2.Sezon 11.Bölüm

752 75 58
                                    

Önceki bölüm

Herkes aydınlandığını hissetti. Yanlarında Hei'an Long olduğu için oldukça şanslılardı. Zhang Yichen de bilgiliydi fakat onun kadar olamazdı. Sonucta aralarında en az 30.000 yıllık tecrübe farkı bulunuyordu.
.
.
.
.
Zhang Yichen, fareyi biraz inceledikten sonra konuştu.

-Fare etinin tadı cidden iğrenç. Fakat bazı bitkilerle karıştırdığında fena olmuyor. İsterseniz alayım.

Bob, tomy, John ve jess'in yüzü bu sözleri duyduğu anda bok yemiş gibi iğrenmeyle büküldü.

-Yok kalsın.

-Görmek bile iğrenç bir de onu yiyecek miydim? Asla olmaz!

-Çinli olmak her şeyi yemek anlamına mı geliyor?

-Hayır teşekkürler lider.

Zhang Yichen'in yüzünde yarım ve zoraki bir gülümseme oluştu. Aslında bunu yemeyeceklerinin farkındaydı. Kendisi de pek tercih etmiyordu ama geçmişte ki o zorlu zamanlarda iyi bir et türüydü. Sonuçta o zamanki et seçenekleri belliydi. Ya zombi hayvan ya da zombi insan...

-Sadece söyledim. Geçmişe dönmeden öncesinde insanlar bunun için çıldırırdı.

Herkesin reddetmesiyle grup bir kez daha hareket etti. Bu sefer daha yavaştılar ve daha dikkatlilerdi. Etrafı iyice dinliyor ve kontrol ediyorlardı.

Henüz 250 metre ancak ilerlemişlerdi ki herkes 20 metre ilerde ki iki zombiye baktı. Paytak yürüyüşleri ile birbirlerine çarparak ileriye gidiyorlardı. Biri kadın biri erkekti. Belki de zamanında genç, yeni evli bir çiftti.

Zhang Yichen, başıyla babasına bir işaret yolladı. Ona susturucu takılmış bir silah vermişti.

Zhang Chen, derin bir nefes verdi ve silahı iki zombiye de doğrulttu ve aniden ateş etti.

Pat...pat..Tak..

Zombilerden kadın olanı anında geriye düştü. Fakat erkek olanı kafasını çevirip gruba baktı ve tuhaf bir sesle kükreyip koşmaya başladı.

-Pat..pat..tak...

Zhang Chen'in kurşunu, erkek zombinin önce ayağına sonra da omzuna isabet etti!

Zombi anında yere düştü ama bu sefer de elleri ve ayaklarıyla bir hayvan gibi hızla ilerledi. Zombilerin acı duyuları yoktu!

Sadece birazcık yavaşlatmıştı!

Zhang Yichen, babasının ellerinin nasıl titrediğini fark edince bu sefer de Jess'e işaret verdi.

Jess, uyarıyı anladı ve onlara çok yaklaşan zombinin kafasına sert bir tekme attı.

-Çatıırrtt...

Zombi anında yere yapıştı. Kafatası kırılmıştı. Tekrar hareket etmeye çalıştı ama Zhang Yichen parmağını şaklattı ve zombi alev aldı.

-Baba, bu ufak zombiye ateş etmekte tereddüt etmemelisin. Jess sen fena değildin. Sadece daha sert vurmalıydın. Bir dahakine Zihao, Tomy ve annem savaşacak.

Zhang Chen'in yüzünde memnuniyetsiz bir ifade belirdi. O zaten elinden gelenin fazlasını yapmıştı ama oğlu hala onu küçümsemeye cüret ediyordu. Hemen karısına döndü ve fısıldadı.

-Hep senin şımartman yüzünden oldu bunlar. Babasına bile laf sokuyor küçük piç. Zavallı Jiao'm olsaydı asla yapmazdı.

Zhang Yichen, babasının fısıltısını duyduğu anda kıpkırmızı kesildi utançtan. Fakat belli etmedi arkadaşlarına.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 21, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hacker and Zombieland [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin