16.Bölüm

910 125 95
                                    

Canlarım gerçekten de yorumlar azaldı. Üzülüyorum. Bu bölüme 30 yorum gelebilir mi?

Önceki bölüm

Benim ismim Zhuo Peng. 419 yaşımdayım. Mucize Köşkünün Lideriyim. Pekala, bir casus değilsin. Casus olmak için çok zayıfsın.

Zhang Yichen, şaşkınlıkla Zhuo Peng'e baktı. Bu adam nasıl 400 yaşlarında olabilirdi?
.
.
.
.
.
.
Zhang Yichen, gerçekten de adamın görüntüsü ile yaşının uyuşmadığını düşünüyordu. Kesinlikle aşırı güçlü olmalıydı. Zihninden hızlıca sistemle konuştu.

-Sistem, bu adamın gücünü ya da durum penceresini gösterebilir nişin?

Sistem: Taranıyor....araştırma yapılıyor...hata...net olarak bulunamadı! Tahmini sonuçlar gösteriliyor.

İsim: Zhou Peng

Yaş: 419

Irk: İnsan-yarı şeytan

Güç: 3952

Zeka: 1504

Güç seviyesi: İmparator Kaynak Alemi 7. Seviye

Şans: 2251

Hız: 3818

Dayanıklılık: 4618

Zhang Yichen, Zhou Peng'in tahmini sonuçlarına baktı. Bu gerçekten de doğru muydu? Sistem tahmini demişti. Yani şu anda önünde gösterilen durum penceresinden daha güçlüydü.

Bu saçma güç de neydi? İkisini karşılaştırmak... Saçmalıktan başka bir şey değildi!

Jun Gaowen de çok güçlüydü. Fakat bu adam ayrı bir seviyeydi. Bir tanrı gibiydi.

Zhang Yichen, ağlamak istedi fakat yapamadı. Gücün önünde eğilmekten başka bir şey yapamazdı. Fakat...aklına harika bir fikir gelmişti.

-Efendi Zhou, size hayran oldum. Sizden gerçekten de çok hoşlandım. Lütfen beni kabul edin! Sizin için her şeyi yaparım!

Zhang Yichen, eğilmişti. Ciddi bir şekilde konuşuyordu. Gerçekten de etkilenmişti. Bu adamı elde etseydi... Hayali bile harikaydı!

Zhou Peng, aşağılayı ve küçümser bir şekilde Zhang Yichen'e baktı. Bu cüce ne saçmalıyordu? Ayağını kaldırdı ve Zhang Yichen'in kalkmış erkekliğine koydu.

-Ufacık bir güçle bu iğrenç şeyi tamamen yok ederim. Yine de sen benden hoşlandığını mı söylüyorsun? Midemi bulandırıyorsun!

Zhang Yichen, sinirlense de tepki göstermedi. Sadece aşağılanmak çok sinir bozucuydu. İster istemez gözleri dolmuştu.

-İsterseniz yapın. Sizi görene kadar ile yaramaz bir parçaydı. Daha önce kimseye tepki vermedim. Bu gerçekten de ilk oldu. Lütfen beni kabul edin!

Zhou Peng, biraz şaşırsa da belli etmedi. Küçücük tatlı bir şeydi. Ona zorbalık etme isteği uyandırıyordu. Hiç bu kadar zayıf biriyle tanışmamıştı.

-Benim neyimden etkilendin? Açıkla!

Zhang Yichen, nedensizce umutlandığını hissetti. Ufacık bir umuttu. Fakat buna tutunmak da istedi. Bu adamın her setinden etkilenmişti. Resmen çarpılmış gibiydi.

-Siz çok yakışıklısınız. Güçlüsünüz. Zekisiniz. İyi birisiniz. Mükemmelliğin vücut bulmuş halisiniz. Size kendimi adamak istiyorum.

Zhou Peng, neredeyse kahkaha atacaktı. Fakat kendisini tuttu. Bu minik şey çok komikti. İyi biri mi? O mu?

Zhou Peng'e kötülüğün vücut bulmuş hali denirdi. Aslında Zhang Yichen'i öldürecekti. Fakat nedense komiğine gitmişti.

Hacker and Zombieland [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin