25.Bölüm

896 109 35
                                    

Önceki bölüm

Doktor sızlanmak istese de yapmadı. Acele etmek soruna neden olabilirdi. Fakat o sadece oyalanıyordu Zhou Peng'in gözünde.
.
.
.
.
.
Zhang Yichen, bir rüya görüyordu. Rüyasında, grubu ile birlikte zombilere saldırıyordu. Güya sorunsuz bir avlanma olacak ve zombilerin engellediği markete girebileceklerdi.

Fakat işler beklenildiği gibi gitmedi. Yüksek seviyeli zombinin tuzağına düşmüşlerdi. Sonuç olarak da grupta bir tek kendisi hayatta kalmıştı.

Bu da grubun en arkasında ve zombiden en uzak olması sayesindeydi. Zayıf bir insan olduğu için ayak bağı olmasın diye en arkada kalmıştı.

Zombi bile ona bir bakış atmış sonra alayla gülüp gitmişti. Zhang Yichen'e saldırmak için kendisini yormak istememişti.

Bu aslında hem şans hem de rahatsız edici bir deneyimdi. İnsanlar tarafından aşağılanmak alışıldıktı. Fakat bir zombi tarafından da alaya alınmak...

Zhang Yichen, bunun gibi bir kaç rahatsız edici rüya daha gördü. Her seferinde kılpayı kurtulmuş ya da önünde ki kişiyi ileri itip kaçmıştı. Hayatta kalmak için çok uğraşmıştı.

Zhang Yichen, bir anda nefes nefese uyandı ve yataktan doğruldu. O neredeydi? Burası çok büyüktü! Kendi odası değildi.

Zhang Yichen, bir süre düşününce olanları hatırladı. Zhou Peng'in öğrencisi olmuştu! Kitabı alabilirdi! Bayıldığında buraya taşınmış olmalıydı.

Zhou Peng..

Yoksa bir tsundere miydi?!

Zhang Yichen, bunu düşününce kıkırdamıştı. Onu sevmediğini her fırsatta söylüyordu ama yine de yardım ediyordu.

Zhang Yichen, saatine baktı. Buraya geleli 5 saat çoktan geçmişti. Kısa süreli bir baygınlık geçirmiş olmalıydı. Endişelenmeden yapamadı. Kapı ne zaman ortaya çıkacaktı?!

Haoran Zihao'nun durumu nasıldı?

Zhang Yichen, hemen yataktan çıkmaya çalıştı. Bu yatak çok büyüktü. Yataktan çıktıktan sonra odadan da ayrılmaya çalıştı. Fakat kapı kilitliydi.

Zhang Yichen, bu kapıyı kilitleyenin Zhou Peng olduğunu biliyordu. Neden kilitlemişti ki? Kaçma imkanı yoktu. Mecburen seslenmek zorundaydı.

-Zhou Peng! Beni Çıkart! Zhou Peng!!

-Kapıyı neden kilitledin?!

Zhang Yichen, bir süre seslense de kimse kapıyı açmadı. Acaba Zhou Peng, tarikatın çok uzağında bir yerde miydi? Kendisini duyması lazımdı!

Zhang Yichen, bir süre kapıyı açmayı denedi ama başaramadı. Attığı tekme bile işe yaramamıştı. Zaten bu zayıf halinde bir şey yapamazdı.

O zaman diğerini seçeneği kullanmalıydı. Hemen sistemden Jun Gaowen'e bağlandı.

-Kardeş, Zhou Peng'e uyandığımı haber verir misin? Beni odasına kilitlemiş!

Jun Gaowen: Eh, sen hala burada mısın? Peki tamam, haber veririm.

Jun Gaowen, Zhang Yichen'in geldiğini hissetse de sonra umursamamıştı. Hala burada olması garip değildi. Fakat Zhou Peng'in onu odasına kilitlenmesi garipti. Yine de liderin yaptıklarına karışma hakkı yoktu.

Aradan geçen 5 dk'nın sonunda Zhou Peng, kapıyı açtı.

-Eh, beklediğimden erken uyandın.

Zhang Yichen, hemen Zhou Peng'in gövdesine tutundu. Endişeli bir sesle konuştu.

-Haoran Zihao'nun durumu nasıl? O nerede? Beni neden kilitledin?

Hacker and Zombieland [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin