•Αγοροβραδιά|Part 4•

497 70 66
                                    

Alex's POV

Ανοίγω την πόρτα με φόρα. Το κεφάλι μου είναι τόσο βαρύ. Δεν νιώθω ότι θα πέσω κάτω ούτε ότι θα ξεράσω. Αντιθέτως συγκρατούμαι αρκετά καλά. Κατουριέμαι. Πρώτο πράγμα κάνω την δουλειά μου. Κατευθύνομαι ύστερα στον νιπτήρα να πλύνω τα χέρια μου, όταν ακούω φασαρία σε ένα από τα κουβούκλια πίσω μου. Το αγνοώ. Δεν χρειάζεται και πολλή σκέψη για να καταλάβω τι γίνεται. Ξεφυσάω.

Πόσο έχω πιει; Ούτε που θυμάμαι πότε ξεκίνησα και πότε κατέληξα εδώ. Καθαρίζω τα χείλη μου με το χέρι μου. Έχουν πάρει ένα έντονο κόκκινο χρώμα, όπως και τα μάγουλα μου. Φαίνομαι τόσο μεθυσμένος. Όχι ότι δεν είμαι. Στηρίζω το σώμα μου στα χέρια τα οποία έχω ακουμπήσει στην μαρμάρινη επιφάνεια του νιπτήρα. Βρέχω λίγο το πρόσωπο μου.

Μέσα από τον καθρέπτη βλέπω την πόρτα του κουβούκλιου που ανοίγει πίσω μου. Πρώτα βγαίνει μια κοπέλα, ο άλλος πίσω της να προσπαθεί ακόμη να κουμπωθεί. Αφήνει την πόρτα πίσω της να κλείσει αδιάφορα, εγώ να κλείνω την βρύση και απλά να την κοιτάω. Με πλησιάζει και στέκεται δίπλα μου. Την παρατηρώ όσο φτιάχνει το μαύρο μαλλί της και ύστερα το κοντό βυσσινί φόρεμα της.

Βγάζω τα μάτια μου από πάνω της αδιάφορος. Τραβάω χαρτί για να καθαρίσω τα χέρια μου, όταν αισθάνομαι να με κοιτάει. Ούτε που της δίνω προσοχή. Βήχω μια άβολα. Τα μάτια μου κατά λάθος πέφτουν στην αντανάκλαση της στον καθρέπτη. Ο άλλος πίσω στο κουβούκλιο ακόμη φαίνεται να κουμπώνεται γιατί σίγουρα παίρνει την ώρα του να βγει να την συμμαζέψει από τις αντρικές τουαλέτες.

«Σε έχω δει κάπου, όμορφε;» ρωτάει ξαφνικά, ο τόνος της φωνής της αισθησιακός.

Σιγά που θα της απαντήσω κιόλας. Φέρνω το ένα χέρι στον πάγκο, το άλλο στην μέση μου και γυρνάω να την δω με ένα αυτάρεσκο χαμόγελο στα χείλη. Στέκεται για λίγο να με κοιτάξει, το χέρι της πίσω από το αυτί της. Σηκώνω το φρύδι εντυπωσιασμένος που μου την πέφτει με τον συνοδό της κάτι βήματα πιο πέρα.

Σε σχέση με μένα είναι αρκετά κοντή, σώμα σφιχτό και πεταχτό. Έχει ισιώσει τα μαλλιά της, το μακιγιάζ της παραδόξως να μην έχει χαλάσει τόσο μετά απ' ό,τι έζησε στις τουαλέτες. Δαγκώνει το κάτω χείλος της. Συνεχίζω να την κοιτάω και περιμένω να δω τι θα κάνει. Την τσεκάρω από πάνω μέχρι κάτω, η προσοχή μου πλήρως πάνω της.

Βγάζει κάτι από την τσάντα της. Ανοιγοκλείνω τα μάτια αργά. Εκεί που δεν το περιμένω φέρνει το σώμα της τόσο κοντά στο δικό μου, που ζουλάει το στήθος της πάνω μου. Ούτε που κουνιέμαι. Τραβάει ένα χαρτί και κάνει πίσω, εντυπωσιασμένη που δεν έκανα καμιά κίνηση πίσω ή προς το μέρος της. Φέρνει το κόκκινο μολύβι να βάψει τα χείλη της και ύστερα πάνω στο χαρτί που έκοψε. Γράφει τον αριθμό της σε εκείνο και ύστερα το κολλάει στο στήθος μου.

Mission: Angel [18+] [✔]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin