Önceki bölüm
Zhang Yichen, karşı tarafı dinlemeden hızla görüşmeyi sonlandırdı. Bu tuhaftı. Fakat Teknomancer yeteneği beklediğinden çok çok daha harikaydı. Başka dünyalarla bağlantıya sahip olmak bulunamaz bir fırsattı!
.
.
.
.
.
.
Zhang Yichen, serumların üstünde yazanı okudu.-Orta kalite Ayı serumu güç+3
-Orta kalite maymun serumu hız+3
-Orta kalite baykuş serumu zeka +3
-Orta kalite samur serumu dayanıklılık +3.
Zhang Yichen, hepsinin renginin tuhaf olmasını umursamadı. Bir parmak büyüklüğünde olan cam şişeye koyulmuştu ve şişeler inceydi. Yarısına kadar doluydu.
Orta kaliteden olmasına rağmen en düşük güç artışı sunuyordu. Büyük ihtimalle Wen Lihao, bunları kendisini için almıştı.
Zhang Yichen, insanlara kolay kolay güven olmayacağını biliyordu. Hele ki salgının olduğu boyutta hayatta kalan biri ise..
Kesinlikle Wen Lihao'nun gücü çok düşüktü. O zaman hayatta kalmak için pis yollar kullanmış olmalıydı.
Yan etkileri hakkında düzgün bilgi vermemişti. Bir hayvan genini vücuda almak...
Zhang Yichen, Wen Lihao'ya güvenmedi. Hakkında bir şey bilmediği için tuhaf şeyleri içmeyecekti. Fakat onları yemeklerle takas etmişti. Bir şekilde kullanmanın kolay yolu olmalıydı.
-Sistem, bunları sana satabilir miyim? Mağazadan bir şey almak istiyorum.
Sistem: Hepsi için 10 puan vereceğim. Sistem mağazası açılıyor.
Zhang Yichen'in elinde ki eşyalar bir anda kayboldu. Bu tuhaftı. Sistem, eşyaları almıştı. Karşılığında da 10 puan vermişti.
Zhang Yichen, sistem mağazası isimli bir pencerenin açıldığını gördü. Tıpkı bir oyun penceresi gibiydi. Çeşitli eşyalar vardı.
Zhang Yichen, eşyaları almak için ne kadar puan istediğine baktığında ürktü.
Eşyalar çok pahalıydı!
Onları alma gücü yoktu. Fakat mükemmel eşyalar olduğu belliydi. Onlar için açgözlü hissetti.
Zhang Yichen, en altta bulunan arama tuşuna tıkladı. Tıpkı internetten alışveriş yapmak gibiydi. Filtrele'ye tıkladı ve puan miktarını yazdı.
Resimler hızla değişti.
Görünen eşyalar en fazla 10 puandı.
Zhang Yichen, yemekleri ve suyu ayrıca ip gibi işe yaramaz eşyaları atladı. Dikkatini iksirler ve haplar çekmişti. Bir de kitaplar.
Hızla kitaplardan birine tıkladı ve yazılanları okudu.
-İsim: Qi solunum tekniği
Evrende var olan Qi'yi solunum aracılığı ile vücuda çeker.
Puan: 6
Zhang Yichen, bu wuxia türü kitaplarda duymuştu. Fakat Qi neden şey yoktu. Eskiler buna inanmıştı. Kısacası işe yaramaz bir eşyaydı. Yine de merakla sordu.
-Sistem, bu tekniği alırsam Qi'yi bedenime alabilir miyim? Qi denen şey gerçekten de var mı?
Sistem: Qi her boyutta bulunur. Fakat bu boyutta çok az var. Uygun bir teknik olmadığı sürece Qi'yi bedenine çekemezsin. Fakat sana kalıcı ve aşamalı bir güç sunar. Vücudu en iyi haline getirir ve sınırlarını aşmanı sağlar. Sana tavsiyem bu tekniği al ve bir ruh taşı satın al. İkisini birlikte kullanan daha etkili olur. Tabi ki hemen başarman imkansız. Qi'nin yoğun olduğu dünyalarda bile bir kaç yılda ancak başarıyorlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker and Zombieland [BL]
FantasíaBir zombi salgınında zavallı bir hacker ne yapabilir? Daha fazla söze gerek yok. Öğrenmek için okumak yeterli olacak. Bu kitap BL'dir. küfür ve smut var.