Alex's POV
Κάθομαι στην καρέκλα μπροστά από το κρεβάτι και με ένα ποτήρι μπράντι στο ένα χέρι. Βολεύομαι ευχαριστημένος. Η Angel αποφεύγει να με κοιτάξει, τα μάγουλα της κόκκινα. Κρατάει τα χέρια σταυρωμένα στο στήθος της και φαίνεται ότι πριν έχει κλάψει από την κόκκινη μύτη και τα ταλαιπωρημένα μάτια. Όπως και να έχει, δείχνει πολύ χαριτωμένη και αυτό δημιουργεί ένα χαμόγελο στα χείλη μου καθώς πίνω λίγο από το ποτό μου.
«Πολύ σιωπηλή είσαι για κάποια που μπήκε φωνάζοντας στο δωμάτιο μου», ξεφυσώ με ένα κενό βλέμμα, μόνο για να την στριμώξω κι άλλο.
«Γιατί κλείδωσες την πόρτα;» ρωτάει με σουφρωμένα φρύδια, επιτέλους τα καφετί της μάτια να πέφτουν πάνω μου.
«Επειδή θα κάνουμε σεξ», απαντώ χαλαρός και της κάθεται το σάλιο στον λαιμό. «Το καλύτερο σεξ γίνεται μετά τους καυγάδες, ξέρεις».
Κρατάει το χέρι στα χείλη της και τα μάτια ορθάνοιχτα. Σταυρώνω το ένα πόδι πάνω από το άλλο και δεν μπορώ να σταματήσω να ενθουσιάζομαι κατά βάθος. Της έχω κρατήσει πάρα πολλά απωθημένα. Νομίζει ότι έχω ξεχάσει ό,τι μου έχει πει από την ημέρα που ξανασυναντηθήκαμε; Έχω απίστευτη μνήμη, εκείνη δεν αρκεί να με κοροϊδέψει ούτε να μαλακώσει τα νεύρα που έχω. Χτενίζω τα βρεγμένα μαλλιά μου πίσω με ένα αυτάρεσκο χαμόγελο και δεν της ξεφεύγει αυτή η κίνηση.
«Καλά. Αν κάνουμε σεξ, θα σταματήσεις να φέρεσαι έτσι;» αναρωτιέται και ακουμπά τις γροθιές της νευριασμένα στα μπούτια της.
«Αν κάνουμε σεξ, δεν θα θες να σταματήσουμε εννοείς», την πειράζω χαχανίζοντας και πετάγεται για να μου βαρέσει το στήθος, εγώ επίτηδες να ανοίγω τα πόδια για να μπορεί να σταθεί ανάμεσα τους, να έρθει όσο πιο κοντά μου γίνεται.
«Αηδιαστικέ, ανίδεε, άθλιε σεξομανή», με βρίζει, αλλά ξέρω ότι απλά έτσι κρύβει τον εαυτό της από την αλήθεια.
Δεν το αποφεύγει.
Τα παρατάει μετά από λίγο, εφόσον μένω ανεπηρέαστος. Ούτε που την ένιωθα να με χτυπάει. Πίνω λίγο από το ποτό μου και την χαζεύω που ισιώνει το σώμα της, τα χέρια της ακόμη στον θώρακα μου, ακριβώς πάνω από το μπουρνούζι μου. Κρατάω το χαμόγελο στα χείλη μου. Η Angel φέρνει μια τούφα μαλλιών πίσω από το αυτί της και μου ρίχνει τα μάτια την στιγμή που ξεφυσά ηττημένη. Τα χέρια της γλιστρούν αργά από πάνω μου και επιστρέφει στο κρεβάτι.
BẠN ĐANG ĐỌC
Mission: Angel [18+] [✔]
Hài hước«Με προκαλείς;» «Εσύ με προκαλείς;» «Αυτό, Angel O'Connell, θα πει πόλεμος». «Αυτό, Alex Henderson, ας είναι πόλεμος». *η ιστορία περιέχει σκηνές σεξ* MISSION ANGEL:PART ONE : ʟᴏᴠᴇ ᴀʟᴇx ʜᴇɴᴅᴇʀꜱᴏɴ [COMPLETED] MISSION ANGEL:PART TWO : ᴜɴᴅᴇʀꜱᴛᴀɴᴅ ᴀʟ...