26.Bölüm

829 109 51
                                    

Önceki bölüm

Zhang Yichen, sessiz kaldı. Bob haklıydı. Pedofili değildi. Haoran Zihao...onunla arkadaş olmak iyi bir fikirdi. Daha fazlası...olmamalıydı.
.
.
.
.
Zhang Yichen, arkadaş olmak istiyordu fakat bir yandan da kalbinde kalan eski duygular onu rahatsız ediyordu.

Kalbine iki kişiyi almak...

Hayır, kalbinde birden fazla insanı almıştı. Yüce gönüllü ya da kalbi geniş biri değildi. Sevdikleri ailesiydi. Sonra yeni tanıştığı arkadaşlarıydı.

Yeni bir hayat için güzeldi. Haoran Zihao ise...eh, onu gerçekten de çokk sevmişti. Birbirlerini en iyi anlayan onlardı.

Bir erkeğin sahip olması gerekenden ikisi de yoksundu. Alay konusu olmaya alışmışlardı. Fakat genelde baktığımız da Zhang Yichen'in hayatı daha acınası ve zorlu geçmişti.

Bob ve Zhang Yichen, bir kaç şişe ve aburcubur aldılar. İki deste de kart almışlardı.

Zhang Yichen, sohbet konusu olarak merak ettiğini sormaya karar verdi.

-Tomy iyi bir çocuk. Onu tek başına mı yetiştirdin? Annesi nerede? Ne zaman boşandınız?

Bob, bir süre sessiz kaldıktan sonra anlatmaya başladı.

-Lissa yani Lissandre, Tomy 3 yaşındayken beni terk etti. Bir ay sonra da boşanma belgelerini avukatıyla gönderdi. O zamanlar bir işim yoktu. Parasızlığa fazla dayanamadı. Tomy'e kendim baktım. Annesi istemedi. Daha doğrusu sevgilisi istemedi. Bir kaç yıl önce tekrar evlendiğini duymuştum.

Zhang Yichen, neşelendirmek amacıyla Bob'un omzunu okşadı ve konuştu.

-Boşver adamım. Sen daha iyilerine layıksın. Kesinlikle daha iyi birini bulursun.

Bob, yarım bir şekilde gülümsedi. Gülümsediğinde sağ yanağında minik bir gamze oluştu ve onu karizmatik gösterdi.

Bob ve Zhang Yichen, kısa sürede eve ulaştılar. Diğer grup üyeleri de çağrıldı ve içki şişeleri paylaşıldı.

Herkes içiyordu. Tomy de uzaktan yetişkinleri izliyordu.

John, şaşkın bir şekilde konuştu.

-Vay be Chen, çok dayanıklısın! Sarhoş olmak için kaç bardak yeter!

Jess, bir bardağı kafasına dikti ve kahkaha attı. Biraz çakırkeyif gibiydi.

-Hehehe..lider harika bir içki arkadaşı. Asla sarhoş olmuyor!

Zhang Yichen, gülümsedi. Normalde dayanıklı değildi. Fakat yetişim yapmaya başladığında değişmiş görünüyordu. Bir kaç bardak hatta şişe bile onu sarhoş etmeye yetmiyordu.

Abur cuburlar, kısa sürede tükendi. Herkes içkileri son damlasına kadar içtikten sonra Bob, kartları ortaya çıkarttı ve konuştu.

-Pekala millet, poker oynamasını bilen var mı? Normalde 4 kişiyle oynanır. Biz fazla kişiyiz. Bu yüzden de iki tur oynayacağız.

Sindy elini kaldırdı ve konuştu.

-Ben biliyorum. Bir kaç kere oynamıştım.

Jess de elini kaldırdı ve konuştu.

-Ben de biliyorum. Poker yerine blöf oynamaya ne dersiniz? İki deste kart olursa, 6 kişiyle oynanabilir.

Bob, sırıttıktan sonra konuştu.

-Pekala, blöf oynayalım. İki deste kart var. O zaman kimler oynayacak?

John, hemen elini kaldırdı ve konuştu.

Hacker and Zombieland [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin