•Το αγόρι μου δεν χρειάζεται να μάθει ότι φλερτάρω που και που•

862 99 88
                                    

Ξεφυσάω και κοιτάω τις βιτρίνες χωρίς κάποιο ενδιαφέρον. Η Brittany από την άλλη έχει ενθουσιαστεί τόσο που ξέχασε το σεξ μου, την ανάκριση, την Trish με τον Alex και μπορεί και το ίδιο της το όνομα. Τραβάει τον Tony-καημένος δηλαδή-από το μπράτσο από 'κει και από 'δω να του ζητήσει άποψη για την ποιότητα του μαγαζιού και άμα φαίνεται από την βιτρίνα ότι θα έχει καλά ρούχα.

Οι υπόλοιποι περπατούν μπροστά μου και νομίζω το γεγονός ότι πήγα με κάποιον τόσο σύντομα μετά τον πρώτο χωρισμό μου με τον Alex και μάλιστα την ίδια μέρα που επέστρεψε ο αδελφός μου σπίτι από το ατύχημα του, τους έκανε να νιώθουν πολύ αμήχανα γύρω μου. Με στεναχωρεί, αλλά καταλαβαίνω τόσο πολύ την στάση τους· ακόμη και εγώ θα χρειαζόμουν λίγο να περιεργαστώ το σοκ του να μαθαίνω ότι η πρώην του καλύτερου φίλου μου πηδήχτηκε κιόλας με κάποιον άλλον.

Συνεχίζουν να παρηγορούν τον Alex σαν εκείνος να μην φλερτάρει με την Trish μια εβδομάδα τώρα και σαν να είναι τέρμα αθώος, αλλά εκείνος επιμένει ότι είναι καλά και πως δεν τον νοιάζει τι κάνω. Τηρεί περισσότερη απόσταση από πριν τώρα και το έχει κάνει προφανέστατο ότι δεν παίζεται τίποτα μεταξύ μας έτσι πειστικός που είναι. Πραγματικά τώρα βλέπω τι αστέρι χάνει το Χόλυγουντ, παρόλο που θα τον βαρέσω που με αποκάλεσε αυτό το χυδαίο όνομα μπροστά τους. Λειτούργησε τέλεια, αλλά δεν μου άρεσε όπως και να έχει να κάνει.

Του ρίχνω τα μάτια που γελάει με κάτι που του λέει ο Chris, ο Drake με τον Aaron να έχουν λιώσει ήδη στο γέλιο. Δεν ακούω καν τι λένε όμως φαίνεται να περνάνε πολύ καλύτερα από μένα που περπατώ μόνη τόση ώρα. Πίσω τους ακολουθούν η Mia-την θαυμάζω που ακόμη και σε αυτή την κατάσταση ήρθε βόλτα-μαζί με την Trish και την Tessy, η Brittany με τον Tony να χάνονται από μπροστά μου σαν μύγες έτσι που τον τραβάει αυτή τον άνθρωπο.

Θα τον σπάσει.

Κοιτάω το τηλέφωνο και δεν έχω κανένα μήνυμα, τίποτα να κάνω για να αποσπάσω την προσοχή μου ή να παριστάνω πως έχω να ασχοληθώ με κάτι. Το μόνο που μου μένει είναι απλά να περιμένω να φύγει κανείς για να το κάνω κι εγώ. Δεν θέλω να δείξω ότι χέστηκα πολύ που με βλέπουν κάπως και να φύγω νωρίτερα, οπότε απλά κάνω λίγη υπομονή. Τεντώνομαι βαριεστημένα και χασμουριέμαι, τα μάτια μου να σκανάρουν ακόμη τις βιτρίνες.

«Παιδιά, παιδιά, παιδιά», πετάγεται ξαφνικά η Brit και κουνάει το χέρι για να ξέρουμε που να δούμε. «Ελάτε λίγο εδώ μέσα. Δεν θα πάρω πολύ».

Mission: Angel [18+] [✔]Where stories live. Discover now