15.Bölüm

926 128 74
                                    

Önceki bölüm

Zhang Yichen, bu insanları iki gruba ayıracaktı. Onları güçlerine göre dengeli bir şekilde ayıracaktı. Yüzünde bir gülümseme vardı. Geçmişinden bir çöpü öldürdüğü için rahatlamıştı. Geriye kalan çöpleri de bir şekilde hallederdi.

Bu sayede rahatça otele döndüler. Bob, külüstürden eski bir şarkı açmış ve şarkıyı mırıldanmıştı. Ölen adam için üzüntü duymuyordu.
.
.
.
.
.
Otele döndükten sonra Zhang Yichen, derin bir iç çekti ve kendi kwndine konuştu.

-Açım. Hım, o adamın bir düğün ziyafeti hazırladığını düşünüyorum. Gidiyim de biraz otlanıyım.

Zhang Yichen, koltukta ve yerde uzanan iki adama baktı. O da yatakta uzanıyordu.

-Ben gidiyorum.

John ve Jess, aynı anda Zhang Yichen'e döndüler. Yine ne karıştırıyordu?

-Nereye gidiyorsun?

-Daha yeni döndük! Lider, yerinde oturmayı bilmiyor mu?

Zhang Yichen, gözlerini devirdi ve konuştu.

-Başka dünyaya gidiyorum. Kısa süreliğine döneceğim. Size bahsetmiştim. Düğüne çağrıldım.

John ve Jess, merakla Zhang Yichen'e baktılar. Bunu nasıl yaptığını merak ediyorlardı. Ayrıca başka dünyaların olması fikri de ilgilerini çekmişti.

Zhang Yichen, derin bir nefes verdi ve sisteme seslendi.

-Sistem, beni Jun Gaowen'in bulunduğu boyuta götür! Orada ne kadar durabilirim?

Sistem; Uyanmış bir insan olmana rağmen zayıfsın. Şu anda sadece 8 saat orada kalabilirsin. Kapı açılıyor!

Bir anda odanın ortasında bir kapı belirdi. Sadece 1 metre boyundaydı. Zhang Yichen'in geçebilmesi için eğilmesi gerekecekti. Kapı, beyaz renkliydi ve desenliydi.

John ve Jess bir anda ortaya çıkan kapı yüzünden ufak bir çığlık attılar.

-Siktir! Bu da ne lan?

-Yüce isa adına! Bu şey de nereden çıktı?

Zhang Yichen, iki adamın da ürkmüş tepkisini görünce güldü. Tepkileri çok komikti. O da şaşırmıştı. Fakat büyük bir tepki vermemişti.

-Nen gidiyorum. 8 saate dönerim. Sakın spor yapmayı atlamayın!

Zhang Yichen, iyice eğildi ve kapıdan geçti. İçinde büyük bir heyecan ve merak vardı. Ne tür bir yere gideceğini merak ediyordu.

Zhang Yichen, kapıdan geçtiği anda kapı ortadan kayboldu. Arkasında iki şaşkın adam bırakmıştı. Bu zombilerden bile daha tuhaftı.

Zhang Yichen, kendisine geldiği anda etrafa baktı. Göz alıcı beyaz ışık ortadan kaybolmuştu. Bulunduğu yer...

Her yer yeşillikti! Uzakta devasa evler duruyordu. Sanki devler ülkesine gelmişti. Çimler bile bacaklarına kadar geliyordu. Ürkmüştü.

Bu kocaman evlerde yaşayabilmek için bu boyutun insanları ne kadar büyüktü ki? Kendisi de çok kısa değildi. Fakat...

Bu çok tuhaftı!

Gelişim yaptığı için uzayabilmişti. Burada ki herkes gelişimciydi. Çok uzun olmalılardı. Kendisini çocuk gibi hissetti.

Zhang Yichen, havada ki Qi'yi de hissedebiliyordu. Çok fazla Qi vardı. Kendi dünyasından tamamen farklı bir yere gelmişti. Heyecanlandı. Burada gelişim yapmak istiyordu. Fakat sadece 8 saat burada kalabilirdi.

Hacker and Zombieland [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin