Önceki bölüm
Zhang Yichen, imparatorun gücüne şahit olmuştu. Onu yenmek istiyorsa en az S seviye olmalı ve başlangıç kaynak aleminde olmalıydı.
.
.
.
.
.
.
Ondan sonra ki iki günde ailesi ile zaman geçirdi. Hafta sonuna denk geldiği için rahattı.-Bu filmi izleyelim!
Zhang Jiao, yüzünü buruşturmuştu. Önünde açılan film eski zamanlarda yapılmış olan bir zombi filmiydi. Grafikler, oyuncular efektler aşırı kötüydü.
Gerçekten de izlemek zorunda mıyım? Bu çok saçma!
Zhang Yichen, gözlerini devirdi ve konuştu. Bir elinde de patlamış mısır vardı.
-Kes sesini ve izle. Daha sonra işine yarayacak. Bir zombi gördüğünde korkudan altına sıçarsan alay ederim.
Zhang Jiao, utançla kızardı ve siyah-beyaz olan filmi izlemeye başladı.
Zhang Yiyi ve Zhang Chen de izliyordu. Büyük ekran televizyonda açılan film'i izlemek zorunda kalmışlardı.
Ortam ayarlanmıştı. Işıklar kapatılmıştı. Ses çıkartacak ve filmi bölecek her şey kaldırılmıştı.
Zhang Yichen'e göre bu da bir eğitimdi. En eskilerden en yenilere kadar tüm zombi filmlerini izleyecekti.
Film saçma bir şekilde ilerliyordu. Kadın çığlık atarak kaçıyordu. Arkasında da bir zombi yavaş ve sarsak adımlarla kollarını kaldırmış kadını takip ediyordu.
Etrafta bir çok zombi vardı. Erkek oyuncu, zombi tam kadının beynini yemek üzereyken zombiye bir tekme attı ve kızı kurtardı. En sonunda da ikisi öpüştü ve film bitti.
Uzun, saçma ve boktan bir filmdi. Fakat yapıldığı zamana göre gideri vardı.
Zhang Yichen, eliyle esnediği ağzını kapattı ve konuştu.
-Film hakkında ne düşünüyorsunuz?
Zhang Jiao, hızlı ve kesin bir tonda konuştu.
-Saçma ve kalitesiz. Vakit kaybı!
Zhang Chen, etkilenmemişti.
-Boş bir film. Oyuncuları bile ölmüştür.
Zhang Yiyi, ürkmüş bir şekilde konuştu. Bir tek o etkilenmişti.
-Gerçekten de zombiler beyin mi yiyor? Bu olabilir mi?
Zhang Yichen, alayla güldü ve konuştu.
-Elbette beyin yemiyorlar. Tüm vücudunu parçalara ayırıyorlar ve kanını içip etini yiyorlar. Daha vahşiler ve daha hızlılar. Yaşayan her canlıdan nefret ediyorlar. Öldükleri için hayal kırıklığı işe dolular. Hatta sana tuzak bile kuruyorlar.
Zhang Yichen'in sözleri ortamı gerdi. Herkes hayal ediyor ve ürküyordu. Bir süre herkes sessiz kaldıktan sonra Zhang Jiao, titrek bir sesle bağırdı.
-Bu...bu imkânsız!...zombiler beyin yemiyor mu? Onlar yaşayan ölüler değil mi? Nasıl bir insana tuzak kuracak zekaya sahip olabilirler?
Zhang Yichen, kardeşine bir aptala bakarmış gibi baktı ve alaycı bir şekilde güldü. Kalan son mısırları da ağzına attı ve konuştu.
-Çok akıllı kardeşim, burada olayı yaşayan canlı kanlı bir örnek var. İnsanlar tarafından yayılan bir virüs değil, bizzat göktaşından gelen bir hastalık. Onlara zeka verdi. Örnek vermek gerekirse, bir D seviye zombinin bir çocuğu kaçırıp ağaca astığını gördüm. O çocuğu ailesini çekmek için kullandı. Sonra da hepsini parçalara ayırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker and Zombieland [BL]
FantasyBir zombi salgınında zavallı bir hacker ne yapabilir? Daha fazla söze gerek yok. Öğrenmek için okumak yeterli olacak. Bu kitap BL'dir. küfür ve smut var.