Angel's POV
«Τον σιχαίνομαι», γρυλίζω και κλωτσάω το πόδι του τραπεζιού με αποτέλεσμα να χτυπήσω τα δάχτυλα του ποδιού μου. «Αουτς, γαμώ! Που να πέσει κάτω και να πεθάνει».
«Υποθέτω ότι μιλάμε για κάποιον δολοφόνο;» αναρωτιέται ο Nate και τρώει την μπανάνα του για όσο εγώ βγάζω το παπούτσι να χαϊδέψω την περιοχή που χτύπησα.
«Άμα υπάρχει δολοφόνος συναισθημάτων, τότε ναι», σαρκάζομαι και ξαπλώνω πίσω στην καρέκλα κουρασμένη από το να πηγαίνω πέρα-δώθε. «Μαλάκας. Τι ήθελα να μπλέξω μαζί του εξαρχής; «Αποστολή:Angel» και μια σακούλα σκατά. Τι σκεφτόμουν αλήθεια;»
«Αισθάνομαι ότι άμα συνεχίσω να ρωτάω απλά θα μπερδευτώ παραπάνω», σκέφτεται φωναχτά ο αδελφός μου και του ρίχνω τα μάτια απογοητευμένη.
Παίρνω μια βαθιά ανάσα και προσπαθώ να ηρεμήσω. Δεν μου φταίει σε κάτι ο Nate, σε αυτήν την κατάσταση που βρίσκεται κιόλας, να με βλέπει σε τέτοια σύγχυση. Η αλήθεια είναι ότι το σαββατοκύριακο, μετά το γεγονός στο σπίτι του Alex, το οποίο εξαιτίας της Brit και τις κουλές ιδέες που έχει, ήταν σκέτο ρεζίλι, έχω αποφύγει να ξεσπάω μπροστά στον Nate. Σήμερα όμως, μόλις είδα την φωτογραφία που είχε ανεβάσει η Sophia με τον Gavin και τον Alex-αυτός ανάμεσα στο ζευγάρι όλο μούτρα που μάλλον του χαλάνε την ηρεμία-θυμήθηκα πόσο τον σιχαίνομαι.
«Παράτα το κι εσύ», μουρμουρίζω και ρίχνω τα μάτια στο ρολόι τοίχου.
Έχω πάρει άδεια για τις πρώτες τρεις ώρες στο σχολείο σήμερα. Άφησα τον μπαμπά να ξεκουραστεί το βράδυ και να πάει να κάνει ένα ντους, γιατί το χρειαζόταν περισσότερο από μένα να πάω στα Μαθηματικά και στην Χημεία ύστερα. Ο κύριος Carlson ευτυχώς έδειξε κατανόηση και μου άφησε όλη την ημέρα, αλλά δεν θέλω να κάτσω εδώ. Με τις εξετάσεις να πλησιάζουν θέλω να δείξω συνέπεια και τουλάχιστον να ρίξω μια ματιά σε κάποια από τα μαθήματα που έχω αγνοήσει την χρονιά αυτή.
Ακουμπώ τον αγκώνα στο μπούτι μου και στηρίζω το πηγούνι στην παλάμη μου βαριεστημένα. Με ενοχλεί τόσο αυτή η κατάσταση με τον Alex. Έχει αλλάξει πολύ από τότε που ήρθε ο Lucas στο σχολείο. Απλά έχει γίνει ένα τεράστιο, ανυπόφορο και εγωιστικό αρχίδι. Μιλάει εκείνος για υπομονή, αλλά μόνο να ήξερε πόσο έχω δείξει για την πάρτη του. Όλο με απέκλειε από την ζωή του, σαν να μην αξίζω κάτι παραπάνω από σεξ ή δυο ρομαντικά ραντεβουδάκια.
YOU ARE READING
Mission: Angel [18+] [✔]
Humor«Με προκαλείς;» «Εσύ με προκαλείς;» «Αυτό, Angel O'Connell, θα πει πόλεμος». «Αυτό, Alex Henderson, ας είναι πόλεμος». *η ιστορία περιέχει σκηνές σεξ* MISSION ANGEL:PART ONE : ʟᴏᴠᴇ ᴀʟᴇx ʜᴇɴᴅᴇʀꜱᴏɴ [COMPLETED] MISSION ANGEL:PART TWO : ᴜɴᴅᴇʀꜱᴛᴀɴᴅ ᴀʟ...