22.Bölüm

805 117 49
                                    

Önceki bölüm

Yemeğini hızla bitirdikten sonra bir pasta ve kahve siparişi verdi. Şu anlık her şey sakin ve huzurluydu. Sokaktan geçen insanlar aceleciydi. Hepsi iş için koşturuyordu. Sevgililer de mutlu gözüküyordu. Bu insanların ölüp de zombiye dönüşmüş olması üzücü bir durumdu.
.
.
.
.
Zhang Yichen, yemeğini, tatlısını yiyip çayını da içtikten sonra daha mutlu ve daha rahat hissediyordu. İki kere o boyuta gitmişti. Zhou Peng kesinlikle kendisinden hoşlanmıyordu.

Fakat bu işleri daha zor bir hale getiriyordu. Zhang Yichen, kesinlikle ölmek istemiyordu. İkisinden de vaz geçmesi imkansızdı.

Onun ait olduğu yer burasıydı. Fakat Zhou Peng'in ait olduğu yer de orasıydı. İkisi kesinlikle farklı dünyaların insanlarıydılar.

Bir şekilde kaderleri buluşmuştu!

Zhang Ychen'in o kitabı elde etmesi şarttı. Açıkça isterse ölse bile elde edemezdi. En azından daha da yakınlaşmaları gerekiyordu.

Zhang Yichen, eğer Zhou Peng'in kışkırtırsa yakınlaşmaya bir kaç adım daha atmış olurdu. Tabi ölüme de adım atmış olurdu.

Zhang Yichen, düşündüğü esnada saatine baktı. Haoran Zihao'nun gelmesine yani okuldan çıkmasına 2,5 saat vardı. Bu kadar uzun bir süreyi cafede geçirmeyecekti. Parayı ödedikten sonra çıktı.

Biraz gezerse belki aklına bir fikir gelirdi. Gözüne kadın iç çamaşırı takıldı. Yüzünde sinsi bir gülümseme oluştu.

Zhou Peng'e bunlardan birini gönderirse kesinlikle yüzünün alacağı ifadeyi merak ediyordu. Elbette Zhou Peng aklında canlandıracaktı.

-Hehehe...lütfen seni kışkırttığım içine affet...

Zhang Yichen, hiç tereddüt etmeden mağazaya girdi ve etrafa baktı. Bir kadın, hemen yanına geldi ve nazik bir sesle konuştu.

-Merhaba efendim. Kız arkadaşınız ya da eşiniz için bir hediye mi bakıyorsunuz?

Zhang Yichen, kadının kulağına yaklaştı ve fısıldadı.

-Bayan lütfen bana en seksi eşyalarınızı gösterin. Kız arkadaşım sinirlendiği için başka seçeneğim yok.

Kadın, tuhaf bir şekilde Zhang Yichen'e baktı. Yüzü biraz kızarmıştı. Ne tür bir fantezileri vardı ki? Erkek arkadaşının kadın iç çamaşırı mağazasına göndermişti!

Kadın, aklında kim tuhaf görüntüleri sildi ve zoraki bir şekilde gülümsedi.

-Lütfen benimle ikinci kata gelin. Aradıklarınızı orada bulabilirsiniz.

Zhang Yichen, kadınla birlikte ikinci kata çıktı. İkinci kat, ilk kattan daha cüretkar kıyafetleri içeriyordu. Mesela kenarda mankenin üzerinde ipli bir çamaşır vardı. Başka bir yerde ise deriler vardı.

-İstediğiniz türden bir şey var mı? Bir renk...ne tür renkler sever?

Zhang Yichen, Zhou Peng'in düşündü. Sürekli koyu renk kıyafet giydiğini görmüştü. Onu açık renk kıyafetler ile hayal bile edemiyordu.

-Açık renk olsun! İçini gösterecek cinsten!

Kadın'ın yüzü daha çok kızardı. Biraz sıcaklamış da hissediyordu. Çok utanmıştı. Bu tür bir mağaza da çalışmasaydı keşke.

Zhang Yichen, önüne getirilen şeylere baktı. İçlerinden en açık ve en ilginç desenlileri seçti. Mavi, beyaz, pembe tonlarını daha çok tercih etmişti. Bir tane de leopar deriden aldı. Hepsini paketledikten sonra mağazadan çıktı.

Hacker and Zombieland [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin