2.Sezon 10. bölüm

453 58 26
                                    

Lütfen yorum yapın.🥲

Önceki bölüm

-Her şeyi biliyorum. Endişelenmeyin. Öncelikle biraz yemek yiyin. Acıkmış olmalısınız.
.
.
.
.
Lian Yuan, diğer boyuttan toplanan meyveleri çıkarttı. Hepsi de iki insan kafası büyüklükteydi. Renkleri turuncuydu. Biraz portakalı andırıyordu. Fakat garip dış desenlere sahiplerdi.

Grup, yemeksiz bir şekilde 4 gündür dayanıyordu. Şimdi ise onlara yiyecek olarak tuhaf bir meyve verilmişti.

İlk başta tereddüt ettiler. Bunu yemek doğru muydu? Zehirlenme ihtimalleri var mıydı? Meyve cidden garip ve büyüktü.

Jess, elinde ki yaklaşık 3 kilo ağırlığında ki meyveye bakıp yutkundu.

Gulp...

-Lider, bunu yemek güvenli mi? Ölmeyiz değil mi?

Lian Yuan, hafifçe gülümsedi. Kendisine de bir meyve çıkarttı ve ilk ısırığı aldı.

Tadı, limon, portakal, greyfurt tarzı bir şeydi. Hem tatlı hem de ekşiydi. Fakat çok hoş ve suluydu. Anında ağzında erimişti.

Kendisi de ilk defa tadına bakmıştı ve bu çok hoşuna gitmişti. Aslında onu Hei'an Long vermişti. Ona da güveniyordu.

Sonuçta Hei'an Long öldürmek isteseydi çoktan yapmış olurdu. Bu şeklinde dolambaçlı yollar kullanmazdı.

-Sizi öldürmek isteseydim en başından zahmet edip de yanıma almazdım.

Grup, liderlerinin yediğini ve kötü bir şey olmadığını aksine hoşuna gitmiş ifadesini görünce rahat bir nefes verip yemeğe başladılar. Ayrıca Zhang Yichen doğru söylüyordu.

Kim öldürmek için deniz aşırı yerlere giderdi ve bu kadar zahmet ederdi ki?

Hepsi de ilk ısırıktan sonra memnuniyet bildiren ifadeler gösterdi.

-Hımmm...

-Ahh, çok lezzetli!

-Hımm...Ham...

Bir iki...üç..dört...beş...altı...

Çok aç olmalarına rağmen en fazla sadece altı lokma alarak tıkabasa doyduklarını hissettiler. Karınları hafifçe şişmişti. Cidden lezzetli ve doyurucuydu.

Yarısını bile yiyememişlerdi!

Meyve, ağızlarında erimiş ve tüm vücutlarına dağılmış, midelerine de inmişti. Hepsi daha sağlıklı ve yenilenmiş hissediyordu.

Bob, yüzünde kocaman bir gülümsemeyle konuştu.

-Hahahah...o salaklar gittiklerine pişman olacaklar.

Tomy de gülümseyerek konuştu.

-Teşekkürler dostum.

Haoran Zihao da hafifçe kızarmış yanakları ile konuştu.

-Teşekürler gege.

Zhang ailesi de konuştu.

-Geldiğine sevindim. (Zhang Yiyi)

-Bir işe yaradın.(Zhang Chen.)

Zhang Yichen, meyvenin tamamını bitirdikten ve eline bulaşan nektarını yaladıktan sonra konuştu.

-Afiyet olsun. Herkes doymuş görünüyor. Öncelikle testimi geçtiniz.

-Size yeterince liderlik etmememin sebebi, kime güvenip kime güvenemeyeceğimi anlamaktı. Zor durumda ne yapacağınızı bilmek istiyordum.

Hacker and Zombieland [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin