους υπόλοιπους στο σαλόνι.

Mission: Angel [18+] [✔]Onde histórias criam vida. Descubra agora