Önceki bölüm
Şu anda onun sadece vücudu değil aynı zamanda meridyenleri de gelişmişti. Toplam da 15 açık meridyeni vardı. Şaka gibiydi. Hayır, hoş bir rüya gibiydi!
Zhang Yichen, hemen ayağa kalkıp bunu kutlamak istedi ama bir anda ani acıyla kendisinden geçti. Bedeni bu kadar güç artışına ve değişime hemen uyum sağlayamıyordu...
.
.
.
.
Zhang Yichen, bir hafta sonra sonunda kendisine geldi. Ne olmuştu? Neden bayılmıştı? Telefonundan saate bakmak istemişti.Zorlukla yerinden kalktı ve telefonunu aradı. Başka bir odada bulmuştu ama şarjı bitmişti. Hemen şarja taktı ve saate baktı.
Eh, sadece 1 saat mi geçmişti? Gözüne tarih takıldı.
1 saat değil 1 hafta geçmişti!
Aramalar...
Yığınla...
Zhang Yichen, şu anda tam 10 gün boyunca kayıptı. Arkadaşlarının ve ailesinin araması normaldi.
Onlara, meşgul olduğunu ve evine haber vermeden gelmemelerini söylediği için kimse gelmemiş ve bu yüzden de aramışlardı.
Zhang Yichen, eğer ailesi ve arkadaşlarının bayıldığını bilseydi kesinlikle endişeleneceğini biliyordu. Bu yüzden de söylemeyi düşünmüyordu.
Biraz kendisine baktı. Saçları daha da uzamıştı. Ayrıca...kıyafetleri..biraz kısalmış görünüyordu!
Hayır, kıyafetlerinde sorun yoktu. O uzamıştı! Bu gidişle dev gibi olacaktı. Boyunu nasıl kontrol etmesi gerektiğini bilmiyordu. Fakat buna bir çare bulmalıydı.
Zhang Yichen, bir banyoya girdi. Uzun ve güzel bir banyodan sonra vücuduna baktı. Eskisi ile karşılaştırırsa kesinlikle 6 cm daha uzamıştı. Şu anki boyu 2 metre 13cm idi. Bu çoktan bir çok ülkenin boy ortalamasını aştığı anlamına geliyordu.
Saçları, kalçasına kadar uzanıyordu. Çok uzamıştı. Acaba kesse miydi? Fakat tekrar uzayacaktı. Kesmek çözüm değildi. Bu yüzden de sadece toplamaya karar verdi.
Saçları çok uzun olduğu için bir çok toka almıştı. Bakması ve yıkaması zordu fakat güzel de duruyordu.
Zhang Yichen, evde ki tüm malzemeleri kullanıp yemek yapıp yedi. İştahı hala yüksekti. Alışverişe gitmesi gerekiyordu. Bütün kıyafetleri ona küçük geliyordu. Her zaman en büyük boy alıyordu ama yine de ona olmuyordu. Çünkü kilolu değil sadece uzundu.
Zhang Yichen, tüm kıyafetlerini bir iç çekişle evinde biriktirdiği poşetlere doldurdu. Hepsini güzelce terziye verecek ve onları düzelttirecekti. Sürekli sürekli kıyafet almak istemiyordu.
Fakat bu sayede de kıyafet miktarı azalıyor ve yine yenisini almak zorunda kalıyordu. Eh, istila olana kadar bu şekilde devam edecekti. Zaten çok fazla parası vardı ve para da değersizdi.
Zhang Yichen, şarjda olan telefonunu aldı ve evden ayrıldı. İlk işi kıyafetlerini terziye vermek olmuştu.
Terzi, Zhang Yichen'in ölçüsünü aldıktan sonra konuştu.
-Vay be, gerçekten de çok uzunsunuz. Hepsini düzeltmem...1 haftamı alacak!
-Peki ne kadar tuttu?
Terzi, tüm kıyafetlere biraz baktı ve konuştu.
-Hım, hepsi için 6800 Yuan yeterli olur.
Zhang Yichen, gülümsedi. Bu onun için gerçekten de hesaplı sayılırdı. Yaklaşık 1000 dolar felan tutmuş oluyordu. Orada nereden baksan, onlarca kıyafet vardı. Hatta daha fazlası vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker and Zombieland [BL]
FantasiBir zombi salgınında zavallı bir hacker ne yapabilir? Daha fazla söze gerek yok. Öğrenmek için okumak yeterli olacak. Bu kitap BL'dir. küfür ve smut var.