Tanıtım
Bir zombi salgınında zavallı bir hacker ne yapabilir?
Daha fazla söze gerek yok. Öğrenmek için okumak yeterli olacak.
.
.
.
.
Yıl 2087..Dünya da kalan son insan...
İsmi Zhang Yichen.
O sadece zavallı bir hacker...
Tabi eskiden öyleydi.
Şu anda ise dünya da kalan son insan.
Onun çok güçlü olduğunu hayal etmeyin. O sadece kurnazdı. Eh biraz da zavallıydı.
Buraya gelene kadar yaşadığı zorluklar...
Yaptıkları...
Hayatta kalmak için her şeyi yapmıştı.
Sonuçta da hayatta kalmıştı. Fakat bu pek de zevk vermiyordu artık.
Zhang Yichen, yere çöktü. Etrafında sayısız zombi ve insan ölüsü vardı. Bu kadar ölünün içinde hayatta kalan olmak...
Mutlu mu olması lazımdı!?
Üzgün mü olmalıydı?
Hayal kırıklığı?
Zhang Yichen, hiçbir duygu hissedemeyecek kadar körelmiş gibiydi.
Bütün duyguları körelmişti.
Sevdiği kişiyi kaybedeli tam 46 yıl 4 ay ve 13 gün geçmişti.
Zhang Yichen, tam 87 yaşındaydı. Dış görünüşü perişan bir haldeydi. Kaslı değildi. Kirli siyah ve kısa saçlara sahipti. Teni bir ölünün ki gibi solgun ve beyazdı. Boş bir şekilde bakan siyah gözlere sahipti.
Gözlerinin altında çok sayıda koyu mor halkalar vardı. Dudakları solgun ve renksizdi. Orta yaşlarında görünüyordu. En fazla 45 gibi...
28 Haziran 2023
Dünyaya hızla düşen hastalık dolu bir göktaşı ile sayısız insan öldü. Hayatta kalanlar tuhaf bir sistemle birleşti. Ölüler bir kaç saat içerisinde birer zombiye dönüştü.
Dünya bu şekilde bir zombi dünyasına dönüştü.
İnsanlar, zombileri öldürmek ve hayatta kalmak için gruplar oluşturdu. İlk zamanlar da devletlerin askerleri ve çeşitli silahlar ile zombiler kolayca yok edilebiliyordu.
Fakat insanlar gibi zombiler de evrimleşti..
O zaman hayatta kalmak zorlaştı.
Birçok nükleer silah yüzünden hava kirliliği hızla arttı. Dünya da yıkılmamış hiçbir şehir ya da ülke yoktu.
Sistem denilen şey sayesinde insanlar evrimleşti. Çeşitli güçler kazandı. Göktaşı parçaları içinde büyük miktarda zombi hastalığı barındırsa da yeterli miktarda emen evrimleşmiş insanlar ufak beceriler kazanabildi.
Bunu fark eden insanlar göktaşı parçalarını almak için birbirlerini öldürdüler..
Para değersiz bir kağıt ve metal parçasıydı...
Önemli olan şey ise yemek ve su idi.
Zhang Yichen, derin bir iç çekti. Hayat çok boş hissettiriyordu.
Sevdiği herkesi kaybetmişti.
Düşmanları bile ölmüştü.
Bir tek o kalmıştı.
Sonsuz sayıda zombinin olduğu dünya da onları avlamasına gerek kalmış mıydı?
Zaten neden avlanmıştı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker and Zombieland [BL]
FantasyBir zombi salgınında zavallı bir hacker ne yapabilir? Daha fazla söze gerek yok. Öğrenmek için okumak yeterli olacak. Bu kitap BL'dir. küfür ve smut var.