Bol bol yorum ve okunma isterim bebeklerim. 😀
Önceki bölüm
Sonunda zombi felaketi başlamıştı..
Hei'an Long, gözlerini bir süreliğine kapattı.
-Hepsi benim yüzümden...buraya gelmem olayları hızlandırdı!
.
.
.
Hei'an Long, her gezegenin belli bir miktar varlık enerjisine sahip olduğunu biliyordu. Bazı gezegenler zayıf bazıları ise yüksekti.Ne kadar yüksekse, boyutsal sıralaması o kadar yüksek olurdu. Daha iyi açıklamak gerekirse, dünya adlı gezegen düşük sınıf bir gezegendi ve Hei'an Long'un yaşadığı gezegen de yüksek sınıf bir gezegendi.
Tüm gezegenlerin hatta evrenlerin bile Kendi içinde bir sıralaması vardı.
Eğer, varlık enerjisi bir anda artarsa ve yaklaşan bir felaket varsa kesinlikle felaketi hızlandıran bir etkiye sahip olurdu.
Yani, Zhang Yichen'in gelişimi, Qui Lei'nin gelişi ve elbette ki Hei'an Long'un gelişi ile dünyanın sahip olduğu varlık enerjisi çok fazla artmış ve felaketi hızlandırmıştı.
Varlık enerjisi, gezegenlerin içinde yaşayan canlıların toplam enerjisi olarak açıklanabilirdi.
Varlık enerjisi artarsa, gezegen sıralama atlayabilir ve gelişebilirdi. Bu yüzden her bir kaç milyon yılda bir büyük bir felaket gelirdi.
Bu da evrenin düzeni ile alakalıydı. İşleyiş bu şekildeydi.
Hei'an Long, eğer gelmeseydi aniden felaket gelmezdi. Fakat artık yapılacak bir şey kalmamıştı.
Hei'an Long, bir anda önünde açılan sistem penceresine baktı. Zhang Yichen de olduğu gibi demek ona da gelmişti.
-İsim: Hei'an Long.
Yaş: 32.729
Irk: Ejderha-İmparator
Durum: Mühürlenme
Güç: 96.952-->2952
Zeka: 35.404-->2304
Güç seviyesi:Ölümsüz Alem-İlahi Musibet Alemi 4.Seviye Zirve -->
Gerçek Kaynak Alemi 9. Seviye başlangıçŞans: 29.151-->2291
Hız: 87.818-->2818
Dayanıklılık: 56.818--> 2518
Yetenekler: Ejder kalbi, Ejder nefesi, Ejderha Ateşi, Ejderha öfkesi, ölümsüzlük, yetişim...
Hei'an Long, tuhaf bir şekilde baktı. Şu anki gücünü belirlemeye çalışan bir şey vardı. Yeteneklerini gösteriyordu. Gerçekten de ilginçti. Sadece bir tanrı bu tür bir şey yapabilirdi.
Hei'an Long, Zhang Yichen'i kucağına aldı ve incelemeye başladı. Etrafa bir yağmur gibi yağan tuhaf tozlar, vücuduna giriyordu. Eğer kalbine ulaşırsa...
Hei'an Long, elini salladı ve boşluğa bir kesik açtı. O kesik açtığı anda boyutsal bir kırık oluştu. Hei'an Long, Zhang Yichen'i de alıp ortadan kayboldu. Onu bu şekilde bırakırsa kesinlikle ölürdü. Yalnızlığına arkadaş olan birisini terk edemezdi.
Tekrar ortaya çıktığında tam da mağarasının önündeydi. Yavaşça çimene yatırdı Zhang Yichen'i.. Daha sonra elini bir pençe haline getirdi ve Zhang Yichen'in bedenini deldi.
Enerjisi ile göktaşı parçasından çıkan dumansı enerjiyi topladı ve dışarı çıkardı.
Zhang Yichen, baygın olsa bile acıyla inledi ama sonra rahatladı fakat hala uyanmamıştı. Şu anda Hei'an Long, onun hayatını kurtarıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker and Zombieland [BL]
FantasíaBir zombi salgınında zavallı bir hacker ne yapabilir? Daha fazla söze gerek yok. Öğrenmek için okumak yeterli olacak. Bu kitap BL'dir. küfür ve smut var.