•Ο Χωρισμός|Part 1•

497 65 126
                                    

Alex's POV

«Lucas», πετάγομαι ξαφνικά, κατεβάζοντας λίγο το τηλέφωνο για να τον δω. «Πως κάνεις ήρεμο και γλυκό σεξ; Εσύ ξέρεις από αυτές τις μαλακίες».

Στραβοκαταπίνει το τσάι του αμέσως. Το ακουμπά πάλι πίσω στο πιατάκι του με μια σοβαρή έκφραση. Αφήνει το ποτήρι του στο τραπεζάκι μπροστά του και καθαρίζει τον λαιμό του με την γροθιά στα χείλη του. Εγώ παραμένω ξαπλωμένος πίσω στην καρέκλα μου, τα πόδια επάνω στο γραφείο, το ένα πάνω από το άλλο. Ρίχνω πάλι τα μάτια στο τηλέφωνο και συνεχίζω να χαζεύω τα νέα στο Instagram. Το κάνω κι αυτό... μια φορά τον χρόνο.

«Νόμιζα ότι εσύ είσαι ο ειδικός του σεξ, γιατί ρωτάς εμένα;» ειρωνεύεται ελαφρώς και αποφεύγει να με κοιτάξει.

Σήμερα δεν ήταν στην δουλειά και του έδωσα το πάσο να έρθει να κάτσει μαζί μου για όσο περίμενε την Brit να τελειώσει την δική της. Βέβαια είπε πως έχει κανονίσει να βρεθεί με την Adriana και την Angel αργότερα. Δεν τρελάθηκα ακόμη να συμμετάσχω στην μεσημεριανή αυτή περιπέτεια τους, γιατί πρώτον έχω συνάντηση για να συζητηθούν οι τελικές αποφάσεις για το νέο μου άρωμα και δεύτερον, ξέρω την Angel και ξέρω την Addie. Δεν θα μου είναι καθόλου ευχάριστο. Ρώτησα τον λόγο που θα βρεθούν, όμως συνειδητοποίησα ότι δεν με ενδιέφερε ακριβώς εκείνο το δεύτερο.

«Όπως είπα, εσύ ξέρεις από αυτά. Γνωρίζεις πρώτο χέρι ότι δεν ήμουν ποτέ του... αργού», σχολιάζω και τινάζω το χέρι αδιάφορος. «Για πες λοιπόν. Πως μπαίνεις; Πως βγαίνεις; Μην μου πεις ότι δεν μπορώ να γραπώνω τα βυζιά της Angel κατά την διάρκεια!»

«Δεν έχει να κάνει με το πώς μπαίνεις και βγαίνεις», γελάει ο Lucas ελαφρώς και ύστερα ξεφυσά, ακουμπώντας το μάγουλο στην παλάμη του. «Έχει να κάνει με το να φροντίζεις την σύντροφο σου. Την χαϊδεύεις, την φιλάς, την παίρνεις με το καλό, της δίνεσαι πλήρως και την κάνεις να καταλάβει ότι είστε ισάξιοι, όχι ότι έχεις το πάνω χέρι», απαντά στα σοβαρά, ένα πλάγιο χαμόγελο να εμφανίζεται στα χείλη του. «Έζησα να δω την ημέρα που ο Alex Henderson θα κάνει γλυκό σεξ με κοπέλα. Θα πρέπει να θες την Angel πολύ. Τυχερή».

«Μην ζηλεύεις, αγάπη μου. Σαν εσένα δεν αγαπώ κανέναν», τον διαβεβαιώνω και εννοείται πως γελάει, εγώ όμως να το εννοώ. «Απλά μου το ζήτησε να το δοκιμάσουμε και είπα γιατί όχι. Το πιστεύεις ότι μου ζήτησε σεξ με εκείνην από πάνω επίσης;»

«Άνετα σε βάζει από κάτω», κοροϊδεύει ο Lucas ενώ χαζεύει τα νύχια του άλλου χεριού του. «Είσαι τόσο τρελαμένος μαζί της που θα σου αρέσει κιόλας».

Mission: Angel [18+] [✔]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz