•Έτσι όπως το είδα, μάλλον αδέλφι•

392 52 84
                                    

Alex's POV

«Το εννοείς ότι θέλεις να κάνουμε παιδί;» ρωτάει η Angel στα ξαφνικά και καθαρίζει ύστερα τον λαιμό της.

Φέρνει μια μικρή τουφίτσα που ξεφεύγει από τα δεμένα μαλλιά της πίσω από το αυτί της και συνεχίζει να περπατάει στο πλευρό μου. Την κοιτάω και χαμογελώ αμέσως. Κοντά της νιώθω ότι όλα αποκτούν το νόημα που έψαχνα από τότε που πέθανε η Nina. Θέλω να αθετήσω όλες τις υποσχέσεις και να κάνω όλα τα τρελά για να είμαι μαζί της. Με κάνει τόσο ευτυχισμένο που ούτε η ίδια δεν μπορεί να φανταστεί. Για όσο την χαζεύω και σκέφτομαι πόσο περήφανος είμαι για τις επιλογές που έχω κάνει με το να είμαι εδώ κοντά της, εκείνη φτιάχνει το παλτό μου στους ώμους της και συνεχίζει να περπατά με τα μάγουλα της κατακόκκινα.

Εννοείται πως θα είναι, όταν με το ζόρι κρατιόταν να μην κάνει φασαρία στις τουαλέτες.

«Ναι, εννοείται. Μήπως το μετάνιωσες; Δεν θες;» ρωτάω και λυγίζω μπροστά το κεφάλι να δω την έκφραση της καλύτερα, όμως το αποφεύγει.

«Όχι, αγάπη μου, απλά το σκεφτόμουν. Ξέρεις, δουλειά δεν έχω, σπίτι κάθομαι όλη μέρα, ένα μωράκι θα μας έφερνε ακόμη πιο κοντά, όλα αλήθεια φαίνονται υπέροχα», λέει με μια ανάσα και μόνο στο τέλος γυρνά να με δει, «όμως είμαι έτοιμη να γίνω μαμά; Δεν είμαι σκατά πρότυπο;»

«Τι λες, αγγελάκι μου;» ξεσπάω σε γέλια και την τραβάω κοντά μου, λίγο πριν φτάσουμε στο αυτοκίνητο. «Είσαι υπέροχη. Ναι, είσαι λίγο ό,τι να 'ναι-»

«Δεν βοηθάς», με διακόπτει ενοχλημένη και σταυρώνει τα χέρια στο στήθος της, για όσο την κρατάω στην αγκαλιά μου.

«Πιστεύω ότι στην πορεία θα γίνουμε καταπληκτικοί γονείς. Για όσο το θες και είσαι σίγουρη ότι είσαι πρόθυμη να προσπαθήσεις, θα δεις ότι θα τα καταφέρεις και θα γίνεις η καλύτερη. Ούτως ή άλλως, ο Nate θα παίζει να ήταν το καλύτερο πρότυπο. Όλο και κάτι θα έχεις πάρει από αυτόν», την καθησυχάζω και με το που σταματάμε μπροστά από το παρκαρισμένο αυτοκίνητο, φέρνω τα χέρια στα μπράτσα της. «Όλοι έχουμε μάθει κάτι από τον Nate».

«Πες μου ότι είναι πρότυπο και για εσένα».

«Με τον έναν και τον άλλον τρόπο, είναι», σκέφτομαι φωναχτά, ενώ ανακαλούμαι τι είπε η Sonia πριν. «Άθελα του είναι».

«Τι;» μπερδεύεται η Angel, εγώ απλά να της δίνω ένα φιλί στο μέτωπο.

«Είναι καλός αδελφός και φίλος απλά», χαμογελώ κάπως ψεύτικα. «Σημασία έχει ότι θα γίνεις καλή μαμά. Αν δεν θες παιδιά τώρα όμως, να μου το πεις. Δεν θέλω να αισθάνεσαι καταπιεσμένη».

Mission: Angel [18+] [✔]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ