Önceki bölüm
Zhang Yichen, hemen başını eğdi ve ciddi bir sesle konuştu.
-Çok teşekürler kıdemli Long. Bana karşı çok naziksiniz. Yardımınızı memnuniyetle kabul edeceğim.
.
.
.
.
.
-Fakat merak ettiğim bir şey var. Neden bana bu kadar nazik davranıyorsunuz ve yardım ediyorsunuz?Hei'an Long, yarım bir gülümseme ile Zhang Yichen'in saçlarını okşadı ve konuştu.
-Çünkü bana eski bir arkadaşımı hatırlatıyorsun.
Zhang Yichen, bu eski arkadaşı merak etse de sormadı. İçinden bir ses, sorsa bile hemen cevap alamayacağını söylüyordu. Bu yüzden de sormaktan vaz geçmişti. Şu anda önünde daha büyük bir mesele vardı.
Lanet olası kız kardeşi, işleri yokuşa sürmekte mükemmeldi. Kesinlikle her şeyi ötmüştü. Şimdi bu meseleyi halletmek zorundaydı.
-Zhang Yichen, önce bir banyoya girdi ve temizlendi. Ailesi, onlara anlatması için bekleyecekti. Çoğu zaman kızsalarda kendisine saygı ve sevgi duyuyorlardı.
Zhang Yichen, yıkandıktan sonra üstünü giyindi. Tüm kıyafetlerini terziye vermemişti. Kendisini hazır hissettiğine emin olduktan sonra konuştu.
-Kıdemli Long, size saygı duyuyorum. Fakat bu devirde sadece yaşlılara kıdemli denir Hatta bunu bile söylemiyorlar.. Saygısızlık yapmak istemem ama...sadece Long olarak hitap etsem sorun olur mu?
Hei'an Long, tuhaf bir kahkaha attı ve konuştu.
-En başından sana, Long demeni söylemiştim zaten. Kıdemli diye ısrar eden sendin. Hadi gidelim. Ailen, beklemekten sıkılmıştır.
Zhang Yichen, Hei'an Long'a ufak bir bakış attı ve başını salladı. Bu kadar kibar olması tuhafına gidiyordu. Çok garip hissediyordu. Kendisini borçlanmış olarak görüyordu. En iyisi, bu meseleyi hallettikten sonra Hei'an Long'a ilgisini çekecek şeyler göstermeli veya bir hediye vermeliydi.
Zhang Yichen ve Hei'an Long, odadan çıktılar. Sesin geldiği yere salona doğru ilerlediler. Zhang Yiyi, Zhang Chen ve Zhang Jiao oturmuşlar, konuşuyorlardı. Hepsi de ciddi görünüyordu.
-Size söyledim. Abim, başka bir adamla odadaydı! Adam da çıplaktı! Abim de yatakta yatıyordu. Eminim ki o da çıplaktı!
Zhang Yichen, gözlerini devirdi ve sinirle bağırdı.
-Aptal kız, kim sana odama girebilirsin dedi ha? İşleri yokuşa sürmekte iyisin değil mi!?
Zhang Yiyi, hemen ayağa kalktı ve konuştu.
-Yichen, neler oluyor? Bu doğru mu? Eh, yanında ki..
Zhang Yichen, göz ucuyla Hei'an Long'a baktı. Kendisini, ailesi ile sevgilisini tanıştırıyormuş gibi hissediyordu. Gerilmişti.
Hei'an Long, sıranın onda olduğunu biliyordu. Yarım bir gülümseme ile konuştu.
-Merhaba bayan ve bay Zhang. Ben, oğlunuzun sevgilisiyim. Size haber veremediğimiz için üzgünüz.
Hei'an Long'un kolunun Zhang Yichen'in omzunda olması sırasında söyledikleri yüzünden herkes dondu. Bunun ilk başta bir yanlış anlaşılma olduğunu düşünmüştü. Fakat gerçekte tam da önlerindeydi.
Zhang Chen, zorlukla yutkundu ve sordu. İnanmakta zorluk yaşıyorlardı.
-Yani...şimdi sen..o lpg'lerden biri misin?
Zhang Jiao, hemen atladı ve babasının yanlışını düzeltti.
-LPG değil baba! LGBT. Yani gey işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker and Zombieland [BL]
FantasyBir zombi salgınında zavallı bir hacker ne yapabilir? Daha fazla söze gerek yok. Öğrenmek için okumak yeterli olacak. Bu kitap BL'dir. küfür ve smut var.