Önceki bölüm
Zhang Yichen, telefonun sesini kapattıktan sonra John'a döndü ve konuştu.
-Şu anda Washington da bir yerde. Adresini bulabilirim. Gitmek mi istiyorsun?
.
.
.
.
.
.
John, gitmek istemiyordu. Kafasını salladı ve reddetti.-Boşver.
Ondan sonra pek de bir olay olmadı. Zhang Yichen, bir hastaneye gitti ve kolunu gösterdi. Kolunda tam 17 çatlak oluşmuştu. Zhou Peng'in tuttuğu yer kırılmaya ramak kalmış bir haldeydi. İyileşmesi zor olacaktı.
Zhang Yichen, acı eşiğinin yükselmiş olduğunu da bu şekilde fark etmişti. Dayanıklılığı da yüksekti. Bu yüzden bu kadar çatlağa rağmen dayanmayı başarmıştı. Kolu alçıya alınmıştı.
Hastaneden sonra otele geri dönmüştü. İyi bir uykunun ardından da tüm bir günü John ve Jess ile beraber marketleri gezerek harcamışlarmışlar.
Washington'un merkezinde yer alan 3 yıldızlı bir otelde kalıyorlardı. Çevresinde bir çok market olsa da onlar yine de en büyük 10 markete gitmişlerdi.
Marketler çok büyük ve lükstü. Sonucunda da saatler süren bir gezinin ardından 20.000 dolardan fazla alışveriş yapmışlardı. Bu fiyata sıfır bir araba alabilirlerdi. Fakat hepsi temel ihtiyaçlara gitmişti.
Çok yüksek bir miktar olsa da gerekliydi. Çünkü Zhang Yichen'in iştahı aşırı büyüktü. 10 kişilik bir yemeği tek bir oturuşta rahatça yiyebilirdi.
Zhang Yichen'in kolu biraz meditasyon ve enerji sayesinde bir günde yarı yarıya iyileşmişti. Bu tür bir iyileşme hızı akıl almazdı. Fakat Zhang Yichen, gelişim yapan canavarsı insanları gördüğü için normal karşılamaya başlamıştı.
Normal bir insanın kolu bu kadar kolay kırılmazdı. Hele ki normal bir insandan daha sağlam kemiklere sahip olan Zhang Yichen'in kolunun kolayca kırılması..
Kırılan bir kolun, aylarca iyileşme süresi vardı.
Zhang Yichen, kolunun bu halini gördükçe Zhou Peng'den daha çok korkmuştu. Onun karşısında kırılgan bir bebekten farksızdı. Bu moralini bozuyordu. Moralini bozan en büyük şey ise delirmiş gibi onu öpüp kaçması olmuştu.
Zhou Peng'in yüzüne bakma ihtimali yoktu. Hatta onun binlerce metre yakınına bile yaklaşmaması gerekirdi. Kararını çoktan vermişti. Ondan uzak duracaktı.
Zhang Yichen, otele dönmeden önce bir yemek yarışmasına daha katılmıştı. Küçük bir restoran da 15dk içinde 25 hamburger yiyen 200 dolarlık bir para kazanıyordu.
Haliyle Zhang Yichen, tüm hamburgerleri yemişti. Onun için özel ve yağlı hazırlanmıştı. Bu kadar yağlı yemek midesini bulandırsa da iştahına söz geçirememişti. Çünkü çok açtı.
Zhang Yichen, mide ağrısını geçirmek için gelişim yapmaya karar vermişti. Haliyle de 1 saat içerisinde tüm yediklerini sindirmişti. Aç değildi. Bu yedikleri ona bir kaç saat daha giderdi.
Zhang Yichen, geriye kalan vaktini de oyunu geliştirmeye vermişti. Bir kaç yenilik eklemiş sonra da vip ücretlerini 100 Yuan'dan 189 Yuan'a çekmişti.
Gece olduğunda ise iyi bir uyku çekmiş ve hazırlanmıştı. Bugün Çine'e gidiyordu. Uçağı 3 saat sonra kalkacaktı. John ve Jess hızla hazırlanmıştı.
Zhang Yichen, telefonunu çıkartmış ve onlarla birlikte gelen 5 kişiyi aramıştı. Onlara bilet almamıştı. Haliyle John, Jess ve kendisi vip bölümünde olacaklarken diğerleri ise ekonomik bölümde olacaklardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker and Zombieland [BL]
FantasíaBir zombi salgınında zavallı bir hacker ne yapabilir? Daha fazla söze gerek yok. Öğrenmek için okumak yeterli olacak. Bu kitap BL'dir. küfür ve smut var.