•Τι είναι λευκό και πετάει με ταχύτητα φωτός;•

1K 129 174
                                    

«Τι είναι λευκό και πετάει με ταχύτητα φωτός;» θέτει το ερώτημα ο Gavin και όλοι μένουμε σιωπηλοί, γιατί σοβαρά τώρα, ποιος θέλει να απαντάει στις μαλακίες του; «Το σουτιέν της πρώην μου όταν με βλέπει».

Το γέλιο του αντηχεί σε όλο το μέρος και είναι ο μόνος που αντιδρά σε αυτό. Κοντεύει να πέσει από την ξαπλώστρα και με ένα σπρώξιμο από τον Jim, το κάνει. Κοπανιέται κυριολεκτικά σαν να είπε το αστείο του αιώνα, ενώ εγώ απλά του χαρίζω ένα ανέκφραστο βλέμμα, όπως όλοι μας βασικά. Ο Jim από την άλλη του κλέβει την θέση του και ξαπλώνει πίσω χαλαρός να απολαμβάνει τον ήλιο.

«Σταμάτα να μας καις εγκεφαλικά κύτταρα», σχολιάζει ο Jim και βάζει τα χέρια πίσω από το κεφάλι του.

Ξαφνικά αρχίζει να γελάει και ο Tyler μαζί του, χτυπώντας τον άλλον στην πλάτη που ακόμη δεν έχει σταματήσει. Φαίνονται σαν κουτά που κοπανιούνται τόσην ώρα για ένα αστείο τόσο γελοίο όσο αυτό. Ο Nate φαίνεται να μην το εκτιμά όσο εγώ, γιατί κουνάει το κεφάλι απογοητευμένος και συνεχίζει να ψήνει τα μπιφτέκια του στην σχάρα, χωρίς να σχολιάσει κάτι.

Ο Eddie πίνει το smoothie που του έφτιαξε ο αδελφός μου στην πισίνα πάνω στο φουσκωτό παγωτό, ενώ φοράει το μαγιό του. Όπως πάντα είναι ο πιο φυσιολογικός απ' όλους. Εγώ κάθομαι με ένα τιραντάκι και το μαγιό του αδελφού μου σε μια καρέκλα και απολαμβάνω την καλοκαιρία αυτού του πρωινού Σαββάτου μαζί με τους υπόλοιπους, που για διαφορά είπαν να ψήσουν αντί να κάνουν πάρτι.

Έχουν κι αυτοί ανάγκη για στιγμές δέσμευσης. Δεν γίνεται να κλέβονται μόνο για σεξ.

«Με ποια θα βγεις πάλι σήμερα είπαμε;» ρωτάει ο αδελφός μου και στριφογυρίζω τα μάτια κουρασμένη απ' το να απαντάω σε αυτή την ερώτηση από χθες.

«Με την Brittany, μια φίλη μου από το σχολείο. Εκείνη η ξανθομάλλα που ήθελε να με ξεσκίσει την πρώτη μέρα από τα νεύρα», του υπενθυμίζω και ξαπλώνω πίσω, κλείνοντας τα μάτια στον ήλιο.

«Από πού και ως που κάνεις παρέα μαζί της που βγαίνετε για ψώνια;»

«Δεν ήξερα ότι έπρεπε να σου δίνω λογαριασμό για τις φιλίες που κάνω», γελάω με έναν ειρωνικό τόνο και νιώθω κάτι υγρό να πέφτει πάνω μου.

Ανοίγω τα μάτια σοκαρισμένη από το απότομο βρέξιμο και βλέπω τον Nate να βάζει πίσω το ποτήρι νερό που είχε δίπλα του από πριν. Μου χαρίζει ένα πλάγιο χαμόγελο, ενώ εγώ σηκώνομαι αργά από την θέση μου για να τιναχτώ. Του δίνω μου σφαλιάρα στο μπράτσο και τρίβω τα χέρια στην μπλούζα μου να την στεγνώσω.

Mission: Angel [18+] [✔]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ